صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۵ مرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۵ مرداد در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۵ مرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۵ مرداد ماه

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌

تیم‌های قدرتمند و قطری الدحیل و السد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. الدحیل در ۵ مسابقه اخیر ۲ شکست، ۲ مساوی و یک پیروزی داشته و السد که این روزها هدایت آن را ژاوی هرناندز نامدار بر عهده دارد در ۵ مسابقه آخر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیشتر از سه گل داشته، ۱ بار از السد به پیروزی رسیده، ۳ بار الدحیل برنده بوده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌

برانکو ایوانکوویچ سرمربی محبوب و سابق پرسپولیس به همراه تیم الاهلی جده در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم قدرتمند و ثروتمند الهلال عربستان خواهد رفت. الاهلی در ۵ مسابقه اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و الهلال در ۵ بازی آخر ۴ بار برنده بوده و ۱ مساوی کسب کرده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم عربستانی، ۳ بار الهلال به پیروزی رسیده، ۱ بار الاهلی برنده بوده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌

آژاکس شگفتی ساز فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، در مرحله نیمه نهایی دور مقدماتی فصل جدید مهم‌ترین رقابت‌های باشگاهی دنیا به مصاف پائوک یونان خواهد رفت. پائوک در ۵ مسابقه اخیر با به ثمر رساندن ۱۸ گل، ۴ پیروزی و ۱ مساوی کسب کرده و آژاکس در ۵ بازی آخر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی آژاکس و پائوک که هر دو تیم در آن موفق به گلزنی شده‌اند، ۳ بازی مساوی شده و ۲ بار آژاکس برنده بوده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌

کلوب بروژ بلژیک به همراه ستاره ایرانی خود کاوه رضایی، در دور نیمه نهایی از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا میزبان دیناموکیف اوکراین خواهد بو.د کلوب بروژ در ۵ مسابقه اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته و دیناموکیف در ۵ بازی آخر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. نکته جالب اینکه تیم کلوب بروژ در ۹ مسابقه اخیر خانگی بازنده نبوده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌

ستاره سرخ بلگراد تیم پر افتخار و قدیمی صربستان، در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی از دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا میزبان کپنهاگن دانمارک خواهد بود. ستاره سرخ بلگراد در ۵ مسابقه اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و کپنهاگن در پنج بازی آخر خود موفق به کسب پیروزی شده است.

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز مونترآل کانادا – از ساعت ۱۸:۳۰

ژیل سیمون تنیسور شماره ۳۳ جهان از کشور فرانسه در مرحله اول مسابقات مونترال کانادا به مصاف رادو آلبوت تنیسور شماره ۴۱ جهان خواهد رفت. رادو آلبوت اهل مقدونیه در ۱۰ مسابقه اخیر ۵ پیروزی و ۵ شکست داشته و ژیل سیمون در ۱۰ مسابقه آخر ۶ بار برنده بوده و ۴ بار شکست خورده است. در ۲ رویارویی قبلی این دو تنیسور، ژیل سیمون موفق شده رادو آلبوت را به راحتی شکست دهد.

تنیس – دبلیوتی‌ای‌ تورنتو کانادا – ۱۸:۳۰

کارلا سوارز ناوارو تنیسور شماره ۲۹ زنان جهان در مرحله اول مسابقات دبلیوتی‌ای‌ تورنتو کانادا به مصاف تنیسور نامدار و پرتجربه آمریکایی ونوس ویلیامز خواهد رفت، که این روزها در رتبه ۵۰ دنیا قرار دارد. کارلا سوارز ناوارو در ۱۰ مسابقه اخیر ۶ بار برنده بوده و ۴ بار شکست خورده است. در طرف دیگر ونوس ویلیامز در ۱۰ مسابقه آخر ۴ پیروزی و ۶ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تنیسور، ونوس ویلیامز موفق شده رقیب اسپانیایی خود را شکست دهد.

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه های متنوع و متعدد شرط بندی در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *