صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دیدار میلواکی باکس و بروکلین نتس

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دیدار میلواکی باکس و بروکلین نتس

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ دیدار دو تیم آماده کنفرانس شرق، میلواکی باکس و بروکلین نتس

دو تیم میلواکی باکس و بروکلین نتس، از سری مسابقات بسکتبال NBA، در برابر هم قرار می‌گیرند. هر دو تیم از آمادگی بسیار بالایی برخوردارند و این قطعا به جذابیت دیدار خواهد افزود. این دو تیم، تاکنون در فصل جاری مقابل هم قرار نگرفته‌اند و از این لحاظ نیز نمی‌توان نکته‌ای برداشت کرد. این گونه بازی‌ها قطعا پیش‌بینی بسکتبال NBA را سخت‌تر کرده‌اند. در عین حال، حدس درست روند بازی نیز لذت بیش‌تری را در پی خواهد داشت. شانس میلواکی باکس به علت بازی در خانه، کمی از حریف خود بیش‌تر است.

میلواکی باکس: گوزن‌های صدرنشین

پس از باخت تورنتو رپترز مقابل اورلاندو مجیک، حالا میلواکی باکس به صدر جدول کنفرانس شرق رسیده است. موضوعی که پس از اختلاف بالای تورنتو رپترز با رقبایش، چندان محتمل نبود اما یانیس و یارانش یکبار دیگر عزم و تلاش خود را به رخ کشیدند. برای از دست ندادن این جایگاه، میلواکی باکس باانگیزه بیش‌تری مقابل بروکلین نتس قرار خواهد گرفت. این بحث‌های روحی و روانی، تاثیرات شگرفی در پیش‌بینی بسکتبال NBA دارد. چرا که همه چیز در نام‌ها خلاصه نمی‌شود و تمام جزئیات و نکات ریز، اهمیت خاص خود را دارد. رسانه‌ها و جو پیرامون میلواکی باکس، همه از ستاره‌ای به نام یانیس آنته‌تکومپو حرف می‌زنند اما میلواکی باکس تنها در نام او خلاصه نمی‌شود. شوت‌زن قهاری چون کریس میدلتون، سنتر قدرتمندی چون بروک لوپز و بازی‌گردان چیره‌دستی مانند براگدان، در کنار یانیس از عوامل موفقیت میلواکی باکس بوده‌اند.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

بروکلین نتس: این تلاش‌ها هنوز کافی نیست

بروکلین نتس با بازی‌های خوبی که اخیرا از خود برجای گذاشت، از قعر جدول کنده شد و حالا برای جایگاه پلی‌آف تلاش می‌کند. دی آنجلو راسل و یارانش در فصل گذشته به پلی‌آف نرسیدند و همین آن‌ها را تشنه‌تر کرده است.۹ پیروزی در ۱۱ دیدار گذشته، تلاش فوق العاده‌ی بروکلینی‌ها را می‌رساند. شاگردان کنی آتکینسون در خانه تیم بهتری هستند و در خارج از آن، چندان تیم قابل اعتمادی نشان نداده‌اند. دو شکست آن‌ها در آمار ذکر شده نیز، در بیرون از خانه اتفاق افتاده است. دو ستاره این تیم دی آنجلو راسل و اسپنسر دینویدی هستند. بازیکنانی که با درخشش خود، معادلات پیش‌بینی بسکتبال NBA را در بسیاری از موارد تغییر دادند. بروکلین نتس دیشب نیز در خانه شارلوت هورنتس بازی کرد و تن به شکست داد. حالا با فاصله‌ای اندک، باید به میلواکی بیایند. موضوعی که قطعا آن‌ها را خسته می‌کند. برعکس آن، میلواکی باکس به خوبی استراحت کرده و آماده این دیدار است. بازی گذشته این دو تیم در فصل گذشته، با پیروزی بروکلین نتس در خارج از خانه همراه شد. باید دید شاگردان کنی آتکینسون می‌توانند آن نتیجه را تکرار کنند یا خیر.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

مشخصات بازی

ورزشگاه: فیسرو فوروم (استادیوم خانگی میلواکی باکس)

تاریخ: یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷- ۳۰ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۱:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه میلواکی باکس و بروکلین نتس در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *