صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی دربی تهران؛ بررسی شرایط استقلال

پیش بینی دربی تهران؛ بررسی شرایط استقلال

ad banner

دربی تهران روز پنج‌شنبه میان استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. این بازی مهم‌ترین بازی فصل برای هواداران دو تیم است به طوری‌که پیروزی در این بازی حساس، ارزشی کم‌تر از مقام قهرمانی برای هواداران ندارد. 

بارها گفته شده که کلید موفقیت در پیش بینی مسابقات فوتبال، مطلع بودن از شرایط تیم‌ها پیش از بازی است. برای پیش بینی دربی تهران شرایط دو تیم را بررسی می‌کنیم تا با اطلاع از شرایط سرخآبی‌های پایتخت پیش بینی موفق‌تری از این بازی داشته باشیم. در این مطلب به بررسی شرایط استقلال به عنوان میزبان دربی تهران می‌پردازیم. با مجله تحلیل پیش بینی بتکارت همراه باشید.

پیش بینی دربی تهران در سایت بتکارت

از استقلال چه خبر؟

استقلال تهران با شرایط خوبی فصل را آغاز نکرده است. جدایی ۵ بازیکن اصلی این تیم در فصل گذشته، به علاوه مصدومیت داریوش شجاعیان و محسن کریمی و البته مصدومیت خریدهای جدید آبی‌ها مانند مرتضی آقاخان شرایط کاری شفر را در ابتدای فصل، بسیار سخت کرده است. نتایج ضعیف در لیگ برتر و کسب یک پیروزی در ۶ دیدار و رتبه یازدهم جدول وضعیت بد استقلال را در ابتدای فصل نشان می‌دهد.

اما تمامی این نتایج ضعیف با حذف تلخ برابر السد، شرایط استقلال را در این فصل سخت‌تر کرد و حالا استقلال در این وضعیت باید برابر قدرتمند‌ترین تیم ۳ فصل اخیر ایران یعنی پرسپولیس قرار بگیرد که در اوج آمادگی است و حالا مانند فصل گذشته یکی از ۴ تیم برتر آسیاست.

البته نقطه امیدواری برای هواداران می‌تواند یادآوری شرایط فصل گذشته باشد؛ استقلال فصل گذشته نیز در اوایل فصل شرایط بدی داشت و پرسپولیس در اوج اقتدار بود، اما با استراتژی هوشمندانه وینفرد شفر در دربی، استقلال پرسپولیس را شکست داد و روند خوب این تیم آغاز شد، که منجر به قهرمانی این تیم در جام حذفی و نتایج درخشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

حالا هواداران استقلال امیدوارند در دربی تهران با وجود مربی با تجربه‌ای مانند وینفرد شفر، بازهم پرسپولیس را غافلگیر کنند و این بازی، شروعی برای درخشش آبی‌ها در ادمه فصل باشد.

 

دربی تهران بررسی شرایط استقلال در بتکارت
 

نتایج استقلال در این فصل

  • استقلال تا اینجای فصل ۸ بازی انجام داده که ۵ مساوی، ۲ شکست و تنها ۱ پیروزی حاصل آن بوده است.
  • در این ۸ بازی استقلال ۸ گل به ثمر رسانده و در ۴ بازی موفق به گلزنی شده است.
  • استقلال در ۸ بازی این فصل ۸ گل دریافت کرده و در ۴ بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است.
  • استقلال در این ۸ بازی، ۲ بار در نیمه اول بازنده بوده، ۲ بار برنده بوده و ۴ بازی دیگر این تیم در نیمه اول با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.
  • استقلال در این ۸ بازی در ۳ بازی در نیمه اول گل زده و ۴ گل به ثمر رسانده است.
  • از ۱۶ گل رد و بدل شده در بازی‌های این فصل استقلال، ۸ گل در نیمه اول بوده و ۸ گل دیگر در نیمه دوم به ثمر رسیده است.
  • میانگین مجموع گل‌های ۸ بازی استقلال ۲ گل در هر بازی بوده است.

پیش بینی دربی تهران در سایت بتکارت

ترکیب احتمالی استقلال در دربی تهران

وینفرد شفر در این بازی قطعا از مهدی رحمتی کاپیتان با تجربه خود در دروازه استفاده خواهد کرد.

روزبه چشمی و پژمان منتظری دو مدافع وسط استقلال خواهند بود. میلاد زکی پور در دفاع چپ و وریا غفوری در دفاع راست حضور خواهند داشت.

فرشید اسماعیلی هافبک تهاجمی و طراح این تیم خواهد بود و احتمالا در خط حمله شفر روح‌الله باقری را به الحاجی گرو ترجیح خواهد داد.

علی کریمی و فرشید باقری دو هافبک دفاعی استقلال خواهند بود. مرتضی تبریزی در بال چپ به میدان خواهد رفت. طارق همام ِ خوش تکنیک و ریز نقش بال راست استقلال خواهد بود.

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *