صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۸ مرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۸ مرداد در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۸ مرداد در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی فوتبال – جام آئودی

تیم‌های رئال مادرید و تاتنهام در اولین مسابقه جام آئودی که به میزبانی ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ برگزار خواهد شد، به مصاف هم خواهند رفت. رئال مادرید در ۵ مسابقه اخیر چهار شکست و یک مساوی داشته و در آخرین مسابقه دوستانه با نتیجه پرگل ۷ بر ۳ برابر اتلتیکو مادرید متحمل شکست شد. در سمت دیگر تاتنهام در پنج بازی اخیر دو پیروزی، دو شکست و یک مساوی داشته و در آخرین بازی دوستانه با نتیجه دو بر یک برابر منچستریونایتد بازنده بوده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار رئال مادرید به پیروزی رسیده، یک بازی مساوی شده و در آخرین رویارویی تاتنهام با نتیجه ۳ بر یک رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۱۷ شکست داده است.

فوتبال – جام آئودی

در دومین مسابقه جام آئودی تیم فنرباغچه ترکیه به همراه ستاره ایرانی خود اللهیار صیادمنش به مصاف میزبان رقابت‌ها یعنی بایرن مونیخ خواهد رفت. بایرن مونیخ در ۵ مسابقه اخیر ۳ پیروزی، یک شکست و یک مساوی داشته و در ۵ مسابقه دوستانه پیش فصل ۱۰ گل به ثمر رسانده است. در طرف دیگر فنرباغچه در پنج بازی اخیر ۳ بار برنده بوده، یک مساوی داشته و در ۱ بازی با نتیجه ۲ بر ۱ برابر هرتا برلین شکست خورده که در این مسابقه الهیار صیادمنش موفق شد برای فنرباغچه گلزنی کند.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌

در در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، بازل سوئیس میزبان پی‌اس‌وی آیندهوون هلند خواهد بود. در دیدار رفت پی‌اس‌وی آیندهوون موفق شد در هلند با نتیجه ۳ بر ۲ بازل را شکست دهد. هر دو تیم در پنج بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه دو پیروزی و ۳ شکست داشته‌اند. نکته جالب اینکه ۲ رویارویی قبلی این دو تیم، با نتیجه ۳ بر ۲ به سود هر کدام از رقبا خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌

یکی دیگر از مسابقات حساس مرحله یک چهارم نهایی از دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، المپیاکوس یونان میزبان ویکتوریا پلژن جمهوری چک خواهد بود. المپیاکوس در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ مساوی داشته و ویکتوریا پلژن در ۵ بازی آخر ۴ بار برنده بوده و یک مساوی داشته است. دیدار رفت این دو تیم در جمهوری چک با نتیجه بدون گل مساوی خاتمه یافت.

تنیس – ای‌تی‌پی کیتزبوهل اتریش – از ساعت ۱۳:۳۰

فیلیپ کولشریبر آلمانی نفر شماره ۷۳ دنیای تنیس در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات ای‌تی‌پی کیتزبوهل اتریش به مصاف ریشارد گاسکه تنیسور شماره ۶۸ جهان خواهد رفت. فیلیپ کولشریبر در ۱۰ مسابقه اخیر ۷ شکست و ۳ پیروزی داشته و ریشارد گاسکه در ۱۰ مسابقه آخر ۵ بار برنده بوده و ۵ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تنیس باز پر تجربه، ۲ بار ریشارد گاسکه به پیروزی رسیده و ۳ بار فیلیپ کولشریبر برنده بوده است.

تنیس – ای‌تی‌پی کیتزبوهل اتریش – از ساعت ۱۳:۳۰

پابلو آندوحار تنیسور شماره ۷۵ جهان از کشور اسپانیا در یکی دیگر از مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی اتریش به مصاف لئوناردو مایر تنیسور شماره ۸۱ دنیا خواهد رفت. هر دو تنیسور با کسب نتایجی مشابه در ۱۰ مسابقه اخیر ۶ پیروزی و چهار شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تنیسور ۲ بار پابلو آندوحار به پیروزی رسیده و ۳ بار لئوناردو مایر برنده بوده است.

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه های متنوع و متعدد شرط بندی در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *