صفحه اصلی / عمومی / کوپا آمریکا ۲۰۱۹؛ پیش بینی بازی کلمبیا – قطر

کوپا آمریکا ۲۰۱۹؛ پیش بینی بازی کلمبیا – قطر

ad banner

در چهارچوب رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ و از گروه دوم در ورزشگاه ۶۶ هزار نفری مورومبی در شهر سائو پائولو تیم ملی کلمبیا صدرنشین گروه ب مقابل تیم ملی قطر قرار خواهد گرفت. بازی راس ساعت ۲ بامداد روز پنجشنبه ۳۰ خرداد به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش بینی این بازی در بتکارت

پیش بینی کوپا آمریکا ۲۰۱۹؛ کلمبیا – قطر

وضعیت و نکات آماری تیم کلمبیا

  • لوئیس موریل با آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی در بازی قبلی تیم کلمبیا مقابل آرژانتین، ادامۀ دیدار های تیمش در کوپا آمریکا ۲۰۱۹ را از دست می دهد.
  • در جریان پیروزی دو بر صفر مقابل آرژانتین، دوان زاپاتا مهاجم تیم آتالانتا به عنوان یار تعویضی تیم کشورش به میدان آمد و موفق شد گل دوم کلمبیا را به ثمر برساند.
  • آمادگی بدنی بالا و فرم بسیار خوب زاپاتا باعث می شود فشار زیادی روی رادامل فالکائو مهاجم باتجربه کلمبیا ایجاد شود اما به نظر می رسد باز هم برای فالکائو یک شانس دیگر برای حضور در ترکیب اصلی قائل باشیم.
  • راجر مارتینز نیز در بازی قبلی از نیمکت ذخیره ها به جای لوئیس موریل مصدوم به بازی آمد و گل اول تیم را به ثمر رساند. با توجه به مصدومیت موریل انتظار می رود باز هم مارتینز را در ترکیب اصلی کلمبیا ببینیم.

وضعیت و نکات آماری تیم قطر

کوپا آمریکا ۲۰۱۹
ترکیب تیم ملی قطر در رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹
  • تیم ملی قطر که به عنوان مهمان در بازی های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ شرکت می کند نمایش تحسین برانگیزی در بازی اول خود داشت و در حالیکه دو بر صفر از تیم پاراگوئه عقب بود توانست به بازی برگردد نتیجه را به تساوی ۲-۲ بکشاند.
  • با توجه به نتیجۀ بازی قبل و افزایش اعتماد به نفس بازیکنان این تیم انتظار می رود تیم ملی قطر بدون تغییر نسبت به بازی گذشته روبروی کلمبیا قرار بگیرد.
  • قهرمان آسیا با داشتن بازیکنانی چون اکرم عفیف و گلزن آماده ای همانند الموئز علی امیدوار است تا نتیجه مطلوبی در این بازی بگیرد تا به صعود امیدوار باشد.

پیش بینی این بازی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *