صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دیدار نیواورلینز پلیکانز و هیوستون راکتس

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دیدار نیواورلینز پلیکانز و هیوستون راکتس

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ آنتونی دیویس، موشک‌ها را متوقف می‌کند؟

دو تیم نیواورلینز پلیکانز و هیوستون راکتس، از چارچوب مسابقات بسکتبال NBA، مقابل هم قرار خواهند گرفت. این دیدار شاید جذاب‌ترین مسابقه شب باشد. جایی که قطعا پیش‌بینی بسکتبال NBA نیز با هیجان دو چندانی ادامه پیدا خواهد کرد. هیوستون راکتس بدون حضور کریس پال و با درخشش جیمز هاردن، کاری فوق‌العاده انجام داده است. نیواورلینز پلیکانز اما برعکس هیوستون راکتس، وضعیت خوبی ندارد. یاران آنتونی دیویس پس از ۵ باخت متوالی، مقابل دالاس موریکس به پیروزی رسیدند. برای رسیدن به پلی‌آف، پلیکان‌ها باید دست بجنبند.

نیواورلینز پلیکانز: ماموریت جدایی از قعر جدول

فصل جاری برای آنتونی دیویس و یارانش در نیواورلینز پلیکانز اصلا خوب پیش نرفته است. آن‌ها در کنفرانس غرب، تنها فینیکس سانز را پایین‌تر از خود می‌بینند. فاصله هنوز چندان زیاد نشده و با تلاش می‌توان به پلی‌آف رسید. در اوایل فصل نیواورلینز پلیکانز بسیار خوب عمل کرد و حتی در مقطع کوتاهی به صدر جدول کنفرانس غرب هم رسید. اما ضعف‌ها کم‌کم خود را نشان دادند و وضعیت این تیم را امروزه مشاهده می‌کنیم. پیروزی مقابل دالاس موریکس در دیدار گذشته، مرهم کوچکی برای درد‌هایشان بود. حالا اگر نیواورلینز پلیکانز می‌خواهد انگیزه خود را نشان دهد، باید مقابل هیوستون راکتس به پیروزی برسد. تیمی که شاید آماده‌ترین در کنفرانس غرب است. آنتونی دیویس در بازی گذشته مقابل دالاس موریکس، ۴۸ امتیاز کسب کرد و سوار بر بال پلیکان‌ها در آسمان‌ها سیر می‌کرد. پیش‌بینی بسکتبال NBA، در چنین شرایطی برای علاقه‌مندان به آن بسیار دوگانه خواهد بود. عده‌ای به انگیزه نیواورلینز پلیکانز دل می‌بندند و تعدادی نیز فرم خوب هیوستون راکتس را مشاهده می‌کنند.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

هیوستون راکتس: اگر می‌توانی من را بگیر

پس  از مشکلات دفاعی بسیار و تمام چیزهایی که هیوستون راکتس با آن روبه رو بود، حالا روزهای خوش هم از راه رسیدند. ۸ پیروزی در ۹ بازی گذشته که در میان آن‌ها نام بوستون سلتیکس و اوکلاهاما سیتی تاندر نیز به چشم می‌خورد. هیوستون راکتس با تاکتیک‌های به روز شده توسط مایک دی آنتونی، به دوران اوج خود بازگشته است. حالا تیم‌ها یکی پس از دیگری در برابر آن‌ها زانو می‌زنند و باید دید نیواورلینز پلیکانز چه کاری از پیش خواهد برد. البته در موفقیت هیوستون راکتس، تنها جیمز هاردن و مایک دی آنتونی تاثیرگذار نبوده‌اند. نام‌هایی چون آستین ریورز و اریک گوردون نیز همیشه تاثیرگذار بوده‌اند. مخصوصا در بازی مقابل بوستون سلتیکس. زمانی که جیمز هاردن روی نیمکت می‌نشست، آن‌ها با همکاری یکدیگر بازی را مدیریت می‌کردند تا جای خالی ستاره‌شان احساس نشود. پیش‌بینی بسکتبال NBA ، به نظر برد هیوستون راکتس را می‌بیند اما نباید از نیواورلینز پلیکانز غافل شد.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

مشخصات بازی

ورزشگاه: اسموثی کینگ سنتر (ورزشگاه نیواورلینز پلیکانز)

تاریخ: یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷- ۳۰ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۳:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه نیواورلینز پلیکانز و هیوستون راکتس در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *