صفحه اصلی / عمومی / ارنستو والورده : بارسلونا باید در بازی های خارج از خانه بهتر عمل کند

ارنستو والورده : بارسلونا باید در بازی های خارج از خانه بهتر عمل کند

ad banner

تیم های فوتبال گرانادا و بارسلونا در هفته پنجم لالیگا اسپانیا امروز ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر می روند و ارنستو والورده سرمربی آبی اناری ها در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیم خود ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

ارنستو والورده و بارسلونا می توانند به اولین پیروزی خود در خارج از خانه دست پیدا کنند؟!

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم گرانادا لوس کارمینس از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران آغاز و قضاوت این دیدار را کواردا فرناندز بر عهده خواهد داشت.
  •  تیم بارسلونا هم اکنون از چهار بازی قبلی خود با دو پیروزی و یک شکست و یک تساوی با هفت امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد.
  • تیم گرانادا نیز از چهار بازی قبلی خود با دو پیروزی و یک شکست و یک تساوی و همانند بارسلونا و با تفاضل گل کمتر با هفت امتیاز  خود را در رده ششم جدول می بیند و از این حیث تقریبا شرایط یکسانی با کاتالان ها دارد.

ارنستو والورده سرمربی تیم بارسلونا نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

نظر شما در خصوص بازی بارسلونا و گرانادا؟

همان طور که می دانید گرانادا تازه به لالیگا صعود کرده و تیم های این چنینی همیشه خطرناک ظاهر می شوند زیرا از انگیزه بسیار بالایی برای اثبات خود برخوردار هستند. آن ها هم امتیاز با ما هستند و لیگ را نیز به خوبی آغاز کرده اند. در دو بازی قبل که خارج از خانه برگزار شد نتوانستیم پیروز شویم ولی در این بازی خارج از خانه سعی داریم اولین پیروزی خود را به دست آوریم و نتایج ضعیف خود در خانه حریفان را جبران نماییم. در بازی مقابل اوساسونا نیز نباید پیروز می شدیم چون آن ها مستحق آن بودند.

ارنستو والورده و بارسلونا
ارنستو والورده در خصوص ضعف در بازی های خارج از خانه گفت:

در بازی های خانگی عملکرد قابل قبولی داریم و امیدوار هستیم بتوانیم این عملکرد را به بازی های خارج از خانه نیز منتقل کنیم و این مسابقات بسیار اهمیت دارند چون سخت تر و حساس تر هستند. ضعف ما در خارج از خانه این است که علی رغم این که توپ را در اختیار داریم نمی توانیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم و به سمت دروازه حریف حمله ور شویم. باید فرصت طلب‌تر و جنگنده‌تر باشیم. انرژی بیشتری باید بگذاریم. حالا فشار بیشتری روی ما وجود دارد. به خصوص در دقایق پایانی خوب کار نکرده‌ایم و در مجموع پایین‌تر از انتظارات بوده‌ایم که باید بتوانیم این شرایط را تغییر دهیم و همه چیز به نفع خود کنیم.

نظر شما در خصوص آنسو فاتی که به تازگی پارسپورت اسپانیایی خود را دریافت کرد و ملیت اسپانیایی گرفت؟

خوشبختانه هنوز به تیم ملی دعوت نشده چون ما به حضور او با این مصدومانی که داریم احتیاج داریم و او خود را با شرایط تیم وفق داده است و الان نیاز داریم تا حضور داشته باشد.

عثمان دمبله؟

مصدومیت او به صورت کامل رفع نشده و تمرین های نصفه و نیمه ای با تیم داشته است. باید ببینیم آیا او می تواند آماده به میادین برگردد یا خیر.

آیا فاتی جای دمبله را خواهد گرفت؟

هر کسی که جای دیگری بازی کند حتما استحقاق آن را داشته است. نمی گویم این اتفاق می افتد ولی فاتی خود را به تیم اثبات کرده است که الان در ترکیب اصلی تیم حضور دارد. زیرا قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمی همانند بارسلونا کار بسیار مشکلی است و فاتی هر کاری کرده خودش جایگاه فعلی اش را به دست آورده است. دمبله هم بازیکن خوبی است که پس از بازگشت به تمرینات در کنار دیگر بازیکنان شرایط هر دو بررسی می گردد که کدام یک در صورت بهبودی دمبله نیز باید از ابتدا در ترکیب قرار گیرند. هر بازیکنی که بتواند تیم را به سمت جلو حرکت دهد و تعادل را در تمامی نقاط زمین حفظ کند در ترکیب قرار خواهد گرفت.

وضعیت آنتوان گریزمان به چه صورت است؟

یکی از ویژگی های خوب آنتوان مشارکت وی در دفاع و وسط زمین است. او قابلیت بازی در چند پست را دارد و می تواند در نوک حمله و مهاجم مرکزی یا حتی کناری نیز به میدان برود. در هنگام دفاع نیز در وسط زمین حضور دارد و به بازیکنان کمک می کند ولی در کل او نیز همانند بقیه باید تلاش خود را بیشتر کند.

4 19
آیا جونیور فیرپو به میدان خواهد رفت؟

آلبا مصدوم است و بازی با گرانادا فرصت خوبی برای او است که بتواند خودش را اثبات کند.

لیونل مسی آماده بازگشت به میادین است؟

فکر نمی کنم بتواند یک بازی کامل به میدان برود. او در حال حاضر شرایط خوبی دارد و برای دقایقی می تواند بازی خوبی را ارائه دهد. امیدوار هستم هنگامی که به میادین بازگردد شرایط را تغییر دهد و تیم کار گروهی بهتری را ارائه کند زیرا او بازیکن تاثیر گذاری است و بازگشت اش به تیم می تواند در همه نقاط زمین تاثیر زیادی را به همراه داشته باشد حتی او می تواند بر سبک بازیکنان دیگر هم تاثیر بگذارد و به نظر همانند پارسال بازیکنان را رو به پیشرفت سوق دهد.

وضعیت آلنیا به چه صورت است؟

به همه بازیکنان فرصت خواهد رسید تا به میدان بروند و آن موقع است که باید دید که چه کسی می تواند توانایی خود را در زمین اثبات کند. از نظر من بازیکنان ذخیره باید آن قدر خوب باشند و در صورت فرصت آن قدر خودی نشان دهند که بازیکنان ثابت به خطر بیافتند که اگر اندکی لغزش داشته باشند بازیکن آماده دیگری جای آن را در ترکیب اصلی خواهد گرفت.

به نظر شما چه نتیجه ای بین تیم های گرانادا و بارسلونا در هفته پنجم لالیگا اسپانیا امروز ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم می روند، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شما است. 

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *