صفحه اصلی / عمومی / بایرن مونیخ-وولفسبورگ؛ در تعقیب صدر جدول مسابقات بوندسلیگا

بایرن مونیخ-وولفسبورگ؛ در تعقیب صدر جدول مسابقات بوندسلیگا

ad banner

در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات بوندسلیگا، تیم‌های بایرن مونیخ و وولفسبورگ از ساعت ۱۸:۰۰ روز شنبه ۱۸ اسفند ماه مصادف با ۹ مارس ۲۰۱۹ در استادیوم آلیانز آرنا با قضاوت ساشا استگمان مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

بایرن مونیخ؛ کواچ قهرمان مسابقات بوندسلیگا خواهد شد؟

باشگاه بایرن مونیخ در فصل جاری بوندسلیگا عملکرد قابل قبولی داشته است. این تیم پس از عملکرد نه چندان خوب در نیم فصل اول، در نیم فصل دوم به خود آمد. باواریایی‌ها از ۲۴ مسابقه خود ۱۷ پیروزی، ۳ تساوی و ۴ شکست کسب کرده‌اند و با ۵۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر از دورتموند، رتبه دوم سطح اول فوتبال آلمان را به خود اختصاص داده‌اند. آن‌ها باید به مصاف وولفسبورگ بروند که در دیدار رفت این تیم را شکست داده‌اند و در پیش بینی فوتبال دو تیم، کارشناسان معتقدند میزبان شانس زیادی برای پیروزی دارد.

 Bayern Munich

به گزارش وبسایت هواسکورد، کورنتین تولیسو و کینگزلی کومان به طور قطع نمی‌توانند باشگاه بایرن مونیخ را مقابل وولفسبورگ همراهی کنند. آرین روبن با وجود شرکت در تمرینات هنوز به آمادگی برای مسابقه نرسیده است ولی شاید نیکو کواچ از او بازی بگیرد. داوید آلابا نیز مصدومیتی جزئی دارد ولی شاید به دلیل بازی حساس میان هفته مقابل لیورپول، سرمربی کروات بایرن مونیخ به مدافع چپ خود مقابل وولفسبورگ استراحت دهد. با توجه به مصدومان، انتظار می‌رود که یاشوا کیمیش و رافینیا در دو سمت خط دفاع بایرن مونیخ قرار گیرند.

باشگاه بایرن مونیخ در ۲۴ دیدار اخیر خانگی خود مقابل وولفسبورگ شکست نخوررده و در پیش بینی فوتبال دو تیم می‌توان گفت که احتمال پیروزی میهمان خیلی کم است. باواریایی‎ها به دنبال تعقیب دورتموند در صدر جدول مسابقات بوندسلیگا هستند و قاطعانه رو به جلو حرکت می‌کنند. در واقع بایرن مونیخ از ۱۲ دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، ۱۱ پیروزی به دست آورده است.

وولفسبورگ؛ گرگ‌ها برای بایرن مونیخ دردسرساز خواهند شد؟

باشگاه وولفسبورگ در فصل جاری مسابقات بوندسلیگا عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته است. این تیم از ۲۴ مسابقه خود ۱۱ پیروزی، ۶ تساوی و ۷ شکست به دست آورده و با ۳۹ امتیاز جایگاه هفتم بوندسلیگا را به خود اختصاص داده است.

به گزارش وبسایت گل، دنیل گینچک، ایگناسیو کاماچو و اسماعیل آزائویی غایبان قطعی باشگاه وولفسبورگ برای دیدار مقابل بایرن مونیخ هستند. البته یوسیپ برکالو و فلیکس کلاوس به تمرینات تیم برگشته‌اند و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌توانند مقابل بایرن مونیخ بازی کنند.

مسابقات بوندسلیگا وولفسبورگ

با توجه به نتایج اخیر باشگاه وولفسبورگ، بعید است برونو لابادیا تغییری در ترکیب تیمش مقابل بایرن مونیخ ایجاد کند. این تیم در ۱۵ دیدار اخیر خود فقط ۳ شکست داشته و در مسابقات بوندسلیگا نیز ۵ هفته است شکست نخورده‌اند که در پیش بینی فوتبال دو تیم باید توجه داشت تیم میهمان حریفی دست و پا بسته برای بایرن مونیخ نخواهد بود.

باشگاه وولفسبورگ البته آمار خوبی مقابل بایرن مونیخ ندارد. در واقع در ۱۰ تقابل اخیر دو تیم، بایرن مونیخ ۸ پیروزی کسب کرده و ۱ برد تنها سهم وولفسبورگ بوده و یک دیدار نیز به تساوی رسیده است. در واقع آخرین برد وولفسبورگ مقابل بایرن مونیخ به ۴ سال قبل برمی‌گردد که این آمار خوبی برای برونو لابادیا نیست.

پیش‌بینی مسابقات بوندسلیگا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *