صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی تنیس ؛ الکساندر زِورف – دیوید فِرِر

پیش‌بینی تنیس ؛ الکساندر زِورف – دیوید فِرِر

ad banner

پیش‌بینی تنیس ؛ درخشش زورف یا شگفتی‌سازی فرر؟

یکشنبه عصر از ساعت ۱۸ به وقت ایران در ادامه مسابقات هاپمن کاپ، الکساندر زورف و دیوید فرر به مصاف هم می‌روند. این دو پنج بار پیش از این با هم روبرو شده‌اند که سهم زورف سه برد و فرر دو برد بوده است. آماری که به دشواری پیش‌بینی تنیس بین این دو می‌افزاید. زورف هر پنج بازی آخرش را برده و در فرم بسیار خوبی قرار دارد. فرر در پنج بازی قبلی‌اش چهار برد و یک شکست داشته است. هر دو مبارز بسیار قوی هستند، اما به اعتقاد کارشناسان، زورف به دلیل عملکرد عالی‌اش در سال ۲۰۱۸ شانس بیشتری دارد.

الکساندر زورف، به دنبال شگفتی‌سازی بیشتر!

پروفایل زورف به گزارش سایت رسمی تنیس:

سن:  ۲۱

قد: ۱۹۷ سانتیمتر

وزن: ۸۶ کیلوگرم

دست: راست

سال‌های فعالیت: ۶

رنکینگ جهانی: ۴

الکساندر زورف پدیده‌ی بی چون چرای تنیس در سال ۲۰۱۸ بوده است. او چهار عنوان قهرمانی بدست آورد و نقطه اوج کارش قهرمانی در آخرین مرحله‌ی تور جهانی با شکست دادن راجر فدرر و نواک جکوویچ بوده است. نقطه قوت او در سرویس زدن بوده و میانگین اشتباهاتش در هر بازی زیر ۲۰ است. با این وجود نقطه ضعف زورف ناتوانی در فتح تورنمنت‌های درجه یک مانند رولان گاروس، ویمبلدون و … بوده و او مصمم است در سال ۲۰۱۹ این طلسم را پشت سر بگذارد. با وجود درخشش زوروف در پیش‌بینی تنیس بین او و فرر، باید به تجربه‌ی فوق‌العاده‌ی فرر هم توجه داشت.

پیش‌بینی تنیس

دیوید فرر در پی پایانی خوش بر دوران بازی‌اش

پروفایل دیوید فرر به گزارش سایت رسمی تنیس:

سن:  ۳۶

قد: ۱۷۵ سانتیمتر

وزن: ۷۳ کیلوگرم

دست: راست

سال‌های فعالیت:  ۱۹

رنکینگ جهانی:  ۱۲۶

دیوید فرر کهنه‌کار در ۳۶ سالگی به دنبال درخشش در آخرین مسابقاتش است. او در مونتری یک قهرمانی بدست آورد، اما در کل وضعیت خوبی نداشته است. در مسابقات جهانی ناموفق بود و در هیچ کدام از تورنمنت‌های مهم درخششی نداشت. با این همه فرر سابقه‌ی خوبی برابر ستاره‌ها داشته و ۵۳ بار برابر ۱۰ تنیسور برتر جهان برنده شده است. بازی در زمین‌های سخت همیشه چالش فرر بوده و او هر پنج بازی آخرش در این زمین‌ها را باخته است. پیش‌بینی تنیس هیچ‌گاه کار آسانی نبوده و در این بازی نباید شانس فرر را پایین تصور کرد.

در آخرین دیدار زورف و فررر، این زوروف بود که در سه ست پیروز شد. آخرین برد فرر برابر زورف هم به سال ۲۰۱۶ در اوپن بیجینگ بوده است.

پیش‌بینی تنیس

پیش‌بینی مسابقات تنیس هایپمن در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *