صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۰ مهر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۰ مهر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

e54e75d8499eb824365dbebea8ccb7a9

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۰ مهر ماه

فوتبال – مقدماتی یورو

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه ششم، دو تیم ملی فوتبال نروژ و اسپانیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی نروژ و در شهر اسلو برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، تیم‌های نروژ و اسپانیا به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و اول قرار گرفته‌اند. صعود اسپانیا به مسابقات یورو تقریباً محتمل به نظر می‌رسد و بازیکنان لاروخا می‌توانند با برد احتمالی برابر نروژ، صعود خود را همانند بلژیک به جام ملت‌های اروپا قطعی سازند. تیم ملی فوتبال نروژ در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ تساوی دست یافته و اسپانیا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اسپانیا در ۳ و نروژ نیز در ۱ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – مقدماتی یورو

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه دهم، دو تیم ملی فوتبال ایتالیا و یونان مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دیدار به میزبانی لاجوردی پوشان ایتالیا و در ورزشگاه المپیکویِ شهر رم برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، ایتالیا و یونان با انجام شش بازی، به ترتیب در جایگاه‌های اول و پنجم قرار گرفته‌اند. ایتالیایِ روبرتو مانچینی در ۵ بازی اخیر خود به ۵ پیروزی متوالی دست یافته‌ و یونان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ تساوی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ایتالیا ۳ بار برابر یونان به پیروزی رسیده و ۲ دیدار دیگر میان آن‌ها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – مقدماتی یورو

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه چهارم، دو تیم ملی فوتبال دانمارک و سوئیس مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دیدار به میزبانی دانمارک و در شهر کپنهاگن این کشور برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، تیم‌های دانمارک و سوئیس، به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. دانمارک در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ تساوی دست یافته و سوئیس نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، دانمارک و سوئیس هر کدام موفق به ثبت یک پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند و ۳ دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجۀ مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – دوستانه بین المللی

در یکی از دیدارهای دوستانۀ ملی فوتبال جهان، دو تیم ملی فوتبال کلمبیا و شیلی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این مسابقه به میزبانی کشور اسپانیا و در ورزشگاه خوزه ریکو پرز برگزار خواهد شد. در رده‌بندی جدید تیم‌های ملی فوتبال دنیا که از سوی فیفا اعلام می‌شود، کلمبیا در ردۀ نهم و شیلی نیز در جایگاه هفدهم قرار گرفته است. شاگردان کارلوس کی‌روش در تیم ملی کلمبیا در ۵ بازی اخیر خودشان به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته‌اند و شیلی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، شیلی در ۲ دیدار برابر کلمبیا به پیروزی رسیده و ۳ دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

تنیس – نیمه نهایی مسترز شانگهای

در مرحلۀ نیمه نهایی مسابقات مسترز شانگهای چین، متئو برتینی از ایتالیا با رتبۀ ۱۳ جهان به مصاف الکساندر زورف از کشور آلمان با رده شمارۀ ۶ دنیا خواهد رفت. زورف پس از برتری مقابل راجر فدرر در دیدار دور یک چهارم پایانی، گام به دیدار نیمه نهایی گذاشته است. متئو برتینی در ۱۰ بازی اخیر خود به ۷ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و الکساندر زورف از آلمان هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار مشابه ۷ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. برتینی و زورف تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر به میدان رفته‌اند که سهم هر یک از این دو تنیسور، یک پیروزی مقابل یکدیگر بوده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *