صفحه اصلی / عمومی / لوکا یوویچ : تیم رئال مادرید بهترین تیم جهان است و از انتخاب آن خوشحال هستم

لوکا یوویچ : تیم رئال مادرید بهترین تیم جهان است و از انتخاب آن خوشحال هستم

ad banner

لوکا یوویچ جوان ۲۱ ساله صربستانی پس از گذراندن یک فصل بسیار عالی در تیم آینتراخت فرانکفورت آلمان، نظر سران تیم رئال مادرید از جمله سر مربی این تیم زین الدین زیدان را به خود جلب کرد و بالاخره فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید برای خرید این بازیکن وارد عمل شد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

شروع دوباره تیم رئال مادرید با خرید لوکا یوویچ و دیگر بازیکنان

این بازیکن جوان را که فصل پیش به عنوان پدیده بوندسلیگا شناخته می شد با قرار دادی ۶ ساله به ارزش ۶۰ میلیون یورو به خدمت گرفت.

لوکا یوویچ رئال مادرید

در خصوص این بازیکن بدانید:

او در ۲۳ دسامبر ۱۹۹۷ و در بیه‌لینا، بوسنی و هرزگوین متولد شد. هنگامی که ۸ ساله بود توسط پدرش به آکادمی مدارس فوتبال برده شد و در آن جا زیر نظر مربیان دوران خوبی را پشت سر گذاشت. در سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ به آکادمی تیم ستاره سرخ بلگراد پیوست و دوران نوجوانی اش را در آن جا سپری کرد و آموزش دید. بعد از در ۱۶ سالگی به عنوان جوان ترین بازیکن آن زمان به تیم اصلی رفت و می توان گفت این شروع درخشش وی بود. اولین تیم حرفه ای او ستاره سرخ بلگراد بود و او از سال ۲۰۱۴- ۲۰۱۶ برای تیم ستاره سرخ بلگراد به میدان رفت و در ۴۲ بازی که برای این تیم انجام داد رکورد باور نکردنی بیش از ۳۷ گل را برای این تیم به ثبت رساند. او در سال ۲۰۱۶ به بنفیکا پرتغال پیوست و در سال ۲۰۱۷ به صورت قرضی به تیم آینتراخت فرانکفورت پیوست و تا قبل از پیوستن به تیم رئال مادرید تا سال ۲۰۱۹ به مدت ۲ سال در این تیم بازی کرد و به حدی خوب بازی کرد تا نظر کادر فنی کهکشانی ها را به خود جلب کند. گفته می شود ۳۰ درصد از مبلغ قرار داد وی به تیم بنفیکا خواهد رسید. او حتی به خاطر درخشش تا قبل از سال ۲۰۱۸ در تیم جوانان صربستان بازی می کرد ولی از سال ۲۰۱۸ به بعد به تیم بزرگسالان دعوت شده است و بازی می کند. او در ۴ بازی برای تیم ملی کشورش به میدان رفته و یک گل نیز به ثمر رسانده است. از دیگر آمار او بدانید که در فصلی که گذشت او در تمامی رقابت های مختلف به میدان رفت. در لیگ اروپا در ۱۴ بازی معادل ۹۵۳ دقیقه به میدان رفت و توانست ۱۰ گل برای تیم اش به ثمر برساند. در بوندسلیگا آلمان در ۳۲ بازی معادل ۲۲۵۳ دقیقه توانست ۱۷ گل به ثمر برساند. او هم چنین ۵ پاس گل و دقت پاس ۷۰ درصد را در کارنامه خود در فصل پیش به ثبت رسانده است.بد نیست بدانید او در این فصل در ۴۸ بازی که برای تیم آینتراخت فرانکفورت به میدان رفته است توانسته ۲۷ گل به ثمر برساند.

 

این بازیکن دیروز در کلینیک سانیتاس مادرید تست های پزشکی باشگاه را انجام و پس از پشت سر گذاشتن این تست ها، مراسم معارفه این بازیکن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حضور هواداران رئال مادرید برگزار شد و او با پوشیدن پیراهن تیم رئال مادرید رسما به هواداران معرفی گردید.

afdd0b09f36cadc2233ed55dba011aeb 1

لوکا یوویچ، مهاجم جدید تیم رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی مراسم معارفه‌اش شرکت کرد و به خبرنگار نشریه آس اس اسپانیا گفت:

آیا از کودکی طرفدار رئال مادرید بودید؟

بله. در کودکی با پیراهن رئال مادرید می خوابیدم. یادم است که آن پیراهن را دوست پدرم بهم هدیه داد چون می دانست طرفدار تیم رئال هستم. در واقع آرزوی هر کسی است که در تیم مورد علاقه اش بازی کند و خوشحالم که توانستم به آرزویم برسم.

احساستان در خصوص پیوستن به تیم رئال مادرید؟

امروز روز بسیار خوبی برایم است و در حال حاضر من خوشحال ترین آدم روی کره زمین هستم. زیرا به آرزوی دوران کودکی ام یعنی پیوستن به تیم رئال مادرید دست پیدا کردم. مطمئن هستم که بهترین انتخاب را انجام داده ام و تمام تلاشم را خواهم کرد تا اثبات کنم که لایق پوشیدن پیراهن این تیم هستم زیرا از نظر من رئال مادرید بهترین تیم دنیاست. امیدوارم بتوانم انتظاراتی که از من دارند را بر آورده کنم. در حال حاضر بسیار هیجان زده هستم و از این انتقال بسیار خوشحالم. در خصوص مبلغ قرار داد هم بگویم که همواره مبلغ قرار داد یا پولی که به من می رسد برایم اهمیتی ندارد. من برای این تیم با جون و دل بازی خواهم کرد و امیدوار هستم بتوانم اروپا و لالیگا را همراه آن ها فتح کنم. هیچ وقت دنبال پول و جا و مکان نبوده ام و در کنار این تیم به دنبال موفقیت هستم. حتی شماره پیراهن نیز برایم اهمیت خاصی ندارد چون این ها در درجات بعدی قرار خواهند گرفت.

عملکرد شما به عنوان مهاجم؟

مطمئن باشید من تمام تلاشم را خواهم کرد تا گل های زیادی برای این تیم به ثمر برسانم. تلاش می‌کنم در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشم و توانایی‌هایم را نشان بدهم. هنوز در خصوص جایگاهم با زین الدین زیدان صحبت نکرده ام ولی هم می توانم در نوک حمله بازی کنم و هم کمی عقب تر. بهر حال نظر سر مربی و عملکرد خودم در این قضیه دخیل است. اگر موفق شوم مطمئن هستم به خاطر تلاش خودم و چیزهایی است که از بقیه بازیکنان آموختم زیرا آن ها بازیکنان بسیار خوبی هستند و من فرصت این را دارم تا چیزهای بسیار زیادی از آن ها فرا بگیرم و بهترین جایگاه خودم برسم. اگر نتوانم موفق شوم مقصر خودم هستم و باز هم تلاش خواهم کرد تا کارم را جبران کنم. در هر صورت هواداران رئال مادرید بدانند که من همه تلاش خودم را خواهم کرد تا بتوانم لحظات زیبایی را در کنار آن ها تجربه کنم. از انتقال ادن هازارد به مادرید هم بسیار خوشحالم چون از نظرم او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست.

e5e2a03b465a0a20bcd53efb79d13f11

لالیگا؟

به نظر من لالیگا یکی از بهترین لیگ های دنیاست و خوشحالم که از آلمان به اسپانیا آمدم. البته باید بگویم که لیگ آلمان را نیز خیلی قبول دارم. من در آلمان گل های خوبی را به ثمر رساندم که امید به تکرار آن دارم.

آیا از دیگر تیم ها پیشنهادی داشتید؟

من در جریان پیشنهادات دیگر قرار ندارم و مدیر برنامه هایم در جریان است. چون هنگامی که از سوی رئال پیشنهاد آمد مدیر برنامه هایم بهم اطلاع داد چون می دانست که به این تیم علاقه دارم این گزینه را به من گفت و من هم بعد از یک بررسی کوتاه ترجیح دادم این پیشنهاد را مستقیم قبول کنم و گزینه های دیگر را بررسی نکنم.

الگوی فوتبالی؟

الگوی فوتبالی ام همواره کریستیانو رونالدو بوده است. همه بازیکنان تیم رئال مادرید خوب هستند ولی در خصوص پست خودم بگویم که کریم بنزما یکی از بهترین مهاجمان دنیا است که حدود ۱۰ سال است در این تیم بازی می کند و زحمت زیادی را برای این تیم کشیده است. به عبارت دیگر او هنگامی که به مادرید پیوست من ۱۱ ساله بودم. امیدوار هستم بتوانم در کنار او از تجارب این بازیکن استفاده و چیزهای زیادی را فرا بگیرم.

 

فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید نیز پس از مصاحبه این بازیکن ۲۱ ساله صربستانی خطاب به او و دیگر حواشی تیم رئال مادرید مصاحبه کرد و در متنی که برای سفید پوشان و یوویچ آماده کرد بود گفت:

با سلام و روز خوش خدمت همه هواداران، خبر نگاران و دوستان عزیزم. جا دارد که بگویم این فصل پروژه جدیدی برای کهکشانی ها آغاز خواهد شد. درست است که فصل گذشته عملکرد جالبی نداشتیم ولی امیدوار هستم بتوانیم آن را جبران نماییم. این تیم هیچ گاه تسلیم نخواهد شد و همواره برای بهترین تیم بودن تلاش خواهیم کرد. ما در سال های اخیر توانستیم ۴ لیگ قهرمانان اروپا برنده شویم که همان طور که دیدید با سه بار قهرمانی پشت سر هم رکورد این مسابقات را جا به کردیم و از نظر همگان کار بسیار بزرگی بوده است. این موفقیت ها حاصل دسترنج بسیاری از بازیکنان بوده است چه از زمان قدیم و چه از زمان جدید ولی امروز بازیکنی به شما معرفی شد که قرار است در آینده رئال نقش مهمی را ایفا کند و ماموریتی که در اختیار اوست را به نحو احسن انجام دهد.

f43648f95d7d1eca84e47929bc7f82d1 2

به لوکا یوویچ که به تیم ما پیوسته است خوش آمد می گوییم. تو به تیمی پیوستی که ۱۳ بار قهرمان اروپا شده است و برترین باشگاه از این حیث است و به خاطر همین افتخارات است که ما به یکی از باشگاه های دنیا تبدیل شده ایم. طبق گفته خودت که در دوران کودکی با پیراهن رئال می خوابیدی باید به تو بگویم که به آرزویت رسیدی و دیگر متعلق به این تیم هستی. از تو تشکر می کنیم که به تیم دیگری نرفتی و برای پیوستن به تیم رئال مادرید تلاش کردی.فصل فوق العاده ای را در تیم خوب ما آینتراخت فرانکفورت پشت سر گذاشتی و توانستی با ۲۱ سال سن ۲۷ گل به ثمر برسانی. تو همواره یکی از بهترین مهاجمان دنیا هستی.

وی در ادامه خطاب به این بازیکن افزود:

از امروز به پیراهن و لوگوی این باشگاه مسئول هستی و چالش برزگی را در پیش خواهی داشت زیرا با توجه به عملکرد خوبت هواداران از تو توقع بیشتری دارند. مطمئن هستم هواداران رئال نیز تو را دوست خواهند داشت و از تو استقبال می کنند و همان طور که در مراسم معارفه ات دیدی برای تشویق ات به ورزشگاه آمده بودند تا نشان دهند از انتقالت به مادرید خوشحال هستند.امیدوارم موفق باشی پسرم.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *