صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۵ آبان در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۵ آبان در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۵ آبان ماه

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

از مسابقات هفتۀ دهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، نوریچ سیتی در ورزشگاه ‎کارو رود پذیرای تیم منچستر یونایتد خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، نوریچ سیتی و منچستر یونایتد به ترتیب در جایگاه‌های نوزدهم و پانزدهم قرار گرفته‌اند. شیاطین سرخ در هفتۀ گذشته و در یک بازی بسیار خوب توانستند نوار پیروزهای متوالی لیورپول را قطع کنند و حال در خانۀ نوریچ امیدوار به کسب برد و سروسامان بخشیدن به وضعیت‌شان در مسابقات لیگ برتر هستند. تیم نوریچ سیتی در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و منچستر یونایتد نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، منچستر یونایتد در ۴ و نوریچ سیتی نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در مهم‌ترین دیدار هفتۀ دهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم تاتنهام خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، لیورپول و تاتنهام به ترتیب در جایگاه‌های اول و دهم قرار گرفته‌اند. قرمزهای آنفیلد که در هفتۀ گذشته ترمز بردهای متوالی‌شان توسط منچستر یونایتد کشیده شد، این هفته در خانه به مصاف شاگردان پوچیتینو می‌روند. کلوپ حالا به غیر از سیتی، خطر تیمی همچون لستر را نیز به خوبی احساس می‌کند و به همین دلیل، تیم تحت هدایت او تنها برای کسب پیروزی در این جدال خانگی به میدان می‌رود. تیم لیورپول در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و تاتنهام نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، لیورپول در ۳ و تاتنهام ۱ بار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ دیدار میان آنها نیز با تساوی ۲-۲ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در دیگر دیدار هفتۀ دهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان تیم کریستال پالاس خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، آرسنال و کریستال پالاس به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و ششم قرار گرفته‌اند. شاگردان اونای امری امید دارند تا با پیروزی خانگی برابر کریستال پالاس بتوانند به هفته‌های آتی و صعود به رده‌های بالاتر امیدوارتر باشند. تیم آرسنال در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و کریستال پالاس نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آرسنال و کریستال پالاس هر کدام موفق به ثبت ۲ پیروزی برابر یکدیگر شده‌اند و یک دیدار میان آنها نیز با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در یکی از دیدارهای هفتۀ نهم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، اسپال در ورزشگاه پائولو ماتزا میزبان تیم ناپولی خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، اسپال و ناپولی به ترتیب در جایگاه‌های نوزدهم و چهارم قرار گرفته‌اند. شاگردان کارلتو در صورت برد در این دیدار خارج از خانه و توقف آتالانتا می‌توانند به ردۀ سوم صعود کنند. تیم اسپال در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی و ۴ شکست دست یافته و ناپولی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ناپولی در هر ۵ دیدارش برابر اسپال به پیروزی رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفتۀ نهم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، آاس رم در ورزشگاه المپیکویِ شهر رم میزبان تیم آث میلان خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، آاس رم و میلان به ترتیب در جایگاه‌های ششم و دوازدهم قرار گرفته‌اند. میلان با سرمربی جدید خود، استفانو پیولی به دنبال کسب پیروزی برابر جالوروسی در رم است تا از بحرانی که از ابتدای فصل تاکنون در آن فرو رفته بیرون آید. تیم آاس رم در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی و ۴ تساوی دست یافته و آث میلان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، رم و میلان هر کدام موفق به ثبت ۲ پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند و ۱ بازی میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در آخرین دیدار هفتۀ نهم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شهر فلورانس میزبان تیم لاتزیو خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، فیورنتینا و لاتزیو به ترتیب در جایگاه‌های نهم و هشتم قرار گرفته‌اند. تیم فیورنتینا در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و لاتزیو نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، لاتزیو ۳ بار مقابل فیورنتینا به پیروزی رسیده و ۲ دیدار میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه

در آخرین دیدار هفتۀ یازدهم لیگ باشگاهی دسته اول فوتبال فرانسه ملقب به لوشامپیونه، پاری سن ژرمن در استاد دو فرانس میزبان تیم المپیک مارسی خواهد بود. در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری سن ژرمن و المپیک مارسی به ترتیب در جایگاه‌های اول و هفتم قرار گرفته‌اند. پاری سن ژرمن که این هفته‌ها در اروپا و فرانسه بر روی نوار برد قرار گرفته است، برای تداوم صدرنشینی‌اش در لیگ به مصاف مارسی می‌رود. تیم پاری سن ژرمن در ۵ بازی اخیر خود به ۵ پیروزی متوالی دست یافته و المپیک مارسی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پاری سن ژرمن در ۴ بازی برابر مارسی به پیروزی رسیده و ۱ دیدار میان آنها نیز با تساوی ۲-۲ خاتمه یافته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *