صفحه اصلی / عمومی / فرمول یک؛ آیا مکس ورشتپن ،راننده ردبول هم‌تیمی لوییس همیلتون خواهد شد؟

فرمول یک؛ آیا مکس ورشتپن ،راننده ردبول هم‌تیمی لوییس همیلتون خواهد شد؟

ad banner

از آن جایی که قرار داد ولتری بوتاس راننده تیم مرسدس بنز تا سال ۲۰۲۰ اعتبار دارد، مرسدس در نظر دارد تا فرد مناسبی را در صورت رفتن بوتاس برای جایگزینی او استفاده کند و نیم نگاهی به شرایط مکس ورشتپن راننده تیم ردبول نیز دارد و لوییس همیلتون هم تیمی بوتاس نیز مشکلی با این قضیه ندارد.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آیا مکس ورشتپن راننده ردبول هم تیمی لوییس همیلتون خواهد شد؟

لوییس همیلتون و والتری بوتاس رابطه خوبی در مرسدس با هم دارند و همیلتون حمایت اش را نسبت به والتری نشان داده و تمایل خود برای ماندن وی را ابراز کرده ولی در صورتی که بوتاس تمایل به رفتن داشته باشد همیلتون از مکس ورشتپن نیز استقبال می کند و مشکلی با پیوستن او به مرسدس را ندارد.

مکس ورشتپن لوییس همیلتون

علاوه بر آن چندین روز گذشته شایعاتی مبنی بر بازنشستگی سپاستین فتل و رفتن بوتاس به تیم فراری نیز شنیده می‌شد که بوتاس در مصاحبه خود اعلام کرد که میان او و مرسدس توافقات قرارداد فعلا صورت نگرفته و در صورتی که فراری به من پیشنهاد همکاری بدهد آن را قبول می‌کنم زیرا دوست دارم به تیمی بروم که در حد و اندازه مرسدس باشد. از طرفی دیگر تکلیف رفتن یا بازنشستگی فتل در میان نیست و فقط شایعاتی در این خصوص‌شنیده می شود و هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نیست. ورشتپن که از زمان پیوستنش به تیم اصلی ردبول در سال ۲۰۱۶، در ۷ مسابقه تاکنون پیروز شده است، او نیز همانند بوتاس تا سال ۲۰۲۰ با تیم خودش قرارداد دارد. هر چند که بند هایی در قرارداد وی وجود دارد که در صورت محقق نشدن عملکرد مد نظر، او می‌تواند قراردادش با ردبول را فسخ کند و به نظر می‌رسد مرسدس در نظر دارد تا جای خالی بوتاس را با این ورزشکار پر نماید.
لوییس همیلتون نیز در جدیدترین مصاحبه خود در این خصوص صحبت کرد که در زیر می خوانید:

همان طور که در مصاحبه‌های قبلی ام گفته ام هیچ مشکلی با بوتاس ندارم و رابطه ما بسیار خوب است و همکاری خوبی با هم داریم ولی در صورت جدایی او نمی‌دانم زوج همیلتون-ورشتپن چه سرنوشتی خواهد داشت. در هر صورت نمی‌گویم که بیاید یا نیاید یا موفق می‌شویم یا نمی‌شویم. بالاخره در این انتقال هم نکات مثبت و هم نکات منفی‌ای وجود خواهد داشت و نظر خاصی نیز دارم.
از طرفی دیگر باید بگویم که از جهتی برای من خوب می‌شود. در حال حاضر حرف‌هایی می‌بینم و می‌شنوم مبنی بر اینکه [شکست مکس توسط من] بخاطر این است که ما ماشین‌های متفاوتی داریم و این تنها راهی است که می‌توانم او را شکست بدهم، اما با هم‌تیمی شدن با مکس این فرصت برای من پیش می‌آید تا خلاف این مسئله را ثابت کنم و تفاوت هایی نیز رقم بخورد به هرحال باید ببینیم چه پیش می آید.

62bf1edb36141f114521ec4bb4175579

نظرتان در خصوص این که می‌گویند مکس ورشتپن با توجه به عملکرد های خوب اخیرش از شما قوی تر است؟

من هیچ اهمیتی به این حرف ها و چیز ها ندارم و کاری ندارم که چه کسی چه می گوید من تنها حرفم را با همه درون پیست می‌زنم. همان طور که می‌دانید او هنوز ۶۴ امتیاز با من فاصله دارد و این فاصله زیادی است برای کسی که بخواهد جبران کند و من فکر می‌کنم واقعا رسیدن به آن مشکل باشد. ما همیشه تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم ولی از الان نمی‌توانم به شما بگویم که چی می‌شود یا به قهرمانی فکر کنم چون هنوز زمان زیادی مانده است.

نظرتان در خصوص رقابت با ردبول؟

آن ها در بازی های اخیر بر عکس ما بسیار خوب ظاهر شدند و کار بسیار بزرگی کرده‌اند. در عوض هر چقدر آن ها خوب بودند ما به همان اندازه بد بودیم و شرایط زیاد جالب به نظر نمی‌رسید ولی آن ها قدرت خودشان را ثابت کردند. در هر صورت به جای تمرکز بر روی عملکرد تیمی دیگر باید بر روی خودت تمرکز لازم را داشته باشی. درست است که آن ها روز به روز بهتر می شوند و در گرند پری هایی حتی قوی تر نیز هستند و در حال نزدیک شدن به ما هستند ولی ما نیز به همان اندازه دست از تلاش بر نمیداریم و اگر آن ها در حال پیشرفت هستند ما نیز تلاش خود را بیشتر از قبل می‌کنیم تا موقعیتی که داریم را از دست ندهیم. مطمئن باشید انگیزه زیادی برای پیروزی و موفقیت داریم و از کورس رقابت باز نخواهیم ماند.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *