صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA آمریکا ؛ یوتا در جستجوی خوشبختی مقابل پِیسِرز

بسکتبال NBA آمریکا ؛ یوتا در جستجوی خوشبختی مقابل پِیسِرز

ad banner

بسکتبال NBA آمریکا ؛ یوتا در جستجوی خوشبختی مقابل پِیسِرز

تیم‌های یوتا جاز و ایندیانا پِیسِرز بامداد روز سه شنبه ساعت ۵:۳۰ در قالب مسابقات بسکتبال NBA آمریکا به مصاف هم خواهند‌ رفت. این جدال حساس به میزبانی یوتا جاز و در ورزشگاه ویوینت ِاسمارت هوم آرنا (Vivint Smart Home Arena) برگزار می‌شود. هر دو تیم از مدعیان اصلی کنفرانس غرب و شرق محسوب می‌شوند و این دیدار برایشان از حساسیت بالایی برخوردار‌است.

یوتا جاز؛ شگفتی ساز فصل گذشته در قعر جدول

یوتا جاز فصل گذشته یکی از جذاب‌ترین تیم‌های بسکتبال NBA بود که توانست تیم قدرتمند اوکلاهوما را در دور نخست پلی‌آف از پیش رو بردارد. داناوان میچِل که بدون شک بهترین بازیکن جوان فصل گذشته‌ی بسکتبال NBA  بود، عملکرد خیره کننده‌ای را از خود به جا گذاشت. در این فصل اما میچِل و همه‌ی تیم یوتا جاز در افت شدیدی  به سر می‌برند. جاز توانسته ترکیب فصل گذشته‌ی خود را حفظ کند و انتظار می‌رفت با گذشت یک فصل بازیکنان امسال به هماهنگی بیشتری برسند. اما شرایط برای یوتا به این شکل پیش نرفت و آن‌ها امسال باوجود بازی‌های خوبی که به نمایش گذاشته‌اند، نتوانسته‌اند موفقیت‌های فصل گذشته‌ی خود را تکرار کنند.

مهمترین عامل افت جاز در این فصل می‌تواند، پرتاب‌های سه امتیازی این تیم باشد. آن‌ها نسبت به فصل گذشته افت شدیدی را در درصد پرتاب‌های سه امتیازی موفق خود داشته‌اند همین امر باعث شده با وجود بازی‌های خوب در رتبه‌های پایین جدول قرار بگیرند.

داناوان میچِل جوان با کسب متوسط ۲۰ امتیاز در هر بازی امتیاز‌آورترین بازیکن یوتا تا به اینجای فصل بسکتبال NBA آمریکا بوده‌است و ریکی روبیویِ اسپانیایی نیز با میانگین ۶.۵ پاس در هربازی بهترین پاسور تیم بوده‌است. در بخش دفاعی نیز رودی گوبِرت عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشته و موفق شده آمار ۱۲.۷ ریباند را در هر بازی ثبت کند.

با وجود رتبه‌ی کنونی یوتا در جدول رده بندی به نظر نمی‌آید آن‌ها مشکلی برای رسیدن به پلی آف داشته‌باشند.

ترکیب احتمالی یوتا جاز برای این مسابقه: داناوان میچِل – ریکی روبیو – جو اینگِل – رودی گوبِرت – دریک ِفیوِرز

بسکتبال NBA آمریکا

ایندیانا پیسرز؛ رویاپردازی با فوق ستاره‌ای به نام اولادیپو

ایندیانا فصل گذشته را با شکست در بازی هفتم دور اول مقابل لبران جیمز و یارانش به پایان برد. ایندیانا فصل گذشته پاول جُرج فوق ستاره ی خود را به تاندِر فروخت تا همه تصور کنند دوره‌ی آن‌ها با از دست دادن جرج به پایان رسیده‌است. اما نه تنها این اتفاقا نیفتاد بلکه ویکتور اولادیپو عملکردی به مراتب بهتر از جُرج در ایندیانا از خود نشان داد و این تیم را به یکی از بهترین تیم‌های کنفرانس شرق تبدیل کرد.

ویکتور اولادیپو با میانگین ۲۱ امتیاز در فصل جاری بهترین بازیکن تیمش بوده است. او همچنین با متوسط ۴.۷ پاس در هر بازی در این زمینه نیز بهترین عملکرد را در ایندیانا داشته‌است. سابونیس نیز به عنوان بهترین سه امتیازی زن پیسِرز نقش مهمی در شروع خوب این فصل ایدیانا داشته‌است.

شاگردان مَک میلن تا به اینجا با کسب  ۱۱ پیروزی و متحمل شدن ۸ شکست در رتبه‌ی پنجم کنفرانس شرق بسکتبال NBA آمریکا قرار دارند و از امید‌های اصلی برای رسیدن به پلی آف محسوب می‌شوند.

ترکیب احتمالی ایندیانا پیسرز برای این بازی: َدرِن کولیسون – ویکتور اولادیپو – مایلز تِرنِر – بویان بوگدانوویچ – تادوس یانگ

بسکتبال NBA آمریکا

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *