صفحه اصلی / عمومی / راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری بازی مهم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری بازی مهم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

ad banner

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید امشب ۲۲ دی ۱۳۹۸ در فینال سوپرجام اسپانیا، از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در کشور عربستان به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۲-۱ به نفع رئال مادرید پیش‌بینی کرده‌اند

امشب دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند و تکلیف قهرمان مشخص خواهد شد.

وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی لالیگا

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا بارسلونا با ۴۰ امتیاز از ۱۹ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. رئال مادرید با همین تعداد بازی با ۴۰ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در جایگاه دوم و اتلتیکو مادرید با ۳۵ امتیاز در رده سوم جای دارند.
سهم رئال مادرید تا به اینجا ۱۱ پیروزی، ۷ تساوی و ۱ شکست بوده است و اتلتی ۹ پیروزی، ۸ تساوی و ۲ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

رئال مادرید اتلتیکو مادرید
در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

اتلتیکو مادرید: دیگو کاستا مصدوم قطعی و توما لمار، شیمه ورسالیکو و کوکه مصدومیت جزئی دارند و مشخص نشده که در بازی امشب به میدان خواهند رفت یا خیر.

رئال مادرید: ادن هازارد، مارکو آسنسیو، کریم بنزما و گرت بیل مصدومان قطعی این تیم هستند.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید نیز پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با اتلتیکو را چطور می‌بینید؟

از اول که به اینجا آمدیم هدف خود را می‌دانستیم. برای خود حد و مرزهایی تعریف کردیم که قصد داریم در سال جدید داخل آن چارچوب عمل کنیم. می‌دانیم برای چه چیزی به اینجا آمده‌ایم و به دنبال چه هستیم. از حضور در فینال خوشحالیم و آماده‌ایم تا عملکرد خوبی ارائه کنیم. باید تمام توانمان را به کار بگیریم چون تنها راه پیروزی همین است و این تنها چیزی است که به من مربوط است. این بازی یک فینال است اما چیزی را برای ما عوض نمی‌کند. خوشحالیم که به یک فینال دیگر راه یافته‌ایم و برای آن تلاش می‌کنیم. این در DNA باشگاه است. ما باشگاه بزرگی هستیم و بازیکنان برای چنین بازی هایی زندگی می‌کنند. هیچ فشار مضاعفی وجود ندارد. فقط یک بازی دیگر است، اما بازی مهمی است چون باید برای فتح یک جام بجنگیم. هر بازی داستان متفاوت خود را دارد و مقابل اتلتیکو برد و باخت داشته‌ایم. امشب یک فینال است و مثل بازی‌های قبل نخواهد بود، بازیکنان هم همان بازیکنان سابق نیستند. با آن صحبت زیادی شده و همه تغییر کرده‌اند و امیدوار هستم همانند بازی‌های قبل عملکرد خوبی از آنها ببینم. وقتی فرصتی به دست آوردید از آن استفاده کنید تا دقایق بازی بیشتری به شما داده شود. ما بر اساس بازی دفاعی و هجومی حریف خود را آماده می‌کنیم. مهم است که بدانید مقابل چه حریفی قرار خواهید گرفت. فکر نمی‌کنم آنها آنطور که شما می‌گویید گزینه‌های تاکتیکی زیادی داشته باشند. سیستم تیم در بازی فردا را به شما نخواهم گفت. می‌دانیم که باید چگونه در حمله عمل کنیم و سیستم تاکتیکی مهم نیست چون همه می‌توانند آن را تفسیر کنند. می‌دانیم که در یک سوم جلوی زمین عملکرد خوبی داشته‌ایم.

dfcs
سرمربیگری دوباره رئال؟

احساس می‌کنم از دفعه پیش بهتر شده‌ام و هرروز چیز زیادی یاد می‌گیرم. در زندگی و نه فقط سرمربیگری، از شرایط و افراد کنارمان درس می‌گیریم. واقعاً دوست دارم به حرف کسانی که با من کار می‌کنند گوش کنم چون آنها در کارشان بسیار خوب هستند. این به من کمک می‌کند تا به عنوان مربی و شخص پیشرفت کنم. هدفم همین است. بحث اینکه مربی خوش شانسی هستم چیزی را عوض نمی‌کند، و به نحوه نگاه همه بستگی دارد. قوی می‌مانم و نسبت به کاری که در تمرینات انجام می‌دهم، متقاعد هستم. در طول دوران بازی، لحظات خاصی هستند و گاهی اوقات هم بعد از کسب پیروزی‌های بسیار، مورد انتقاد بیشتری قرار می‌گیرید. زندگی یک فوتبالیست اینطور است و برای بازگشت به آن نقطه باید صبور باشید و بیشتر تلاش کنید. ترکیب واقعاً خوبی داریم و می‌خواهیم یک بار دیگر خنده بر لب‌های هواداران بیاوریم و برای آن تلاش خواهیم کرد. هدف ما قهرمانی در این رقابت است. دوست داریم تنها کاری که انجام دهیم سخت کوشی باشد. باور زیادی به این ترکیب دارم چون بهترین بازیکنان را در اختیار داریم اما باید در زمین هم این را ثابت کنیم.

سوپرکاپ اسپانیا را با این شکل جدید چطور می‌بینید؟

حرف خاصی نیست زیرا این تصمیمی است که فدراسیون فوتبال اسپانیا گرفته و ما آن را قبول کردیم. خوش شانس بودیم که در این تورنمنت حضور داریم و از فرصت رقابت استفاده کردیم. می‌خواهیم در تمام رقابت‌هایی که حضور داریم قهرمان شویم. سال‌ها در اسپانیا بوده‌ام و حضور در این کشور لذت بخش است، جایی که مردم از فوتبال و زندگی لذت می‌برند. به اندازه کافی خوش شانس هستم که در اسپانیا زندگی کنم و دوست و آشنایان اسپانیایی داشته باشم. درهرصورت امشب فرصت مناسبی داریم تا یک قهرمانی دیگر را به کارنامه افتخارات خود بیافزاییم.

DCSD
بازی نیمه نهایی رقیب؟

حدس می‌زدیم در آن بازی بارسا پیروز شود ولی همانطور که دیدید اتلتی برنده مسابقه بود. اتلتیکو تا آخر بازی تلاش کرد و اوضاع را عوض کرد. فوتبال همینطور است. تا آخرین لحظه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. آنها تیم قدرتمندی هستند و می دانیم فردا باید انتظار چه نوع مسابقه‌ای را داشته باشیم. شاید بازی مقابل اتلتیکو نسبت به بازی مقابل بارسلونا متفاوت به نظر برسد، اما هر دو تیم قدرتمند هستند و ما باید مواظب باشیم تا پیروز میدان شویم.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید نیز پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با رئال مادرید؟

بازی سختی است و کاملا می‌دانیم که باید چه کاری انجام دهیم ولی مهم این است که بتوانیم آن هدف را در زمین عملی سازیم. بازی مقابل تیم‌هایی مثل رئال مادرید، بارسلونا، لیورپول،… ما را به تیم بهتری تبدیل می‌کند. این بازی‌ها هیچ شباهتی به بازی‌های لالیگا ندارند. فقط یک نتیجه مهم است و جایی برای شکست وجود ندارد. بازی فردا فرصت خوبی برای ماست. به بازیکنانم ایمان دارم، سعی ما این است که باشگاه را قوی‌تر کنیم. از آنها انرژی می‌گیرم. دیدن انگیزه و شور بازیکنان، محرک من است. وقتی بازیکنانم خوب باشند، از چیزی نمی‌ترسم. نمی‌دانم اگر پیروز شویم چه اتفاقی خواهد افتاد. باید ابتدا فینال را برگزار کنیم. می‌خواهیم هواداران را خوشحال کنیم تا پیشرفت کنیم. زندگی هم همینطور است، و ما با بالا رفتن سن پیشرفت می‌کنیم. تمام تجربیاتی که در این مدت کسب کرده‌اید به پیشرفت شما کمک می‌کند. فکر می‌کنم من هم در زندگی و ورزش رشد کرده‌ام و معتقدم که نمی‌توانید زندگی را از ورزش جدا کنید.

DFC
مشکلات مصدومیت:

اوبلاک و کوریا مصدومیت جزئی داشتند اما هر دو خوب هستند و خوزه خیمنز هم دیروز تمرین کرده است. در جلسه تمرینی عصر امروز آنها را ارزیابی می‌کنیم و بعد از آن تصمیم می‌گیریم که چه کسی بازی کند.

شناخت حریف؟

شناخت خوبی برروی حریف داریم و دقیقا می‌دانیم با چه بازیکنانی روبه رو خواهیم شد، همچنین آنها یک مربی کاملاً برنده دارند. هر بار که بازی می‌کنند، این حس را القا می‌کنند که باید پیروز شوند و پیروز هم می‌شوند. آنها بیل، بنزما و هازارد را ندارند اما چیزی را عوض نمی‌کند و قوی‌ترین ترکیب خود را به میدان خواهند فرستاد. همکاری تیمی آنها عالی است و بازیکنانی دارند که از خط هافبک به حمله اضافه می‌شوند. وینیسیوس و رودریگو را دارند، و اگر آنها بازی کنند تیم سرعت و مالکیت توپ بیشتری خواهد داشت. البته بازیکنان ما نیز به وظایف خود آگاه هستند و می‌دانند برای مقابله با بازیکنان رئال چه کاری انجام دهند.

در خصوص آمار دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۴.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم رئال مادرید زین الدین زیدان شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۱.۲ به زمین مسابقه بفرستد.

DF

  • برترین گلزن تیم اتلتیکو مادرید در لالیگا آلوارو موراتا با ۷ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن رئال مادرید در لالیگا کریم بنزما با ۱۲ گل زده می‌باشد.
  • اتلتیکو مادرید تاکنون با ۲۲ گل زده و ۱۲ گل خورده تفاضل +۱۰ را به نام خود ثبت کرده است.
  • رئال مادرید تاکنون با ۳۶ گل زده و ۱۲ گل خورده تفاضل +۲۴ را به نام خود ثبت کرده است.
  • اتلتیکو مادرید در بازی قبلی خود در لالیگا مقابل لوانته به پیروزی ۲ بر ۱ رسیده است.
  • رئال مادرید در بازی قبلی خود در لالیگا مقابل ختافه به پیروزی ۳ بر ۰ رسیده است.
  • پنج بازی اخیر اتلتیکو مادرید در رقابت‌های مختلف با پنج پیروزی همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر رئال مادرید در رقابت‌های مختلف با دو پیروزی و سه تساوی همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید که امشب ۲۲ دی ۱۳۹۸ در فینال سوپرجام اسپانیا، از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در کشور عربستان برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *