صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۶ خرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۶ خرداد در سایت بتکارت

ad banner

مسابقات ورزشی

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال؛ روسیه – ایران

تیم ملی والیبال ایران در نهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف تیم ملی والیبال روسیه خواهد رفت. تیم ملی والیبال ایران در ۷ مسابقه قبلی خود ۶ پیروزی و ۱ شکست داشته و صدرنشین جدول است. در سمت دیگر تیم ملی والیبال روسیه در ۷ بازی اخیر مانند ایران ۶ پیروزی و ۱ شکست داشته اما با تعداد ست برنده کمتر نسبت به ایران در رتبه سوم جدول است. در ۵ رویارویی قبلی ایران و روسیه، تیم ملی والیبال روسیه ۴ بار به پیروزی رسیده و تیم ملی والیبال ایران ۱ بار برنده بوده است.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال؛کانادا – لهستان

تیم‌های والیبال لهستان و کانادا که در ۷ مسابقه قبلی با کسب نتایجی مشابه ۴ پیروزی و ۳ شکست داشته‌اند در یک دیدار حساس به مصاف هم خواهند رفت. لهستان و کانادا هم‌اکنون در رتبه هفتم و ششم جدول قرار دارند و برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول رقابت حساسی با یکدیگر خواهند داشت. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، تیم ملی والیبال لهستان ۴ بار به پیروزی رسیده و تیم ملی والیبال کانادا تنها ۱ بار موفق به شکست رقیب قدرتمند خود شده است.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال؛ آمریکا – فرانسه

تیم‌های دوم و سوم فصل گذشته لیگ ملت‌های والیبال در یک رقابت جذاب به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی والیبال فرانسه که در رتبه دوم جدول قرار گرفته در ۷ بازی قبلی ۶ پیروزی و ۱ شکست داشته و تیم ملی والیبال آمریکا در ۷ بازی قبلی ۳ بار برنده بوده و ۴ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، تیم ملی والیبال فرانسه ۴ بار به پیروزی رسیده و تیم ملی والیبال آمریکا ۱ بار برنده شده است.

فوتبال – کوپا آمریکا؛ قطر – پاراگوئه

تیم ملی قطر قهرمان جام ملت‌های آسیا در اولین مسابقه خود در کوپا آمریکا به مصاف تیم ملی پاراگوئه خواهد رفت. تیم ملی قطر در ۵ مسابقه اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و تیم ملی پاراگوئه در ۵ مسابقه اخیر ۱ بار برنده بوده، ۲ مساوی داشته و ۲ بار شکست خورده است. در تنها رویارویی قبلی این دو تیم، تیم ملی قطر موفق شده ۱۰ سال قبل تیم ملی پاراگوئه را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد.

فوتبال – جام جهانی – زنان؛ شیلی (زنان) – ایالات متحده آمریکا (زنان)

تیم فوتبال زنان آمریکا قهرمان ۳ دوره جام جهانی، در دومین مسابقه خود و پس از پیروزی تاریخی ۱۳-۰ برابر تایلند به مصاف تیم فوتبال زنان شیلی خواهد رفت. تیم فوتبال زنان آمریکا در ۵ بازی اخیر خود بدون دریافت گل به پیروزی رسیده و ۳۰ گل به ثمر رسانده است. در سمت دیگر تیم فوتبال زنان شیلی در ۵ بازی اخیر ۲ مساوی و ۳ شکست داشته و در کسب پیروزی ناکام مانده است. در ۲ رویارویی قبلی این دو تیم در یکسال گذشته، تیم فوتبال زنان آمریکا موفق شده با نتایج ۳-۰ و ۴-۰ تیم فوتبال زنان شیلی را شکست دهد.

بسکتبال – بی‌بی‌ال آلمان؛ آلبا برلین – بایرن مونیخ

در اولین مسابقه از مرحله فینال لیگ بسکتبال بی‌بی‌ال آلمان، بایرن مونیخ میزبان آلبا برلین خواهد بود. تیم بسکتبال بایرن مونیخ در ۱۰ مسابقه اخیر ۹ پیروزی و ۱ شکست داشته و تیم بسکتبال آلبا برلین در ۱۰ بازی آخر خود موفق به کسب پیروزی شده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم قدرتمند آلمانی، ۳ بار تیم بسکتبال بایرن مونیخ به پیروزی رسیده و ۲ بار آلبا برلین برنده بوده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *