صفحه اصلی / عمومی / مسابقات قهرمانی تور جهانی ؛ جدال رانی اُسالیوان ونیل رابرتسون در فینال

مسابقات قهرمانی تور جهانی ؛ جدال رانی اُسالیوان ونیل رابرتسون در فینال

ad banner

مسابقات قهرمانی تور جهانی که برای نخستین بار در تقویم فدراسیون جهانی اسنوکر قرار گرفته، اکنون به مرحله پایانی خود رسیده‌است. قهرمان این مسابقات ۱۵۰ هزار پوند دریافت می‌کند و می‌تواند صعود قابل توجهی نیز در رده بندی فدراسیون جهانی داشته‌باشد. این مسابقات که با شرکت ۸ اسنوکرباز برتر جهان آغاز شد، از همان ابتدا بسیار جذاب دنبال شد. بازی مارک سلبی و نیل رابرتسون به فریم پایانی کشیده‌شد که پس از ۶۵ دقیقه در نهایت به سود رابرتسون به پایان رسید. در دیگر بازی جذاب دور نخست نیز جاد ترامپ با نتیجه ۹-۸ مارک ویلیامز را شکست داد.

اکنون با پایان رفتن دور نیمه نهایی، نیل رابرتسون و رانی اُسالیوان به فینال رسیدند تا در کمتر از دو هفته این دو اسنوکرباز بازهم در یک فینال در مقابل هم قرار گرفته‌باشند. این مسابقه در سه نوبت و در ساعت‌های ۲۳:۰۰ روز شنبه، ۱۶:۳۰ و ۲۳:۰۰ روز یکشنبه برگزار می‌شود. نکته مهم در مورد این دیدار این است که بازی در ۲۵ فریم برگزار می‌شود و هر بازیکنی که زودتر به پیروزی در ۱۳ فریم برسد برنده می‌شود.

پیش بینی این مسابقه در سایت بتکارت

مسابقات قهرمانی تور جهانی ؛ نیل رابرتسون و پنجمین فینال فصل

نیل رابرتسون اکنون در کنار رانی اُسالیوان و جاد ترامپ یکی از آماده‌ترین بازیکنان جهان به شمار می‌رود و از شانس‌های اصلی قهرمانی در هر تورنومنتی است. نیل در این فصل توانسته در مسابقات آزاد ولز قهرمان شود و در رقابت‌های قهرمانی بازیکنان و حالا مسابقات قهرمانی تور جهانی به فینال برسد. نیل رابرتسون مسابقات قهرمانی تور جهانی را بسیار خوب آغاز کرد. او که در دور اول در مقابل مارک سلبی مرد شماره ۱ اسنوکر جهان قرار گرفت، توانست در دیداری جذاب مارک را با نتیجه ۹-۸ شکست دهد. نیل رابرتسون در مرحله نیمه نهایی نیز در مقابل مارک اَلن آماده قرار گرفت که در پایان جلسه اول ۵-۳ از حریف خود پیش بود و در نهایت توانست با نتیجه ۱۰-۶ حریف ایرلندی خود را شکست دهد.

نیل رابرتسون که پس از یک دوره کوتاه افت بار دیگر به جمع بزرگان بازگشته، اکنون در رده بندی جهانی اسنوکر در رده هشتم قرار دارد و با قهرمانی در این مسابقات می‌تواند تا رتبه ششم نیز بالا بیاید. البته او مانع سختی به نام رانی اُسالیوان را پیش رو دارد که دو هفته پیش نیز در مسابقات قهرمانی بازیکنان مغلوب او شده‌بود.

مسابقات قهرمانی تور جهانی

رانی اُسالیوان ؛ موشک در آستانه شکست رکورد استفن هندری

رانی اُسالیوان بدون شک درحال تجربه کردن بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود است. او در مسابقات مسترز شانگهای، قهرمانی بازیکنان، قهرمان قهرمانان و قهرمانی بریتانیا توانست با اقتدار قهرمان شود و در مسابقات آزاد ایرلند شمالی و مسترز نیز به فینال رسید تا تقریبا در هر تورنومنتی که شرکت کرده، به فینال رسیده‌باشد. رانی اُسالیوان با قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی بازیکنان توانست به ۳۵ عنوان رنکینگی در حرفه خود برسد و اکنون تنها یک قهرمانی تا رسیدن به رکورد استفن هندری افسانه‌ای فاصله دارد.

رانی در مسابقات قهرمانی تور جهانی نیز بسیار درخشان ظاهر شد. او موفق شد در دور نخست با پیروزی ۱۰-۳ مقابل استورات بینگام، مقتردانه‌ترین پیروزی دور نخست را کسب کند. در دور نیمه نهایی نیز در مقابل جاد ترامپی قرار گرفته‌بود که رانی را در ۲ فینال در این فصل شکست داده‌بود. او موفق شد در جذاب‌ترین دیدار این مسابقات با یک بازگشت به بازی تاریخی ترامپ را با نتیجه ۱۰-۹ شکست دهد و به هفتمین فینال خود در رقابت‌های این فصل برسد. نکته قابل توجه دیگر برای رانی اُسالیوان این است که او در صورت قهرمانی در این مسابقات میتواند بار دیگر تبدیل به مرد شماره ۱ اسنوکر جهان شود.

مسابقات قهرمانی تور جهانی

در فینال امشب نیز که در ۲۵ فریم برگزار می‌شود رانی شانس بسیار خوبی برای پیروزی دارد.

پیش بینی مسابقات قهرمانی تور جهانی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *