صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ دی در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ دی در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ دی ماه

فوتبال – لیگ آزادگان ایران

در چارچوب دیدارهای هفتۀ بیستم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران موسوم به جام آزادگان، نود ارومیه میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ آزادگان، نود ارومیه و آلومینیوم اراک به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و هفتم قرار گرفته‌اند. نود ارومیه یکی از تیم‌هایی است که در تلاش برای صعود به لیگ برتر است. برد احتمالی خانگی آن‌ها می‌تواند این تیم را به یک امتیازی مس رفسنجان در صدر جدول برساند. آلومینیوم اراک هم با برد مقابل نود ارومیه می‌تواند شرایطش را در لیگ آزادگان بهبود بخشد. تیم نود ارومیه در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته‌ و آلومینیوم اراک نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۳ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آلومینیوم اراک در ۲ و نود ارومیه نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در آخرین دیدار هفتۀ بیستم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، آتالانتا در ورزشگاه آتلتی آتزوری دایتالیا میزبان تیم قعرنشین اسپال خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، آتالانتا و اسپال به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و بیستم (آخر) قرار گرفته‌اند. آتالانتا همچون فصل گذشته یکی از تیم‌های خوب سری آ به حساب می‌آید. آن‌ها مترصد کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده هستند و از همین رو چشم به پیروزی در این بازی خانگی دارند. اسپال نیز که در انتهای جدول قرار گرفته برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر نباید برابر آتالانتا شکست دیگری را متحمل شود. تیم آتالانتا در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و اسپال نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. در 5 تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آتالانتا در ۲ و اسپال نیز در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و 2 بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی ۱-۱ به پایان رسیده است.

فوتبال – چمپیونشیپ انگلیس

در یکی از دیدارهای هفتۀ بیست و هشتم مسابقات چمپیونشیپ انگلیس، وست برومویچ صدر نشین در ورزشگاه هاوتورنز میزبان تیم استوک سیتی خواهد بود. در جدول رده‌بندی رقابت‌های چمپیونشیپ، وست برومویچ و استوک سیتی به ترتیب در جایگاه‌های اول و بیست‌ویکم قرار گرفته‌اند. وست برومویچ با اختلافی یک امتیازی نسبت به لیدز در صدر جدول این مسابقات ایستاده و یکی از شانس‌های خوب صعود به لیگ برتر می‌باشد. استوک سیتی هم که تنها یک امتیاز با منطقۀ سقوط فاصله دارد، باید برابر وست برومویچ به برتری برسد. تیم وست برومویچ در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست دست یافته و استوک سیتی نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ بین این دو تیم هم، وست برومویچ در ۳ و استوک سیتی نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ بازی دیگر میان آنها هم با نتیجۀ مساوی ۱-۱ به اتمام رسیده است.

فوتبال – سوپرلیگ ترکیه

در آخرین دیدار هفتۀ هجدهم مسابقات سوپر لیگ ترکیه، ریزه اسپور پذیرای تیم گنچلربیرلیغی خواهد بود. در جدول رده‌بندی سوپر لیگ ترکیه، ریزه اسپور و گنچلربیرلیغی به ترتیب در جایگاه‌های دوازدهم و سیزدهم قرار گرفته‌اند. این دو تیم در میانه‌های جدول و با فاصلۀ دو امتیازی یکدیگر قرار گرفته‌اند. ریزه اسپور با برد در این بازی خانگی قادر خواهد بود تا با یک پله صعود جای دنیزلی اسپور را تصاحب نماید گنچلربیرلیغی نیز اگر موفق به شکست ریزه اسپور شود، می‌تواند تا یک پله در جدول صعود داشته باشد و مکان ریزه اسپور را تصاحب نماید. تیم ریزه اسپور در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۴ تساوی و ۱ شکست دست یافته و گنچلربیرلیغی نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ریزه اسپور در ۳ و گنچلربیرلیغی نیز در ۲ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

تنیس – آزاد استرالیا

در دور نخست از مسابقات تنیس اوپن استرالیا، جان لنارد اشتراف از آلمان با جایگاه شمارۀ ۳۷ جهان به مصاف نواک جوکوویچ مرد شمارۀ ۲ تنیس دنیا از صربستان خواهد رفت. نواک جوکوویچ با کسب هفت قهرمانی، پرافتخارترین مرد تنیس باز این رقابت‌های مهم به حساب می‌آید. جوکوویچ پس از قهرمانی در مسابقات ای‌تی‌پی کاپ گام به این بازی‌ها گذاشته است. جان لنارد اشتراف در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و نواک جوکوویچ نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. این دو تنیسور تاکنون دو بار مقابل یکدیگر به میدان رفته‌اند که در هر دو بازی نیز نواک جوکوویچ برابر اشتراف به پیروزی رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *