نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌ بازی والنسیا – یانگ بویز؛ نبرد در لانه خفاش‌

والنسیا

در ادامه بازی های دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا و در گروه H این مسابقات، از ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه شامگاه چهارشنبه ۱۶ آبان‌ماه تیم بحران زده والنسیا در ورزشگاه خانگی خود میزبان زردپوشان یانگ بویز خواهد بود.

دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در جدول مسابقات، یوونتوس و منچستریونایتد به ترتیب رده های اول و دوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند و این مسئله کار را برای هر دو تیم سخت می‌کند. والنسیا که در مسابقات این فصل لالیگا از ۱۱ بازی تنها ۱۱ امتیاز در کارنامه دارد و در ۶ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به برد نشده باید به مصاف یانگ بویزی برود که با یک امتیاز در قعر جدول، تنها روی کاغذ شانس صعود به دور بعدی مسابقات را دارد.

والنسیا و یک برد خانگی و خروج از بحران در مستایا

والنسیا یکی از تیم‌های باسابقه اسپانیا در این فصل مسابقات لالیگا با یک برد از ۱۱ بازی اخیر و کسب ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. عملکرد ضعیف در خط حمله و اشتباهات فردی بیشمار در خط دفاعی جایگاه مارسلینو سرمربی این تیم را بیش از پیش متزلزل کرده است. والنسیا در حالی پا به این مسابقه می‌گذارد که با یک برد و دو مساوی و با ۲ امتیاز در رده سوم جدول گروه H این دوره از لیگ قهرمانان قرار دارد و می‌تواند با یک برد خانگی از بحران گذر کرده و با امید به تساوی دو تیم قدرتمند یوونتوس و منچستریونایتد شانس خود را برای صعود از این دوره بیشتر کند.

یانگ بویز و به امید درخشش در خانه والنسیا

یانگ بویز با ۴۳ گل زده در ۱۳ بازی در سوپرلیگ سوئیس و ۷ گل خورده در سه بازی لیگ قهرمانان اروپا در تلاش است در این بازی با اتکا به خط آتش فوق‌العاده قدرتمند خود، که در این مسابقات کم فروغ بوده، بتواند در مستایا دست به کار بزرگی بزند و والنسیای بحران‌زده را شکست دهد. زردپوشان شهر برن که در بازی دور رفت علیرغم حمایت تماشاگران پرشور خود شانس بردن رقیب اسپانیایی را از دست دادند در این بازی با تمام قوا برای اعاده حیثیت در لیگ قهرمانان وارد زمین چمن خواهند شد.

گیلو هوارائو، ساندرو لوپر، جبرئیل ساو از یانگ بویز و میشی باتشوایی، کارلوس سولر و دنیل واس از والنسیا بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار این دیدار مهیج و سرنوشت‌ساز خواهند شد.

استیون کواتس رومانیایی این بازی را در ورزشگاه مستایا داوری خواهد کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل