صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۵ تیرماه در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۵ تیرماه در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۵ تیرماه در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌

تیم سابورتالو تفلیس در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی، از دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم شریف تیراسپول مولداوی خواهد بود. در دیدار رفت تیم سابورتالو تفلیس موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر تیم شریف تیراسپول را شکست دهد و به گام بلندی برای صعود به مرحله بعدی بردارد. تیم شریف تیراسپول در پنج بازی اخیر ۴ پیروزی و یک شکست داشته و تیم سابورتالو تفلیس در ۵ مسابقه آخر دو پیروزی دو مساوی و یک شکست داشته است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌

تیم اچ‌جی‌کی هلسینکی فنلاند که در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا موفق به شکست توشهاون شد، در دیدار برگشت مهمان این اچ‌بی توشهاون در جزایر فارو خواهد بود. تیم اچ‌جی‌کی هلسینکی در پنج بازی اخیر سه پیروزی یک مساوی و یک شکست داشته و اچ‌بی توشهاون نماینده جزیره جزایر فارو در پنج بازی اخیر چهار بار برنده بوده و یک شکست داشته است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌

تیم باسابقه و پرافتخار ستاره سرخ بلگراد که در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا برابر سودووا ماریامپوله با تساوی بدون گل متوقف شد، در دیدار برگشت میزبان این تیم لیتوانیایی خواهد بود. ستاره سرخ بلگراد در ۵ مسابقه اخیر سه مساوی، یک پیروزی و یک شکست داشته و سودووا ماریامپوله در پنج بازی اخیر سه بار برنده بوده و یک مساوی و یک شکست داشته است. در سه رویارویی قبلی این دو تیم، ۲ بار ستاره سرخ بلگراد به پیروزی رسیده و یک بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ اروپا‌

در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی دور مقدماتی لیگ اروپا، تیم کی‌آی کلاکسویک جزایر فارو میزبان تراکای لیتوانی خواهد بود. هر دو تیم در پنج بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه؛ سه پیروزی، یک مساوی و یک شکست داشته‌اند. در دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر یک به تساوی رسیدند.

تنیس – ای‌تی‌پی اوماگ کرواسی – از ساعت ۱۴:۳۰

لئوناردو مایر تنیسور شماره ۶۰ جهان در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات ای‌تی‌پی اوماگ کرواسی، به مصاف پابلو آندوحار خواهد رفت که در رتبه ۷۹ دنیا قرار دارد. پابلو آندوحار در ۱۰ مسابقه اخیر ۶ پیروزی و چهار شکست داشته و لئوناردو مایر در ۱۰ مسابقه آخر ۵ بار برنده بود و پنج بار شکست خورده است. در چهار رویارویی قبلی پابلو آندوحار و لئوناردو مایر، هر تنیسور صاحب ۲ پیروزی شده است.

تنیس – دبلیوتی‌ای بخارست رومانی – از ساعت ۱۱:۳۰
آنا بوگدان آناستازیا سواستووا

آناستازیا سواستووا تنیسور شماره ۱۱ جهان در دور یک شانزدهم نهایی مسابقات دبلیوتی‌ای بخارست رومانی به مصاف آنا بوگدان نفر شماره ۱۲۷ جهان خواهد رفت. آناستازیا سواستووا در ۱۰ مسابقه اخیر ۷ پیروزی و ۳ شکست داشته و آنا بوگدان در ۱۰ مسابقه آخر ۶ بار برنده بوده و چهار بار شکست خورده است. در تنها رویارویی قبلی این دو تنیس باز آنا بوگدان اهل روسیه موفق به شکست آناستازیا سواستووا شده است.

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه های متنوع شرط بندی در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *