صفحه اصلی / عمومی / فوتبال لالیگا ؛ خیرونا- اتلتیکو مادرید، گربه سیاه بزرگان از راه می‌رسد

فوتبال لالیگا ؛ خیرونا- اتلتیکو مادرید، گربه سیاه بزرگان از راه می‌رسد

ad banner

فوتبال لالیگا ؛ خیرونا- اتلتیکو مادرید، گربه سیاه بزرگان از راه می‌رسد

در ادامه هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال لالیگا از ساعت ۱۸:۴۵ یک‌شنبه ۱۱ آذر‌ماه تیم فوتبال خیرونا میزبان تیم فوتبال اتلتیکو مادرید خواهد بود. تیم فوتبال خیرونا با ۳ شکست، ۵ تساوی و ۵ برد با کسب ۲۰ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد. در سوی دیگر تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با یک شکست، ۶ تساوی و ۶ برد با کسب ۲۴ امتیاز جایگاه سوم جدول را به‌خود اختصاص داده است. دو تیم در شرایطی در مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که تیم فوتبال خیرونا در آخرین بازی خود در رقابت‌های لالیگا با نتیجه ۳ بر یک تیم فوتبال اسپانیول را شکست داد. تیم فوتبال اتلتیکو مادرید نیز در آخرین دیدار خود با نتیجه یک بر یک در مقابل تیم قدرتمند بارسلونا به تساوی دست پیدا کرد. در دو دیدار رو در روی فصل قبل، دو تیم در هر دو دیدار به نتیجه تساوی رضایت دادند. تیم فوتبال خیرونا در صورت کسب پیروزی در این دیدار سخت خانگی می‌تواند جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد. تیم فوتبال اتلتیکو مادرید نیز در صورت برد می‌تواند برای صدرنشینی منتظر لغزش تیم‌های سویا و بارسلونا مقابل حریفان خود باشد.

خیرونا و آرزوهای بزرگ

تیم فوتبال خیرونا در پنج بازی آخر خود در رقابت‌های فوتبال لالیگا ۲ تساوی و ۳ برد به‌دست آورده است. خیرونا در بازی‌های خانگی عملکرد چندان مناسبی نداشته است. آنها با سه شکست، ۲ تساوی و دو برد از هفت بازی نتوانستند انتظارات هواداران خود را در بازی‌های خانگی برآورده کنند. ۸ گل زده در هفت بازی خانگی بر عملکرد  ضعیف تیم فوتبال خیرونا در خط دفاعی صحه می‌گذارد. تیم فوتبال خیرونا می‌تواند با کسب سه امتیاز این بازی حساس امتیازات خود را به ۲۳ برساند و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد. سرخ و سفیدهای خیرونا به مربیگری اوزه‌بیو ساکریستین می‌تواند با استفاده از شم گلزنی بازیکنانی چون کریستین استوانی و بورخا گارسیا برنده این بازی باشد.

فوتبال لالیگا

اتلتیکومادرید در راه صدر

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در پنج بازی اخیر خود سه تساوی و دو برد به‌دست آورده است. اتلتیکو مادرید که رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نتایج درخشانی به‌دست آورده است، در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها با دو گل تیم فوتبال موناکو فرانسه را شکست داد تا با روحیه‌ای مضاعف پا به این دیدار خارج از خانه بگذارد. اتلتیکو مادرید که در سه دیدار اخیر خود در بازی‌های خارج از خانه ۳ تساوی به‌دست آورده است در این بازی تلاش خواهد کرد با کسب یک برد شیرین خارج از خانه خود را به صدر جدول نزدیک کند. ۵ گل زده در مقابل ۵ گل خورده در ۶ بازی خارج از خانه، عملکرد مناسبی برای تیمی مانند اتلتیکو مادرید محسوب نمی‌شود. دیگو سیمئونه به‌عنوان سرمربی تیم اتلتیکو مادرید در این بازی تلاش خواهد کرد با کسب یک پیروزی خارج از خانه به روند تساوی‌های متعدد این تیم خاتمه دهد. آنتوان گریزمان، آنخل کوره‌آ و توماس بهترین گلزنان اتلتیکو در این فصل رقابت‌های فوتبال لالیگا ، امید گلزنی دیو سیمئونه در این دیدار هستند.

فوتبال لالیگا

ریکاردو دی بورگس این دیدار حساس و مهیج را در استادیوم اِستادی مونتویوی قضاوت خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقه خیرونا- اتلتیکو مادرید در سایت بتکارت

 

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *