صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA آمریکا ؛پیش بازی لس آنجلس لیکرز و کلیولند کاوالیرز

بسکتبال NBA آمریکا ؛پیش بازی لس آنجلس لیکرز و کلیولند کاوالیرز

ad banner

بسکتبال NBA آمریکا ؛ لبران جیمز با لس آنجلس لیکرز به دیدار دوستان قدیمی در کلیولند کاوالیرز می‌آید

لس آنجلس لیکرز که این روز‌ها همراه با لبران جیمز وضعیت خوبی در رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکا دارد، به مصاف کلیولند کاوالیرز بحران‌زده می‌آید. پس از جدایی لبران جیمز از جمع شوالیه‌ها، این تیم کمتر روز خوشی را به چشم دیده‌است. مصدومیت کوین لاو نیز اوضاع را از قبل بدتر کرد. حالا باید دید واکنش تماشگران کلیولند کاوالیرز به کسی که برای اولین بار، قهرمانی را به آن‌ها هدیه کرد، چه خواهد بود.

کلیولند کاوالیرز: بحران‌های دوران پسا پادشاه

کلیولند کاوالیرز، قعرنشین کنفرانس شرق رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکا است. تیمی که حالا به وضوح نشان می‌دهد تا چه حد به تاثیر لبران جیمز وابسته بود. این تیم حالا با استخوان بندی جوان و جویای نام خود، در پی یک نسل سازی است. البته این نسل سازی، نیازمند یک مدیریت خوب و با ثبات است که از این تیم بعید خواهد بود. به تازگی جی آر اسمیت نیز از این تیم جدا شد. دلیل این تصمیم از سوی او، از قصد باختن برای به خدمت گرفتن جوانان بااستعدادتر در مراسم درفت عنوان شده است. پس از دو باخت متوالی برای شوالیه‌ها، این تیم مقابل لس آنجلس لیکرز نتیجه خواهد گرفت؟

بسکتبال nba

 لس آنجلس لیکرز: پس از میامی هیت، نوبت دیدار با دیگر دوستان قدیمی رسیده است

شب ویژه‌ای در انتظار لبران جیمز است. او که با کلیولند کاوالیرز در فصل گذشته به فینال مسابقات بسکتبال NBA آمریکا  نیز رسید، حالا مقابل تیم سابق خود قرار گرفته است. زرد و بنفش پوشان لیکرز این روز‌ها روی مسیر خوبی گام برمیدارند و امیدوار به حضور در پلی‌آف هستند. با وجود وضعیت بد حریف، پیش‌بینی این بازی برای طرفداران لیکرز کار سختی نخواهد بود. دو تیم بسیار جوان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. بازیکنانی چون جردن کلارکسون و لری ننس جونیور نیز با تیم سابق خود یعنی لس آنجلس لیکرز دیدار می‌کنند. خط حمله خوب لیکرز، تفاوت اصلی آن‌ها با کلیولند کاوالیرز است. موضوعی که اگر با حمایت پادشاه بسکتبال NBA آمریکا نیز همراه باشد، می‌تواند بهتر از قبل نیز عمل کند.

بسکتبال nba

مشخصات بازی

ورزشگاه: کوئیکن لونز آرنا (استادیوم خانگی کلیولند کاوالیرز)

تاریخ: ۱ آذر ۱۳۹۷- ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۴:۳۰ بامداد

پیش‌بینی لس آنجلس لیکرز و کلیولند کاوالیرز در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *