صفحه اصلی / عمومی / پیش بازی تیم بسکتبال تورنتو رپترز مقابل آتلانتا هاوکس

پیش بازی تیم بسکتبال تورنتو رپترز مقابل آتلانتا هاوکس

ad banner

بسکتبال NBA؛ تیم بسکتبال تورنتو رپترز برای یک پیروزی خارج از خانه راحت مقابل آتلانتا هاوکس پا به میدان می‌گذارد

از سری رقابت‌های بسکتبال NBA،  تیم بسکتبال تورنتو رپترز آماده به مصاف آتلانتا هاوکس می‌رود. یک بازی نه چندان مشکل برای اهالی کانادا که می‌تواند پانزدهمین پیروزی فصل را برایشان به ارمغان بیاورد. تورنتویی‌ها در این فصل، از هر لحاظ عملکردی فوق‌العاده داشته‌اند. در آن طرف آتلانتا هاوکس می‌داند که پیروزی مقابل تیم بسکتبال تورنتو رپترز ، چه تلاش زیادی می‌خواهد.

آتلانتا هاوکس: این‌جا خبری از برد نیست

آتلانتا هاوکس، عملکرد فاجعه‌باری در این فصل از بسکتبال NBA داشته است. ۱۴ شکست و تنها پیروزی در ۳ مسابقه، نشان می‌دهد که با چه وضعیتی دست و پنجه نرم می‌کنند. آن‌ها چند سال است که به مراسم درفت و به خدمت گرفتن جوانان با استعداد دل بسته‌اند. هیچ شور و اشتیاقی برای پیشرفت نیز در میانشان دیده نمی‌شود. برای همین است که تماشاچیان آتلانتا هاوکس، استقبال بسیار کمی از بازی‌های این تیم می‌کنند. آن‌ها می‌دانند اوضاع در تیمشان طوری است که از الان جایگاه 3 تیم آخر کنفرانس شرق را رزرو کرده‌اند. باید دید آتلانتایی‌ها توان برگرداندن اوضاع را در برابر قدرتمند‌ترین تیم کنفرانس شرق خواهند داشت یا خیر. موضوعی که روی کاغذ، شبیه به یک معجزه می‌ماند.

تیم بسکتبال تورنتو رپترز

تورنتو رپترز: برخورد به زنگ تفریح در میانه راه؟

پس از یک افت کوتاه، حالا تورنتویی‌ها برای از دست ندادن جایگاه صدرنشینی کنفرانس شرق تلاش می‌کنند. جایگاهی که نوید یک حضور بهتر در مرحله پلی‌آف را می‌دهد. به بازیکنان تیم بسکتبال تورنتو رپترز این موضوع القا شده است که نمی‌توانند مانند فصل عادی، در پلی‌آف نیز خوب باشند. حالا با رفتن لبران جیمز، کانادایی‌ها می‌خواهند برای اولین بار در تاریخ خود به فینال NBA، راه یابند. مسئله‌ای که در صورت وقوع، این تیم  تورنتو رپترز را در تاریخ جاودانه می‌کند. کایل لوری و کوای لنارد، ۲ بازیکنی هستند که چشم امید اکثر هواداران تیم بسکتبال تورنتو رپترز به آن‌هاست. حضور آن‌ها در بازی باعث می‌شود که دوست داران بسکتبال، به چیزی جز پیش‌بینی برد تورنتو رپترز فکر نکنند. حریف آسانی مانند آتلانتا هاوکس، به راحتی قربانی فرم خوب این روز‌هایشان می‌شود؟ برای پاسخ باید صبر کرد.

تیم بسکتبال تورنتو رپترز

مشخصات بازی

ورزشگاه: استیت فارم آرنا (استادیوم خانگی آتلانتا هاوکس)

تاریخ: ۱ آذر ۱۳۹۷- ۲۲ نوامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۴:۰۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه تورنتو رپترز مقابل آتلانتا هاوکس در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *