صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ شهریور در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ شهریور در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ شهریور ماه

والیبال – قهرمانی آسیا

دو تیم ملی والیبال ایران و استرالیا برای کسب عنوان نخست و قهرمانی در بیستمین دورۀ مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، رودروی یکدیگر قرار خواهند گرفت. در پایان این رقابت‌ها که به میزبانی کشورمان و شهر تهران برگزار می‌شود، هشت تیم برتر می‌توانند جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک که در دی ماه و به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد را دریافت کنند. والیبالیست‌های ایران، در مرحلۀ گروهی با نتیجۀ ۳-۱ مغلوب استرالیا شده بودند و به نوعی در این دیدار درپی جبران نتیجه دور گروهی و همچنین قهرمانی در این مسابقات هستند. تیم ملی والیبال ایران در ۱۰ بازی اخیر خود به ۸ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و استرالیا نیز در ۱۰ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۸ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ایران در ۴ و استرالیا نیز در ۱ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در دومین دیدار از هفتۀ ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، لسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور میزبان تیم تاتنهام خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، تاتنهام و لسترسیتی به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و ششم قرار گرفته‌اند. تیم لسترسیتی در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و تاتنهام نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، تاتنهام ۴ و لسترسیتی ۱ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در یکی از دیدارهای هفتۀ ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان تیم واتفورد خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، منچسترسیتی و واتفورد به ترتیب در جایگاه‌های دوم و بیستم قرار گرفته‌اند. شاگردان پپ گواردیولا پس از شکست مقابل نوریچ و بیشتر شدن فاصله‌شان با لیورپولِ صدرنشین، مترصد گرفتن هر سه امتیاز خانگی این دیدار برابر واتفورد قعرنشین هستند. تیم منچسترسیتی در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و واتفورد نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی و ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، منچسترسیتی در هر ۵ دیدارش مقابل واتفورد به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در ادامه دیدارهای هفتۀ پنجم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، اتلتیکو مادری در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان تیم سلتاویگو خواهد بود. در جدول رده‌بندی لالیگا، اتلتیکو مادرید و سلتاویگو به ترتیب در جایگاه‌های دوم و شانزدهم قرار گرفته‌اند. شاگردان دیگو سیمئونه پس از شکست برابر رئال سوسیداد در هفته گذشته، مترصد پیروزی در این دیدار خانگی هستند. تیم اتلتیکو مادرید در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و سلتاویگو نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اتلتیکو مادرید ۴ و سلتاویگو ۱ بار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ پنجم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، گرانادا در ورزشگاه جدید لوس کارمنس میزبان تیم بارسلونا خواهد بود. در جدول رده‌بندی لالیگا، بارسلونا و گرانادا به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و ششم قرار گرفته‌اند. آبی اناری‌ها می‌کوشند تا با به‌دست آوردن سه امتیاز این دیدار خارج از خانه، بیش از پیش خودشان را به صدر جدول لالیگا نزدیک نمایند. تیم گرانادا در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و بارسلونا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بارسلونا در هر ۵ دیدارش مقابل گرانادا به پیروزی رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ چهارم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز شهر تورین میزبان تیم هلاس ورونا خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، یوونتوس و هلاس ورونا به ترتیب در جایگاه‌های سوم و یازدهم قرار گرفته‌اند. یوونتوس با سرمربی جدید خود، مائوریتسیو ساری، می‌کوشد تا همانند سال‌های گذشته در این فصل هم عنوان قهرمانی کالچو را تصاحب نماید. تیم یوونتوس در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و هلاس ورونا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، یوونتوس در ۳ و هلاس ورونا در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و یک بازی میان آن‌ها نیز با نتیجه مساوی ۲-۲ خاتمه یافته است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در مهم‌ترین دیدار هفنه چهارم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، آث میلان در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان میزبان تیم اینتر خواهد بود. دو تیم میلان و اینتر صد و هفتاد و یکمین دربی خود در سری آ را برگزار خواهند کرد. در جدول رده‌بندی این مسابقات، میلان و اینتر به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و اول قرار گرفته‌اند. اینتر با کونته، روزگار خوشی را در رقابت‌های این فصل لیگ ایتالیا تجربه می‌کند و پس از گذشت سه هفته، در صدر جدول رده‌بندی سری آ قرار دارد. تیم آث میلان در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و اینتر نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اینتر در ۳ بازی و میلان در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل، خاتمه رسیده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان

در یکی از دیدارهای هفتۀ پنجم لیگ باشگاهی فوتبال آلمان ملقب به بوندس لیگا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان تیم کلن خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، بایرن مونیخ و کلن به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و پانزدهم قرار گرفته‌اند. شاگردان کواچ با توجه به برد شب گذشتۀ شالکه برابر ماینتس، چاره‌ای جز پیروزی مقابل کلن در ورزشگاه اختصاصی خود ندارند. تیم بایرن مونیخ در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و کلن نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بایرن مونیخ در ۴ دیدار مقابل کلن به پیروزی دست یافته و ۱ بازی میان آن‌ها نیز با نتیجۀ مساوی ۱-۱ به پایان رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *