صفحه اصلی / عمومی / اعتراض لوییس همیلتون به نحوه رانندگی چارلز لکرک در فرمول یک ایتالیا ۲۰۱۹

اعتراض لوییس همیلتون به نحوه رانندگی چارلز لکرک در فرمول یک ایتالیا ۲۰۱۹

ad banner

لوییس همیلتون راننده تیم مرسدس بنز پس از فرمول یک ایتالیا ۲۰۱۹ و قهرمانی چارلز لکرک ، معتقد است که اگر همانند چارلز لکرک می توان عمل کرد و هیچ اخطاری دریافت نکرد، او نیز از این به بعد رویه بازی او را پیش می گیرد تا راحت تر بتواند به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

خطایی که از دید لوییس همیلتون در فرمول یک ایتالیا برای چارلز لکرک گرفته نشد!

داستان از این قرار است که پس از تعقیب راننده جوان فراری چارلز لکرک توسط راننده با تجربه مرسدس لوییس همیلتون، نبرد چرخ به چرخ همیلتون و لکلرک برای پیروزی در مونزا شکل گرفت. همیلتون در پیچ چهار و قبل از شیکین اقدام به سبقت گیری کرد و لکلرک در حالت دفاعی او را به بیرون پیست هل داد. همیلتون در حالی که دو چرخ سمت راست ماشینش بیرون پیست بود نتوانست سرعت خود را به اندازه کافی کم کند و مجبور شد شیکین را ببرد. پس از آن پرچم سیاه و سفید به نشانه رانندگی خطرناک به راننده موناکویی نشان داده شد ولی او به کار خود ادامه داد بدون آن که اخطاری را دریافت کند و در نهایت لکرک پیشتازی را پس از ۵۳ دور فشار مرسدس حفظ کرد و برنده گرندپری ایتالیا شد.
همیلتون در سخنانی اعتراض آمیزی به این حرکت فیا گفت که دفعه بعد نحوه مسابقه دادن خود را عوض می‌کند و رویه لکرک را در پیش می گیرد.
لوییس همیلتون و فرمول یک
او در این باره افزود:

اگر این نحوه رانندگی مورد قبول است پس من هم این گونه مسابقه می‌دهم، برای مثال ما فهمیدیم که می‌توان به اندازه عرض یک ماشین فضا در اختیار دیگران نگذاریم یا این که پیچ را عریض تر طی کنیم حتی اگر راننده دیگری آن جا باشد و فقط یک پرچم اخطار بگیریم. حال که معلوم است این روش دفاع کردن و پیشروی مشکلی ندارد، پس من هم می دانم که چگونه از این پس رانندگی کنم و فکر نمی کنم کسی به خاطر این کار هایم به من اخطاری دهد یا ایرادی بگیرد. هر چیزی قانون خاص خودش را دارد و نمی دانم این قانون چرا برای لکلرک اعمال نمی شود در صورتی که وقتی به موارد مشابه دیگر نگاه کنیم این حرکات خطا محسوب می شوند.

راننده مرسدس بنز در ادامه گفت:

اگر لازمه کسب امتیاز برای جدول قهرمانی نمی ‌بود شاید مسابقه نتیجه دیگری داشت و من می‌توانستم آزادانه تر و با آزادی عمل بیشتری مسیر خودم را بروم تا ما برخورد بکنیم ولی طبق اصول عمل کردم در حالی که او این کار را نکرد.

در حالی که ۷ مسابقه و ۱۷۵ امتیاز برای جمع آوری تا قهرمانی باقی مانده، لوئیس همیلتون در صدر جدول قهرمانی با ۲۸۴ امتیاز قرار دارد که فاصله نسبتا امنی با ۶۳ امتیاز را با نفر دوم یعنی والتری بوتاس دیگر هم تیمی خود دارد. با این مصاحبه و واکنش همیلتون به نحوه رانندگی لکرک باید دید که آیا شاهد رانندگی تهاجمی تری از همیلتون خواهیم بود یا خیر.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *