صفحه اصلی / عمومی / لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸ ؛ پیش بازی اینترمیلان – آیندهوون

لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸ ؛ پیش بازی اینترمیلان – آیندهوون

ad banner

لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸ ؛ اینتر-آیندهوون ، دو بازی در یک بازی

گروه B در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸ ،امسال به‌لحاظ پیچیدگی دست‌کمی از گروه C این مسابقات و نبرد لیورپول و ناپولی برای صعود ندارد. تعیین تیم دوم این گروه، به هفته‌ی آخر کشیده شده و ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه‌شب، تیم‌های اینتر و آیندهوون، در سن‌سیرو مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. آیندهوون هلند با ۱ امتیاز در ته جدول جا گرفته و حتی شانسی برای صعود به لیگ اروپا هم ندارد. از طرف دیگر، اینتر باصلابت این روزها که سودای تکرار روزهای درخشان گذشته را دارد در قدم اول باید با ربودن رده‌ی دوم از تاتنهام، به مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸ راه پیدا کند. نیمه‌ی آبی شهر میلان همزمان که چشم به سن‌سیرو دارد باید گوش به نیوکمپ و نتیجه‌ی بازی همزمان بارسلونا و تاتنهام هم داشته باشد.

اینتر: صعود به‌تعویق افتاده

اینتر که با لوچیانو اسپالتی فصل خوبی را پشت‌سر می‌گذارد در ۲ بازی ابتدایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸ امسال از تیم تاتنهام ۶ امتیاز پیش بود ولی لغزش این تیم و شکست مقابل تاتنهام و بارسلونا، به صعود نراتزوری گره انداخت. در رقابت اینتر و تاتنهام برای کسب رتبه‌ی دوم، برگ برنده‌ی اسپالتی، تساوی در سن‌سیرو مقابل بارسلونا است. امید آبی‌های میلان آن است که بارسلونا در نیوکمپ به حریف انگلیسی خود ۳ امتیاز را ندهد، چراکه در این‌صورت و باتوجه به قوانین لیگ قهرمانان اروپا، نراتزوری به‌سبب نتیجه‌ی ضعیف‌تر رودررو مقابل تاتنهام به لیگ قهرمانان اروپا خواهد رفت. ولی تا آنجا که به بازی اینتر-آیندهوون مربوط است، پاتزا اینتر برای بردن حریف دل‌نگرانی خاصی ندارد. تنها غایب احتمالی مهم این تیم، راجا ناینگولان خواهد بود. در سه بازی آخر این دو تیم نیز اینتر برنده بوده است.

لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸

آیندهوون: تلاش برای آبروداری

تیمِ مارک فن‌بومل، بازیکن محبوب سال‌های نه‌چندان دور، گرچه در لیگ هلند با اقتدار صدرنشین است و از ۱۵ بازی، ۱۴ برد به‌دست آورده و آژاکسِ دوباره پاگرفته را جا گذاشته ولی در لیگ قهرمانان چیزی بیش از یک حریف دست‌وپا بسته نبوده و از ۵ بازی، تنها به یک تساوی خانگی مقابل تاتنهام قناعت کرده است. ولی نباید فراموش کرد ۳ تا از ۴ شکست آیندهوون، حتی باخت در خانه مقابل بارسلونا با نتیجه‌ی خفیف ۱-۲ بوده است. آخرین برد خارج از خانه‌ی این تیم شهیر هلندی در مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸ به سال ۲۰۰۷ مربوط می‌شود و شکست‌ خوردن اینتر در این بازی خیلی از پیش‌بینی‌ها را به ‌هم خواهد ریخت. آیندهوون در لیگ قهرمانان ۱۳ بازی است که طعم برد را نچشیده است. آیندهوون گرچه در سن‌سیرو کار سختی پیش‌رو دارد ولی قطعاً حاضر است برای حفظ آبرو هرکاری انجام دهد.

لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸

پیش‌بینی مسابقه اینترمیلان – آیندهوون در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *