نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فوتبال لیگ یک : پیش بازی فجر سپاسی شیراز- پرسپولیس پاکدشت

mag7

فوتبال لیگ یک : پیش بازی فجر سپاسی شیراز- پرسپولیس پاکدشت

در ادامه هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ یک آزادگان از ساعت ۱۴:۱۵یکشنبه چهارم آذر ماه تیم فوتبال فجر سپاسی میزبان پرسپولیس پاکدشت خواهد بود. تیم فوتبال فجر سپاسی با ۳ شکست، ۶ تساوی و دو برد با کسب ۱۲ امتیاز از ۱۱ بازی در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. در سوی دیگر تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت تنها با یک شکست، ۴ تساوی و ۶ برد و با کسب ۲۲ امتیاز در رده سوم جدول لیگ یک قرار گرفته است. دو تیم در حالی به‌مصاف هم می‌روند که تیم فجر سپاسی در بازی قبل خود موفق شد در خارج از خانه تیم بادران تهران را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کند و تیم پرسپولیس پاکدشت نیز در آخرین دیدار خود شهرداری ماهشهر را در خانه با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا برای رسیدن به صدر جدول با روحیه‌ای مضاعف پا به این دیدار بگذارد. تیم فجر سپاسی در پنج بازی گذشته خود در رقابت‌های لیگ برتر با دریافت تنها یک گل و با به ثمر رساندن دو گل آمار عجیبی از خود به جا گذاشته است. تیمی که در فاز حمله ضعیف عمل می‌کند در فاز دفاع بهترین عملکرد را داشته است در آن‌سوی میدان اما، تیم پرسپولیس پاکدشت آمار متفاوتی دارد آنها در پنج بازی گذشته ۱۵ بار دروازه حریفان را باز کرده‌اند و تنها ۴ گل دریافت کردند همین مسئله پیش‌بینی نتیجه این دیدار را دشوار خواهد کرد.

سیستم آهنربایی فجر سپاسی؛ ۱۱ بازی ۴ گل زده ۵ گل خورده

تیم فوتبال فجر سپاسی از شش بازی خانگی خود در رقابت‌های فوتبال لیگ یک با یک شکست، ۳ تساوی و یک برد عملکرد مناسبی نداشته  است. ۳ گل زده و سه گل خورده در شش بازی خانگی، عملکرد کاملا متفاوت خط دفاع و خط حمله این تیم را به‌خوبی نشان می‌دهد. فجر سپاسی پس از چندین تساوی بالاخره در بازی هفته پیش توانست در دیدار خارج از خانه مقابل بادران تهران با تک‌گل علی امیری پیروز شود و با ۳ امتیازی که از این برد به‌دست آورد از انتهای جدول فاصله گرفت. شاگردان اسماعیل زارع در این دیدار تلاش خواهند کرد که با کسب سه امتیاز دیگر جایگاه خود در جدول را بهبود بخشند. اسماعیل بابایی، عباس بوعذار و علی امیری در‌ کسب سه امتیاز این بازی نقش کلیدی می‌توانند ایفا کنند.

پرسپولیس پاکدشت در رویای لیگ برتر

تیم پرسپولیس پاکدشت در خارج از خانه نیز همانند بازی‌های خانگی عملکرد خوبی داشته است. این تیم از ۶ بازی خارج از خانه یک شکست، ۲ تساوی و ۳ برد به‌دست آورده است. آنها به‌غیر از دیدار قشقایی شیراز در مقابل هیچ تیم دیگری شکست نخوردند. سرخ‌پوشان پاکدشت در پنج دیدار آخر خود در فوتبال لیگ یک آزادگان با ۴ برد و یک تساوی گام بلندی برای رسیدن به رقابت‌های لیگ‌ برتر برداشتند. این تیم می‌تواند در ادامه روند رو به رشد خود با کسب یک برد خارج از خانه با ۲۵ امتیاز بالاتر از شاهین بوشهر و مس کرمان ۲۲ امتیازی در صدر قرار بگیرد. خط حمله آتشین پرسپولیس پاکدشت روز سختی را برای بهترین خط دفاعی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر آزادگان رقم خواهد زد. فرهاد کاظمی به‌عنوان سرمربی موفق سرخپوشان پاکدشت با اتکا به بازیکنانی چون حسین امامیان، پیام ملکیان و محمد عبادزاده تلاش خواهد کرد با یک برد شیرین خارج از خانه دوباره به صدر جدول بازگردد.

 

 

دیدار حساس و مهیج دو تیم در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

پیش‌بینی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل