صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۵ مرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۵ مرداد در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۵ مرداد ماه

فوتبال – لالیگا

دیدار افتتاحیه فصل جدید رقابت های فوتبال باشگاهی اسپانیا موسوم به لالیگا با دیدار اتلتیک بیلبائو و بارسلونا به طور رسمی آغاز خواهد شد. این بازی به میزبانی تیم اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سن مامز برگزار می شود. بارسلونا که مدافع عنوان قهرمانیِ فصل پیش رقابت های لالیگاست، در ۵ مسابقه اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و در سوی دیگر میدان هم تیم اتلتیک بیلبائو در ۵ بازی گذشته خود آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر دو تیم نیز، بارسلونا ۳ بار به پیروزی رسیده و ۲ دیدار این دو تیم نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان

فصل ۲۰۱۹/۲۰ رقابت های فوتبال باشگاهی آلمان که به بوندس لیگا نیز مشهور است، با دیدار بایرن مونیخ و هرتابرلین در ورزشگاه آلیانز آرنا آغاز خواهد شد. بایرن مونیخ که مدافع عنوان قهرمانیِ فصل پیش مسابقات بوندس لیگاست، در ۵ مسابقه اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و در سوی دیگر میدان هم تیم هرتابرلین در ۵ بازی گذشته خود آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر دو تیم نیز، ۳ بازی به تساوی کشیده شده و سهم هر یک از دو تیم نیز ۱ برد بوده است.

فوتبال – لیگ فرانسه

در نخستین بازی از هفته دوم رقابت های لیگ ۱ فرانسه موسوم به لوشامپیونه، تیم لیون میزبان آنژیه خواهد بود. لیون که در فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول فرانسه به مقام سوم دست یافته بود، در ۵ مسابقه اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و در سوی دیگر میدان هم تیم آنژیه در ۵ بازی گذشته خود آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر دو تیم نیز، لیون ۳ بار به پیروزی رسیده و ۲ دیدار این دو تیم نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – سوپر لیگ ترکیه

در شروع فصل ۲۰۱۹/۲۰ رقابت های سوپر لیگ کشور ترکیه، دنیزلی سپور میزبان تیم گالاتاسارای خواهد بود. گالاتاسارای که مدافع عنوان قهرمانیِ فصل پیش مسابقات سوپر لیگ ترکیه است، در ۵ مسابقه اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و در سوی دیگر میدان هم تیم دنیزلی سپور در ۵ بازی گذشته خود آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر دو تیم نیز، گالاتاسارای در هر ۵ بازی به پیروزی رسیده است.

بسکتبال – دوستانه بین المللی

در دیداری دوستانه، دو تیم ملی بسکتبال استرالیا و کانادا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. استرالیا در جایگاه ۱۱ و کانادا نیز در رتبه ۲۳ بهترین تیم های ملی بسکتبال جهان قرار گرفته اند. تیم ملی بسکتبال استرالیا در ۱۰ بازی اخیر خود ۸ پیروزی و ۲ شکست داشته و تیم ملی کانادا نیز آمار ۷ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۳ بار مقابل یکدیگر به میدان رفته اند که نتیجه هر سه دیدار نیز با پیروزی استرالیایی ها به پایان رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *