صفحه اصلی / عمومی / لیگ قهرمانان اروپا : یوونتوس – والنسیا؛ بانوی ‌پیر در رویای قهرمانی

لیگ قهرمانان اروپا : یوونتوس – والنسیا؛ بانوی ‌پیر در رویای قهرمانی

ad banner

لیگ قهرمانان اروپا : یوونتوس – والنسیا؛ بانوی ‌پیر در رویای قهرمانی

در ادامه هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از گروه H از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه ۶ آذر‌ماه تیم فوتبال یوونتوس میزبان تیم فوتبال والنسیا خواهد بود. یوونتوس از چهار بازی گذشته خود در رقابت‌های این فصل قهرمانان اروپا یک شکست، ۳ برد و با کسب ۹ امتیاز در صدر گروه H قرار دارد. تیم والنسیا با یک شکست، ۲ تساوی و یک برد و با کسب ۵ امتیاز مکان سوم جدول را به خود اختصاص داده است. دو تیم در حالی در مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که تیم فوتبال یوونتوس در آخرین بازی در خانه با نتیجه ۲-۱ مغلوب تیم فوتبال منچستر یونایتد شده است. در سوی دیگر تیم فوتبال والنسیا در بازی آخر خود موفق شد تیم فوتبال یانگ‌بویز را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. این دیدار درحالی برگزار خواهد شد که در دور رفت این مسابقات تیم فوتبال یوونتوس در هفته نخست رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در یک بازی خارج از خانه ۳ بر ۲ تیم والنسیا را شکست دهد. یوونتوس با کسب ۹ امتیاز در صورت شکست والنسیا صعودش به مرحله بعدی این رقابت‌ها را جشن خواهد گرفت. در سوی دیگر والنسیا با توجه به بازی نه‌چندان دشوار منچستر یونایتد در مقابل یانگ‌بویز شرایط سختی برای صعود به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان دارد.

یوونتوس؛ عبور از خوان اول با قربانی والنسیا

تیم فوتبال یوونتوس که در مسابقات سری A ایتالیا بدون شکست کار خود را دنبال می‌کند، در ۱۲ بازی از ۱۳ بازی پیروز شدند و تنها در یک مسابقه به تساوی رضایت دادند. آنها با ۲۸ گل زده صاحب بهترین خط حمله هستند و همچنین با دریافت ۸ گل خورده عنوان مستحکم‌ترین خط دفاع را نیز به‌خود اختصاص دادند. یوونتوس در رقابت‌های لیگ قهرمانان نیز عملکرد قابل قبولی داشته است. ۳ برد در سه بازی مرحله رفت و شش گل زده بدون دریافت حتی یک گل، آمار خیره کننده یوونتوس در دور رفت این مسابقات را نشان می‌دهد. اما آنها در اولین بازی دور برگشت در مقابل تیم منچستر یونایتد شکست خوردند تا اولین شکست آنها در فصل جاری رقم به‌خورد. ماسیمیلیانو آلگری به‌عنوان سرمربی این تیم تلاش خواهد کرد با در اختیار داشتن فوق ستاره‌های مانند کریستیانو رونالدو، پائولو دیبالا و میرالم پیانیچ با کسب هر سه امتیاز با خانگی صعود خود را به دور بعد مسجل کند.

لیگ قهرمانان اروپا

والنسیا به‌دنبال جبران نتایج دور رفت

تیم فوتبال والنسیا اسپانیا که در این فصل شرایط متفاوتی نسبت به فصل گذشته دارد از ۱۳ بازی خود در رقابت‌های لالیگای اسپانیا دو باخت، ۸ تساوی و ۳ برد به دست آورده است تا با ۱۷ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. تیم فوتبال والنسیا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد خوبی از خود نشان نداده است. آنها با کسب ۵ امتیاز از ۴ بازی در جایگاه سوم قرار گرفتند تا با شرایط بسیار سختی برای صعود به دور بعد این رقابت‌ها روبه‌رو باشند. والنسیا که در آخرین بازی خود در هفته اول دور برگشت توانست یانگ‌بویز را شکست دهد، در سه بازی دور رفت تنها موفق به زدن یک گل شده بود. والنسیا با کسب دو برد متوالی در رقابت‌های لالیگا و پیروزی در مقابل یانگ‌بویز با شرایط روحی و روانی متفاوتی پا به این دیدار خواهد گذاشت تا با کسب یک برد شیرین خارج از خانه، برای صعود به دور بعد امیدوار به نتیجه دیدار پایانی این مرحله مقابل تیم قدرتمند منچستر یونایتد باشد.

لیگ قهرمانان اروپا

ویلیام کالوم اسکاتلندی این دیدار حساس و مهیج را در استادیوم آلیانز تورین سوت خواهد زد.

پیش‌بینی مسابقه یوونتوس – والنسیا در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *