صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۱ خرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۱ خرداد در سایت بتکارت

ad banner
مسابقات ورزشی
مسابقات ورزشی

فوتبال – دوستانه بین‌المللی؛ ایران – کره‌جنوبی

تیم ملی ایران در دومین مسابقه تدارکاتی با هدایت مارک ویلموتس به مصاف تیم ملی کره جنوبی خواهد رفت. هر دو تیم در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی آخر ایران و کره جنوبی ۴ بار تیم ملی ایران به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است. نکته جالب اینکه تیم ملی ایران در ۱۲ رویارویی اخیر برابر کره جنوبی در وقت قانونی بازی بازنده نبوده و آخرین شکست تیم ملی ایران برابر کره جنوبی به ۱۴ سال قبل بازمی‌گردد.

فوتبال – جام جهانی – زنان؛ هلند (زنان) – نیوزیلند (زنان)

در گروه پنجم جام جهانی فوتبال زنان امروز یک دیدار جذاب میان تیم زنان نیوزلند نماینده قاره اقیانوسیه و تیم زنان هلند برگزار می‌شود. تیم زنان هلند در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و تیم زنان نیوزلند در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم، ۲ بار تیم زنان هلند به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – جام ملت‌های اروپا‌؛ اسکاتلند – بلژیک

تیم ملی بلژیک صدرنشین گروه نهم مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا در چهارمین مسابقه خود به مصاف تیم رده سوم جدول یعنی اسکاتلند خواهد رفت. هر دو تیم در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۴ بار تیم ملی بلژیک بدون دریافت گل موفق به شکست اسکاتلند شده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – جام ملت‌های اروپا‌؛ بوسنی و هرزگوین – ایتالیا

قهرمان سابق اروپا و جهان در چهارمین مسابقه مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا میزبان بوسنی و هرزگوین خواهد بود. تیم ملی ایتالیا در ۵ بازی اخیر گل دریافت نکرده و ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته است. در سمت دیگر تیم ملی بوسنی و هرزگوین در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته است. این دو تیم آبی پوش اروپایی، در سال‌های اخیر با یکدیگر روبرو نشده‌اند.

فوتبال – دوستانه بین‌المللی؛ تونس – کرواسی

تیم ملی تونس که در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در جام ملت‌های آفریقا است، در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم ملی کرواسی خواهد رفت. تیم ملی کرواسی در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و تیم ملی تونس در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده و ۳ بار شکست خورده است. این دو تیم برای اولین‌بار در این بازی تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال – زنان ؛ برزیل (زنان) – ژاپن (زنان)

تیم‌های ششم و هفتم لیگ ملت‌های والیبال زنان در دهمین مسابقه خود به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم ملی والیبال زنان ژاپن در ۹ بازی گذشته ۵ پیروزی و ۴ شکست داشته و تیم ملی والیبال زنان برزیل در ۹ بازی اخیر ۶ پیروزی و ۳ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۳ بار تیم ملی والیبال زنان برزیل به پیروزی رسیده و ۲ بار تیم ملی والیبال زنان ژاپن برنده بوده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *