صفحه اصلی / عمومی / کیلیان امباپه: امیدوارم نیمار در پاری سن ژرمن بماند

کیلیان امباپه: امیدوارم نیمار در پاری سن ژرمن بماند

ad banner

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی تیم پاری سن ژرمن امیدوار است تا نیمار دیگر ستاره برزیلی تیم پاریسی در فصل آینده نیز در باشگاه حضور داشته باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

کیلیان امباپه به نیمار توصیه می‌کند تا در باشگاه باقی بماند و همراه او در پارک دو پرنس در جام‌های بیشتری قهرمان شود. آینده ملی پوش برزیلی پی اس جی در تابستان جاری همچنان نامعلوم دنبال می‌شود و هر روزه اخبار جدیدی در خصوص بازگشت او به تیم سابقش بارسلونا و یا انتقال به تیم رقیب کاتالان ها یعنی رئال مادرید شنیده می‌شود. نیمار روز پنجشنبه به منظور آماده سازی برای انجام دیدار مقابل رن به تمرینات پاری سن ژرمن اضافه شد. با این حال به دلیل محرومیت، نیمار در این بازی حضور نخواهد داشت. کیلیان امباپه از خواسته خود مبنی بر تمایل به ماندن گران ترین بازیکن دنیا در فرانسه گفت و از تاثیرات حضور ستاره برزیلی در تمرینات پاری سن ژرمن صحبت کرد.

صحبت های کیلیان امباپه در خصوص وضعیت نیمار

کیلیان امباپه
کیلیان امباپه در کنار نیمار در پیراهن پاری سن ژرمن

خواهان ماندن نیمار در تیم هستم و به خودش هم در مورد موقعیتش توضیح دادم. این کاملا واضح است که او در اینجا بازیکنی مهم محسوب می‌شود و همگی خواستار باقی ماندن او در تیم هستیم. نیمار مانند همیشه بازیکنی با کامل ترین قابلیت ها به حساب می آید و این را همواره نشان داده است.

توماس توخل سرمربی تیم پاری سن ژرمن نیز به تمجید از ستاره برزیلی و نحوه تمرینات این بازیکن پرداخت.

وقتی که نیمار در حال تمرین کردن باشد او را در بهترین فرم می بینید. او مثل همیشه توانایی های زیادی دارد. روز گذشته همه چیز به خوبی پیش رفت و نیمار را در وضعیت خوبی دیدم. باعث تاسف است که برای دیدار با رن او را به علت محرومیت در اختیار نداریم زیرا حضور او با تیم می توانست کمک خوبی برایمان باشد. او و وراتی جو تمرینات را عوض کردند و همه در حال خوشحالی و لبخند زدن بودند.

کیلیان امباپه پس از اینکه در مراسم اهدای جوایز بهترین های لوشامپیونه شایعاتی را در خصوص آینده فوتبالش مطرح کرده بود در این مورد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پس از سخنرانی ام در مراسم بهترین های لوشامپیونه درهای زیادی را برای مخاطبان باز گذاشتم. آن مراسم جای مناسبی برای صحبت در مورد آن مسائل نبود و از این بابت از هواداران معذرت می خواهم. نمی خواهم که تمام توجهات را به خود جلب کنم و این را از سایر بازیکنان تیم بگیرم. می خواهم برنده جام های بیشتری شوم و این تنها خواسته من در پاری سن ژرمن است.

لازم به ذکر است پاری سن ژرمن به منظور آماده سازی برای تقابل شنبه شب با تیم رن با کمبود بازیکن روبرو است. نیمار و جولین درکسلر به دلیل محرومیت و پرسنل کیمپمبه به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست خواهند داد. همچنین شک و تردید های زیادی در خصوص آمادگی چندتن از ملی پوشان این تیم پاریسی از جمله تیاگو سیلوا، مارکینیوش و آنخل دی ماریا وجود دارد، بازیکنانی که پس از سپری کردن تابستانی شلوغ و بازی در رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ همچنان به تمرینات تیم اضافه نشده اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *