صفحه اصلی / عمومی / پیش بازی تراکتورسازی و ذوب آهن

پیش بازی تراکتورسازی و ذوب آهن

ad banner

از سری مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور جمعه ۱۸ آبان ساعت ۱۵:۳۰ دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می‌روند. این دیدار در حالی انجام می‌شود که تراکتوری‌ها قصد دارند روند رو به رشد خود را حفظ کرده و هفته به هفته به صدر جدول نزدیک شوند. البته از آنجا که مدیرعامل جدید این تیم هزینه های سنگینی انجام داده است، حفظ این روند طبیعی‌ترین انتظار هواداران این تیم است. اما آن سوی میدان نیز تیم ذوب آهن اصفهان همیشه از مدعیان لیگ بوده و این بار نیز همانند ادوار گذشته سودای قهرمانی در سر می‌پروراند و البته به دنبال بهتر کردن وضعیت خود در جدول است.

پیش بینی بازی تراکتورسازی و ذوب آهن در سایت بتکارت

غایبان تراکتورسازی در مقابل انگیزه ذوب آهن

محمد تقوی سرمربی تراکتورسازی به ناچار باید با ۳ غایب یعنی علیرضا نقی زاده، اشکان دژاگه و علی عبدالله پا به این میدان بگذارد و در مقابل نیز ذوب آهن بازیکن جدید خود ارسلان مطهری پدیده لیگ گذشته را که به دلیل حقوقی و علیرغم گذشت چند ماه از امضای قرارداد در اختیار نداشت می‌تواند به میدان بفرستد. امید نمازی با ذوب آهن همیشه مدعی به دنبال اثبات شایستگی های خود و بهتر کردن وضعیت تیمش در جدول مسابقات است و با توجه به تساوی های هفته های گذشته درصدد است پیروزی مقابل تراکتورسازان در تبریز نقطه قوت و پروازی صعودی برای آن ها باشد.

پیش بینی بازی تراکتورسازی و ذوب آهن در سایت بتکارت

آمار و ارقام تراکتورسازی و ذوب آهن در جدول

تراکتورسازی تبریز از ۱۱ بازی خود پنج برد، چهار مساوی و دو باخت به همراه هفده گل زده و یازده گل خورده با کسب ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد در حالی که ذوب آهن با یک بازی کمتر، از ده بازی خود تنها دو برد، پنج مساوی و سه باخت دارد و با ده گل زده و یازده گل خورده جمعاً ۱۱ امتیاز دارد.

پیش بینی بازی تراکتورسازی و ذوب آهن در سایت بتکارت

داوری بازی تراکتورسازی و ذوب آهن

قضاوت بازی تراکتورسازی و ذوب آهن برعهده داور جنجالی بازی ۳ هفته قبل سپاهان – نساجی است و کوپال ناظمی بعد از اتمام دو هفته محرومیت این مسابقه را قضاوت خواهد کرد، این در حالی است که باشگاه ذوب آهن اصفهان در هفته گذشته طی بیانیه ای به وضعیت داوری و بی کفایتی دپارتمان داوری و مدیران آن اعتراض کرده بود. در هفته گذشته تراکتورسازی تبریز بازی خود را مقابل پیکان با قضاوت علی بای با برد ۲ بر ۱ به پایان رساند اما در بازی ذوب آهن مقابل همین تیم به قضاوت علی صفایی، دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تماشای بازی تراکتورسازی و ذوب آهن رایگان شد

مدیران تراکتورسازی ضمن قدردانی از حمایت هوادارن پرشور خود تماشای دیدار تراکتورسازی و ذوب آهن را رایگان در ورزشگاه یادگار امام تبریز اعلام کرده اند.

پیش بینی بازی تراکتورسازی و ذوب آهن در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *