صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ آینده مبهم ام‌باپه ؛ ماندن در پاریس یا تاج‌گذاری در مادرید؟

تحلیل شرط‌بندی؛ آینده مبهم ام‌باپه ؛ ماندن در پاریس یا تاج‌گذاری در مادرید؟

ad banner

روزنامه آ اس از برنامه بلندمدت رئال مادرید برای جذب کیلین ام‌باپه ستاره فرانسوی پرده برداشت و مدعی شد رئال مصمم است امباپه را در تابستان ۲۰۲۱ به برنابئو منتقل کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

روزنامه اسپانیایی آ اس در گزارشی به برنامه بلندمدت رئال مادرید برای جذب کیلین امباپه ستاره فرانسوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پرداخته و می‌گوید فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال برنامه‌ای دقیق طراحی کرده که در صورت موفقیت به حضور امباپه در برنابئو منجر خواهد شد. بر اساس این گزارش جذب امباپه بلندمدت‌ترین استراتژی نقل و انتقالاتی‌ای است که پرز تا کنون طراحی کرده است. تا سال ۲۰۲۱ از قرارداد امباپه با باشگاه PSG تنها یک سال باقی خواهد ماند و در آن زمان پاری‌سن‌ژرمن مجبور خواهد بود یا او را به مبلغی در حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون یورو به فروش برساند یا این ریسک را بپذیرد که او در تابستان سال بعد به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند.

587987
اولین کار رئال در این مدت این است که به تماس های غیرمستقیم با نمایندگان امباپه ادامه دهد تا مطمئن شود او در این مدت قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را تمدید نخواهد کرد. اگر امباپه دست به چنین کاری بزند دستمزد او آنقدر بالا خواهد رفت که حتی رئال هم دیگر قادر به جذبش نخواهد بود. این همان استراتژی‌ای است که رئال برای جذب ادن هازارد در پیش گرفت و موفق شد. مشکل اینجا است که اتفاقات اخیر در پاری‌سن‌ژرمن ممکن است باعث شود امباپه زمانی که هنوز از مدت قراردادش با این تیم زمان زیادی باقی مانده تصمیم به ترک باشگاه بگیرد. رابطه او با توماس توخل به شدت به وخامت گراییده و امباپه قصد دارد در تیمی بازی کند که شانس او را برای فتح توپ طلا افزایش دهد. امباپه بر اساس این گزارش در سال ۲۰۱۷ هم تا آستانه پیوستن به رئال مادرید پیش رفته بود و بر اساس گزارش ها رئال حتی حاضر شده بود برای جذب او مبلغ ۲۱۴ میلیون یورو بپردازد. مشکل رئال در آن زمان درخواست دستمزد بسیار بالای امباپه بوده که ۱۲ میلیون یورو بعد از کسر مالیات اعلام شده است. رئال در صورت قبول این دستمزد ساختار درون تیمی خود را به هم می‌ریخت چرا که در آن زمان سرخیو راموس و گرت بیل در ترکیب رئال بیشترین دستمزد را می‌گرفتند و انتقال پدیده نوجوانی که بخواهد بیشتر از این دو ستاره دستمزد بگیرد مسلما در ترکیب رئال درگیری‌هایی به وجود می‌آورد.

ولی حالا پرداخت دستمزدهای کلان به امباپه دیگر در درون رئال مشکل‌ساز نخواهد بود. او به ابرستاره‌ای در کلاس جهانی تبدیل شد که فتح جام جهانی را در کارنامه دارد و یکی از شانس‌های اصلی فتح توپ طلا در آینده است. فلورنتینو پرز به خوبی می‌داند که حضور امباپه در ترکیب رئال از نظر بازاریابی و درآمدزایی چقدر به باشگاه مادریدی کمک خواهد کرد و همه اینها دست به دست هم داده تا جذب ستاره فرانسوی به یکی از مهمترین پرونده‌های نقل و انتقالاتی رئال مادرید در سال های اخیر تبدیل شود.

آرامش در پاری‌سن‌ژرمن با آشتی ام‌باپه و توخل؟

آرامش در پاری‌سن‌ژرمن با آشتی ام‌باپه و توخل؟
پاری‌سن‌ژرمن دیشب در لوشامپیونا موفق شد با نتیجه ۲-۱ از نانت عبور کرده و هفتمین پیروزی پیاپی خود را بدست بیاورد. پاریسی‌ها حالا با اختلاف ۱۵ امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان در صدر جدول لوشامپیونا ایستاده‌اند. پاری‌سن‌ژرمن با دو گل مائورو ایکاردی و تیلو کرر موفق شدند در این بازی به پیروزی برسد. مائورو ایکاردی در این بازی در کنار کیلین امباپه خط تهاجمی پاریس را می‌ساخت، ستاره فرانسوی‌ای که در بازی گذشته این تیم بعد از تعویض شدن با سرمربی‌اش توماس توخل درگیر شد و شایعات و حواشی بسیاری درست کرد. در جریان بازی به نظر می‌رسید رابطه امباپه و توخل در مسیر بهبود قرار گرفته چرا که در پایان بازی وقتی سوت ۹۰ دقیقه به صدا درآمد، امباپه به سمت توخل رفته و او را در آغوش کشید. نیمار دیگر ستاره بزرگ پاری سن ژرمن هم در این بازی حضور نداشت. او که از ناحیه دنده‌هایش مصدوم است همچنان دوران معالجه را پشت سر می‌گذارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *