صفحه اصلی / عمومی / لیگ دسته یک آزادگان : پرسپولیس پاکدشت-اکسین البرز

لیگ دسته یک آزادگان : پرسپولیس پاکدشت-اکسین البرز

ad banner

لیگ دسته یک آزادگان : پرسپولیس پاکدشت-اکسین البرز؛ سرخ‌پوشانِ تهاجمی، آماده یک نبرد دیگر

از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک آزادگان ، از ساعت ۱۴:۰۰ یکشنبه ۱۱ آذر، در ورزشگاه دستگردی دو تیم پرسپولیس پاکدشت و اکسین البرز به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار برای دو تیم حائز اهمیت خواهد بود، مخصوصا سرخ‌پوشان که در حال گذراندن فصلی درخشان هستند و اهداف بزرگی را در سر می‌پرورانند. لازم به ذکر است پرسپولیس پاکدشت هم اکنون با ۲۵ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته و اکسین البرز با ۱۹ امتیاز، در رتبه ششم حضور دارد.

پرسپولیس پاکدشت: هیچ محدودیتی برای رویاپردازی وجود ندارد

سرخ‌پوشان پاکدشت در اولین فصل حضور خود در دسته اول رقابت‌های لیگ دسته یک آزادگان ، شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر ایران دارد. آن ها با فوتبال هجومیِ خود، تحسین کارشناسان را برانگیخته‌اند و نشان داده‌اند رویاپردازی، هیچ سقف و محدودیتی ندارد. آن‌ها در بازی قبلی خود موفق شدند با دو گل فجرسپاسی را در شیراز شکست دهند و تعداد گل زده را به عدد ۲۶ برسانند که همین آمار موجب شده به عنوان گلزن‌ترین و تهاجمی‌ترین تیم دسته یک، شناخته شوند. البته یکی دیگر از نقاط قوت تیمِ کاظمی، خط دفاعی سرخ‌پوشان است که پس از ۱۴ بازی، تنها ۱۰ گل دریافت کرده است. پرسپولیس پاکدشت یکشنبه ماموریت سختی نخواهد داشت و پیش بینی می‌شود یک برد دیگر نصیب این تیم مدعی شود.

لیگ دسته یک آزادگان

اکسین البرز: تیمی باتجربه و سرسخت

در حالی که در ابتدای فصل لیگ دسته یک آزادگان ، فراز کمالوند از سمت خود استعفا داد و برای چند بازی، محمد نصرتی هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی در اکسین البرز فعالیت کرد، البرزی‌ها توانستند نتایج خوبی را کسب کنند. قبل از آن که نصرتی هدایت امور را برعهده بگیرد، این تیم در ۹ بازی قبلی ۳ برد، ۳ مساوی و ۳ باخت به دست آورده بود، اما این مدافع با سابقه، در دو بازی ابتدایی، یک برد و یک تساوی به نامِ خود ثبت کرد که بسیار قابل قبول بود. با این حال مدیریت باشگاه تصمیم گرفت مجتبی حسینی را روی کار اورد که شروع او هم با پیروزی همراه بود. وی توانست کارون اروند، تیم هومن افاضلی را ۲-۰ شکست دهد. اکسین که از حضور ستاره‌های سابق فوتبالِ ایران بهره می‌برد، در پی توقف سرخ‌پوشان خواهد بود.

لیگ دسته یک آزادگان

پیش‌بینی مسابقه پرسپولیس پاکدشت – اکسین البرز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *