صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۴ تیرماه در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۴ تیرماه در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۴ تیرماه در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی فوتبال – لیگ برتر روسیه

در آخرین مسابقه از هفته اول لیگ برتر روسیه، تیم لوکوموتیو مسکو میزبان روبین‌کازان خواهد بود. لوکوموتیو مسکو در ۵ مسابقه اخیر چهار پیروزی و یک مساوی داشته و با برتری برابر تیم زنیت سن پترزبورگ موفق شد قهرمان سوپرجام جام روسیه شود. در سمت دیگر تیم روبین‌کازان در ۵ مسابقه اخیر یک پیروزی، ۳ شکست و یک مساوی داشته و کار سختی در هفته اول لیگ، برابر تیم قدرتمند لوکوموتیو خواهد داشت. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم چهار بار لوکوموتیو مسکو به پیروزی رسیده و یک بازی مساوی شده است. نکته جالب اینکه در ۵ مسابقه اخیر روبین‌کازان موفق نشده دروازه لوکوموتیو مسکو را باز کند.

فوتبال – لیگ برتر جمهوری چک

در هفته اول لیگ برتر جمهوری چک تیم با سابقه اسلاویا پراگ به مصاف زلین خواهد رفت. هر دو تیم در ۵ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه سه پیروزی و دو شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، سه بار تیم زلین به پیروزی رسیده، یک بازی مساوی شده و یک بار اسلاویا پراگ برنده بوده است.

فوتبال – سوپر لیگ دانمارک

تیم هوبرو در هفته اول سوپر لیگ دانمارک میزبان تیم آرهوس خواهد بود. هوبرو در پنج بازی اخیر دو پیروزی و سه مساوی داشته و آرهوس نیز در ۵ مسابقه اخیر دو بار به پیروزی رسیده، دو مساوی داشته با یک بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، آرهوس چهار بار به پیروزی رسیده و یک بار هوبرو برنده بوده است.

فوتبال – لیگ برتر سوئد

تیم رده هفتمی هاماربی در هفته پانزدهم لیگ برتر سوئد، به مصاف تیم جی‌آی‌اف سوندسوال خواهد رفت. تیم هاماربی در ۵ مسابقه اخیر یک پیروزی، دو مساوی و دو شکست داشته و تیم جی‌آی‌اف سوندسوال در ۵ مسابقه اخیر سه مساوی و دو شکست داشته و با ۱۱ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم که میانگین بیشتر از سه گل داشته؛ سه بار هاماربی به پیروزی رسیده، یک بازی مساوی شده و یک بار جی‌آی‌اف سوندسوال برنده بوده است.

تنیس – دبلیوتی‌ای بخارست رومانی

در دور یک شانزدهم نهایی مسابقات دبلیوتی‌ای بخارست رومانی، ویکتوریا کوزومووا تنیسور شماره ۴۷ جهان به مصاف دایلیلا یاکوپویچ تنیسور شماره ۱۴۳ خواهد رفت. دایلیلا یاکوپویچ در ۱۰ مسابقه اخیر ۹ بار شکست خورده و تنها یک پیروزی داشته است. در طرف دیگر ویکتوریا کوزومووا در ۱۰ مسابقه اخیر ۴ بار برنده بوده و شش بار شکست خورده است. در ۲ رویارویی قبلی این دو تنیسور، ویکتوریا کوزومووا اهل اسلواکی موفق شده رقیب اسلوونیایی خود را شکست دهد.

بیسبال – ام‌ال‌بی آمریکای شمالی

در یک مسابقه جذاب از رقابت‌های بیسبال ام‌ال‌بی آمریکای شمالی، سان فرانسیسکو جاینتس به مصاف کلرادو راکیز خواهد رفت. سان فرانسیسکو جاینتس در ۵ مسابقه اخیر ۴ پیروزی و یک شکست داشته بود در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد. در سمت دیگر کلرادو راکیز در ۵ مسابقه آخر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و در رتبه نهم جدول قرار گرفته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، کلرا کلرادو راکیز ۳ بار به پیروزی رسیده و سان فرانسیسکو جاینتس ۲ بار برنده بوده است.

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه های متنوع شرط بندی در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *