صفحه اصلی / عمومی / روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا : برای رقابت های یورو آماده هستیم

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا : برای رقابت های یورو آماده هستیم

ad banner

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا پیش از دیدار این تیم در رقابت های مقدماتی یورو ، در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تاسف روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا برای افراد نژادپرست

تیم ملی ایتالیا در رقابت های مقدماتی یورو باید با تیم های ارمنستان و فنلاند رو به رو شود. روبرتو مانچینی سرمربی این تیم معتقد است که بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

بازی ایتالیا با ارمنستان و فلاند در مسابقات مقدماتی یورو را چه طور پیش بینی می کنید؟

این دو بازی برای ما آسان نخواهد بود زیرا بازیکنان تیم حریف از آمادگی بالایی برخوردار هستند و ماه هاست که به میدان رفته اند ولی سری آ ایتالیا تازه آغاز شده و بازیکنان جای کار دارند. ولی باید بگویم که ما نیز همواره آماده هستیم و روحیه بالا با تلاش کاری خود را حفظ خواهیم کرد تا بتوانیم پیروز شویم.

روبرتو مانچینی در خصوص نفرات موجود در تیم ملی ایتالیا گفت:

درب های تیم ملی ایتالیا همواره بر روی ستارگان جدید و بازیکنان با استعداد باز است و من از اضافه کردن یک بازیکن در هر زمانی استقبال می کنم. در حال حاضر بازیکنانی در تیم ملی حضور دارند که سابقه حضور در تیم را دارند و قبلا نیز دعوت شده اند و جزو بهترین بازیکنان هستند. این بازیکنان همواره هم در باشگاه هایی که حضور دارند و هم در تیم ملی خوش درخشیدند و از سطح بالایی برخوردار هستند. ولی هر زمانی که استعدادی خود را نشان دهد من با کمال میل او را به تیم ملی دعوت می کنم و همواره از این مورد استقبال می کنم.

روبرتو مانچینی تیم ملی ایتالیا
نظرتان در خصوص توهین نژاد پرستی اخیر به بازیکنان متعدد از جمله روملو لوکاکو؟

واقعا متاسف هستم زیرا ما در سال ۲۰۱۹ هستیم و هنوز داریم در مورد این توهین های بی جا صحبت می کنیم. واقعا یک جایی باید این مسائل تمام شود و پشت پرده این اتفاقات عده ای بی فکر هستند که باعث شدند در انگلیس و سایر کشورها نیز این اتفاق دیده شود. فکر می کنم اکثریت مردم این موضوع را پذیرفته اند و از این حرکت اشتباه دور هستند ولی خواه یا ناخواه شاید این مسئله به مرور کمتر شود ولی عده خاصی نژاد پرست باقی می مانند و کار را خراب می کنند.

دیر رسیدن نیکولو زانیولو و مویزه کین بر سر تمرینات تیم ملی ایتالیا قبل از رویارویی با بلژیک در رقابت‌ های قهرمانی زیر ۲۱ سال باعث شد تا مانچینی این دو بازیکن را کنار بگذارد.
او در این خصوص گفت:

این دو بازیکن از کیفیت بالایی برخوردار هستند ولی باید در کنار این حرفه ای بودن را نیز یاد بگیرند و یاد بگیرند که چگونه باید همانند یک بازیکن منظم باشند. آن ها قطعا برای آینده تیم ملی ایتالیا مفید خواهند بود ولی هنوز جوان هستند و فرصت دارند خود را اثبات کنند و در صدد جبران اشتباه بر آیند.

وضعیت سیریگو به چه صورت است؟

او نیز خوب است و شرایط را درک می کند و ما می توانیم بر روی توانایی های او حساب باز کنیم. شش گزینه اول امان برای دروازه بانی تیم بسیار خوب است و باید بررسی های لازم به عمل آید.

با توجه به این که سینیشا میهایلوویچ بازگشته است اوضاع وی به چه صورت است؟

من با او در ارتباط هستم و به نظرم حال او بهتر است. او می تواند از پس این قضیه بر بیاد و خوشبختانه همه چیز خوب پیش می رود. خوشحال هستیم که دوباره او را با سلامتی کامل بر روی نیمکت ببینیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *