صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۹ شهریور در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۹ شهریور در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۹ شهریور ماه

فوتبال – مقدماتی جام جهانی آسیا

از مرحلۀ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قارۀ آسیا و گروه سوم این رقابت‌ها، دو تیم ملی فوتبال هنگ کنگ و ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی هنگ کنگ برگزار خواهد شد. دیدار با هنگ کنگ به نوعی، اولین بازی رسمی مارک ویلمتوسِ بلژیکی، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران نیز به حساب می‌آید. تیم فوتبال هنگ کنگ در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و ایران نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ تاکنون ۳ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که هر سه بار نیز این ایران بوده که پیروز این رویارویی‌ها بوده است.

فوتبال – مقدماتی جام جهانی آسیا

از مرحلۀ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قارۀ آسیا و گروه چهارم این رقابت‌ها، دو تیم ملی فوتبال یمن و عربستان سعودی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به دلیل اختلافات سیاسی و بروز جنگ میان دو کشور، در بحرین و شهر منامه برگزار خواهد شد. تیم فوتبال یمن در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و عربستان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشته دو تیم ملی فوتبال یمن و عربستان سعودی، عربستان در هر ۵ دیدار خود مقابل یمن موفق عمل کرده‌اند و توانسته‌اند به پیروزی دست یابند.

فوتبال – انتخابی یورو ۲۰۲۰

از مرحلۀ انتخابی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه اول این رقابت‌ها (A)، دو تیم ملی فوتبال انگلیس و کوزوو مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دیدار به میزبانی انگلیس و در ورزشگاه سنت ماریِ شهر ساوتهمپتون برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، تیم‌های انگلیس و کوزوو به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند. تیم ملی فوتبال انگلیس در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و کوزوو نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ تساوی را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این دو تیم تاکنون سابقۀ هیچ تقابلی میان یکدیگر را نداشته‌اند و دیدار آن‌ها از سری رقابت‌های انتخابی یورو اولین دیدار بین انگلیس و کوزوو به حساب می‌آید.

فوتبال – انتخابی یورو ۲۰۲۰

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه دوم (B)، دو تیم ملی فوتبال لیتوانی و پرتغال مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دیدار به میزبانی لیتوانی و در شهر ویلنیوس برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، تیم‌های پرتغال و لیتوانی، با بازی‌های کمتر نسبت به اوکراین صدرنشین به ترتیب در جایگاه‌های دوم و پنجم قرار گرفته‌اند. پرتغال که قهرمان دورۀ قبل رقابت‌های یورو و همچنین لیگ ملت‌های اروپا به حساب می‌آید در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و لیتوانی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۲ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پرتغال در هر ۲ بازی برابر لیتوانی به پیروزی رسیده است.

بسکتبال – پلی آف جام جهانی

از مرحلۀ پلی‌آف مسابقات جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین، دو تیم ملی بسکتبال آرژانتین و صربستان در شهر دونگان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آرژانتین به عنوان تیم اول از گروه I و صربستان نیز به عنوان تیم دوم از گروه J جواز حضور در دور حذفی این رقابت‌ها را به دست آورده‌اند. تیم ملی بسکتبال آرژانتین در ۱۰ بازی اخیر خود به ۸ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و صربستان نیز در ۱۰ دیدار گذشته اش، آمار ۹ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آرژانتین ۲ و صربستان ۳ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

بسکتبال – پلی آف جام جهانی

از مرحلۀ پلی‌آف مسابقات جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین، دو تیم ملی بسکتبال اسپانیا و لهستان در شهر شانگهای به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اسپانیا به عنوان تیم اول از گروه J و لهستان نیز به عنوان تیم دوم از گروه I جواز حضور در دور حذفی این رقابت‌ها را به دست آورده‌اند. تیم ملی بسکتبال اسپانیا در ۱۰ بازی اخیر خود به ۸ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و لهستان نیز در ۱۰ دیدار گذشته اش، آمار ۶ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. در 5 تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اسپانیا در هر ۵ بازی مقابل لهستان به پیروزی رسیده است.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *