صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ گل‌های کمتر رئال مادرید و رونالدو در سال ۲۰۱۹ نسبت به قبل

تحلیل شرط‌بندی؛ گل‌های کمتر رئال مادرید و رونالدو در سال ۲۰۱۹ نسبت به قبل

ad banner

بنابر آمار منتشر شده از سوی نشریه اسپانیایی آ.اس رئال مادرید در سال ۲۰۱۹ گل‌های کمتری نسبت به سال ۲۰۱۸ به ثمر رسانده است و به نظر می‌رسد کریم بنزما که این روزها در اوج خود به سر می‌برد، به تنهایی نمی‌تواند جای خالی کریستیانو رونالدو را پر نماید. برای رونالدو نیز شرایط به همین صورت پیش می‌رود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ آیا رونالدو با رفتن از رئال مادرید بزرگترین اشتباه خود را مرتکب شد؟!

رئال مادرید سال ۲۰۱۹:

این تیم سال ۲۰۱۹ را با ۴۲ گل کمتر نسبت به سال ۲۰۱۸ به پایان رساند. سفیدپوشان در ۵۳ بازی ۱۰۰ گل به ثمر رساندند (میانگین ۱.۸۸ گل در هر بازی). این بدترین آمار مادرید در یک دهه اخیر بود. تیم مادریدی در سال ۲۰۱۸ در ۶۰ دیدار ۱۴۲ بار دروازه حریفان را باز کرد (میانگین ۲.۳۶ گل در هر بازی). مشکل این تیم در ضربه به سمت دروازه نیست (در آخرین بازی‌شان در سال ۲۰۱۹ برابر اتلتیک بیلبائو ۲۹ بار شوت زد) بلکه توپ‌ها از خط دروازه عبور نمی‌کنند. سفیدپوشان در پنج بازی از ۲۴ دیدار گذشته‌ خود نتوانستند گلزنی کنند که در برابر تیم‌های پاری سن ژرمن، اتلتیکومادرید، رئال بتیس، بارسا و اتلتیک بیلبائو بوده است.

رئال مادرید در سال ۲۰۱۰- ۲۰۱۸

  • مادرید در سال ۲۰۱۰ توانست ۱۳۰ گل در ۵۰ بازی به ثمر برساند.
  • رئال در سال ۲۰۱۱ توانست در ۶۰ بازی ۱۶۷ گل وارد دروازه حریفان کند.
  • این تیم در سال ۲۰۱۲ در این تعداد دیدار ۱۵۶ بار دروازه حریفان را باز کرد.
  • سال ۲۰۱۳ با ۱۵۶ گل در ۵۸ بازی برای سفیدپوشان به پایان رسید.
  • یک سال بعد در ۱۷۸ بازی ۶۳ گل به ثمر رساندند.
  • مادرید در سال ۲۰۱۵ توانست در ۵۵ دیدار ۱۴۰ بار گلزنی کند.
  • این تعداد گل در سال ۲۰۱۶ با یک بازی کمتر به ۱۵۲ رسید.
  • سفیدپوشان در سال ۲۰۱۷ در ۶۳ دیدار توانستند ۱۵۶ بار گلزنی کنند.
  • در نهایت در سال ۲۰۱۸ در ۶۰ بازی ۱۴۲ گل به ثمر رساندند.
  • و همانطور که مشاهده کردید در سال ۲۰۱۹ در ۵۳ مسابقه ۱۰۰ گل وارد دروازه حریفان خود کردند.

رئال مادرید
با وجود چنین شرایطی که رئال در گلزنی علیرغم شوت‌های زیادی که روانه دروازه حریف می‌کند ناکام است، زین الدین زیدان نگران نیست. سرمربی رئال مادرید در این باره در مصاحبه خود گفت:

ما به گل دست خواهیم یافت چون کار خود را به خوبی انجام می‌دهیم. به راحتی به زمین حریف می‌رسیم اما باید آرام باشیم. ما در ژانویه مهاجمی به احتمال زیاد جذب نخواهیم کرد. می‌دانیم در گلزنی مشکل داریم ولی بعد از تعظیلات تدابیر ویژه‌ای برای آن اندیشیده‌ایم که امیدوار هستیم این موضوع حل شود. مصدومیت‌هایی که در طول فصل برای بازیکنان پیش آمده کار را برای ما مشکل کرده است. با گذشت زمان و اضافه شدن این بازیکنان می‌توانیم فرصت‌های از دست رفته را جبران نماییم.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی افت مادرید نبود کریستیانو رونالدو است. نخستین سالی است که ستاره پرتغالی در هر ۳۶۵ روز مادرید را همراهی نمی‌کند. کاهش میانگین گلزنی تیم مادریدی در یک دهه اخیر در نبود رونالدو کاملا قابل توجه است. از ۱۵۳ گل در هر فصل به ۱۰۰ گل رسیده است. علاوه بر این سفیدپوشان در دو بازی پیاپی نتوانستند گلزنی کنند، اتفاقی که از سال ۲۰۰۶ رخ نداده بود. در آن سال این تیم نتوانست دروازه آرسنال، رئال بتیس و والنسیا را باز کند.

افت محسوس کریستیانو رونالدو از لحاظ آماری در یوونتوس نسبت به رئال مادرید!

در مورد کریستیانو رونالدو ناگفته نماند که او در یوونتوس نیز شرایط مطلوبی را همچون گذشته ندارد و آمار گلزنی او به شدت کاهش یافته و به همین دلیل درگیری‌هایی نیز با ساری سرمربی یووه داشته است.

به نظر می‌رسد که این تنها رئال مادرید نیست که جای خالی کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود احساس می‌کند و فوق ستاره پرتغالی نیز دلتنگ دوران حضور خود در این تیم است. کریستیانو رونالدو تابستان سال گذشته تصمیم گرفت پس از ۹ سال حضور در پایتخت اسپانیا از رئال مادرید جدا شده و به یوونتوس بیپوندد. او موفق شد سال گذشته با این تیم قهرمانی سری آ را جشن بگیرد اما در لیگ قهرمانان در مرحله یک چهارم نهایی توسط آژاکس حذف شد. رونالدو در اولین سال حضور خود در تورین در ۴۲ بازی ۲۷ گل به ثمر رساند که بدترین رکوردش پس از فصل ۰۹ – ۲۰۰۸ که آخرین فصل حضورش در منچستریونایتد پیش از پیوستن به رئال بود، محسوب می شد. او حتی نتوانست جایزه بهترین گلزن سری آ را به دست بیاورد و به نظر می‌رسد که کسب این جازه در فصل جدید نیز برای او بسیار دشوار خواهد بود. ستاره ۳۴ ساله یوونتوس در ۹ بازی ۵ گل به ثمر رسانده که فاصله زیادی با چیرو ایموبیله دارد که در ۱۱ بازی ۱۳ گل به ثمر رسانده است. پس از ایموبیله نیز روملو لوکاکو ایستاده که ۹ گل در ۱۱ بازی به ثمر رسانده است.

sdwq
او حتی از بازیکنانی چون لوییس موریل ( ۸ گل در ۹ بازی برای آتالانتا )، دومنیکو براردی ( ۷ گل در ۹ بازی برای ساسولو ) و دووان زاپاتا ( ۶ گل در ۷ بازی برای آتالانتا ) نیز عقب تر است. آرکادیوز میلیک در حال حاضر به اندازه رونالدو گل زده که او نیز این آمار در ۳ بازی کمتر از بازیکن پرتغالی به دست آورده است. با این حال کریستیانو رونالدو یک گل نیز در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده اما میلیک هنوز در این رقابت ها گلی را وارد دروازه حریفان نکرده است. رونالدو همچنین فصل گذشته افت فاحشی را در ضربه‌های در چارچوب تجربه کرد که ۸۳ شوت در کل فصل بود. این مهاجم در طول دوران حضور خود در رئال مادرید هرگز کمتر از ۹۹ شوت در چارچوب نداشت که نشان دهنده تعداد موقعیت‌های بالایی است که هم تیمی های او برایش خلق می‌کردند.

با این وجود در نبود رونالدو، کریم بنزما به گلزن مادرید تبدیل شد و توانست در این سال ۳۵ گل به ثمر برساند اما با ستاره پرتغالی هنوز هم فاصله دارد. رونالدو در آخرین فصلش برای مادرید ۴۲ بار گلزنی کرد. بهترین آمار سفیدپوشان در سال ۲۰۱۴ با ۱۷۸ گل به ثبت رسید. در آن سال تیم مادریدی فاتح لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان با هدایت کارلو آنچلوتی شد.
آنچه مشهود است این است که رونالدو با رفتن خود از مادرید هم باعث افت سفیدپوشان و هم افت خود در باشگاه فعلی شد که به عقیده برخی کارشناسان این قضیه کاملا قابل پیش‌بینی بود. همچنین این را هم می‌شد پیش‌بینی کرد که رئال نیز خلا رونالدو را حس کند و در صورت عدم جذب مهاجمی در حد و اندازه‌های رونالدو در گلزنی دچار مشکل شود که همین اتفاق نیز برای هر دو طرف رخ داده است.

ناگفته نماند شش رسانه بین المللی (فرانس فوتبال، اسپورت تی وی، دیلی میل، گل، USA Today و گیومی اسپورت) تیم ایده‌ال خود را در یک دهه اخیر انتخاب کردند که نام کریستیانو رونالدو و بازیکنان رئال مادرید نیز در آن به چشم می‌خورد.

همه آنها در چهار بازیکن وجه اشتراک داشتند. در فهرست یازده نفره آنها کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، مارسلو و راموس دیده می‌شوند. علاوه بر این بازیکنانی همچون آندرس اینیستا (فرانس فوتبال، اسپورت تی وی، USA Today، دیلی میل و گیومی اسپورت)، دنی آلوس (اسپورت تی وی، USA Today، گل، دیلی میل و گیومی اسپورت)، لوکا مودریچ (فرانس فوتبال، USA Today، دیلی میل و گیومی اسپورت) و مانوئل نویر (USA Today، گل، دیلی میل و گیومی اسپورت) نامشان در این فهرست‌ها برجسته است. حضور اسپانیایی‌ها با ژاوی هرناندس و سرخیو بوکستس تکمیل می‌شود (سه نشریه). در این میان نام ایکر کاسیاس، جرارد پیکه و داوید سیلوا دیده می‌شود که تنها یک نشریه آنها را انتخاب کرده است. همچنین نیمار، ویرجیل فان دایک، فیلیپ لام، لوییس سوارس، تونی کروس، تیاگو سیلوا، جانلوئیجی بوفون، روبرت لواندوفسکی، جورجو کیه‌لینی، رافائل واران و زلاتان ایبراهیموویچ هم جزو انتخاب‌های شش رسانه ذکر شده بودند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *