صفحه اصلی / عمومی / پیش بازی پورتلند تریل بلیزرز- بوستون سلتیکس بسکتبال آمریکای شمالی

پیش بازی پورتلند تریل بلیزرز- بوستون سلتیکس بسکتبال آمریکای شمالی

ad banner

بسکتبال آمریکای شمالی NBA: پیش بازی پورتلند تریل بلیزرز- بوستون سلتیکس

دو تیم مدعی کنفرانس غرب و شرق بسکتبال آمریکای شمالی یعنی پورتلند تریل بلیزرز و بوستون سلتیکس، از ساعت ۵:۳۰ بامداد دوشنبه به مصاف یک دیگر می روند. جدال کایری اروینگ و دیمین لیلارد همیشه جذابیت های خودش را داراست. پیروزی در این دیدار، برای هر دو تیم حیاتی است.

پورتلند تریل بلیزرز: زیبا و جذاب در خانه
پورتلند تریل بلیزرز، اکنون در رده دوم کنفرانس غرب قرار دارد و به لطف دیمین لیلارد، به موفقیت هایش ادامه می دهد. پورتلندی ها در ۵ بازی گذشته خود مقابل بوستون سلتیکس، تنها ۱ پیروزی به دست آورده اند و به دنبال بهبود این آمار هستند. آن ها در بازی گذشته خود، لس آنجلس کلیپرز را مغلوب کردند و حالا در ۳ دیدار پیاپی، پیروز شده اند. استفاده از پرتاب های منطقه ای زیاد و نفوذ های حساب شده، پورتلند را به یکی از خطرناک ترین تیم های کنفرانس غرب تبدیل کرده است. با میانگین ۱۱۷ امتیاز، پورتلند از لحاظ هجومی، تیم قابلی است و در کار های دفاعی نیز مشکل خاصی ندارد.

بسکتبال آمریکای شمالی
بوستون سلتیکس: به دنبال ثبات گم شده
بوستون سلتیکس در این فصل بسکتبال آمریکای شمالی NBA فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است. ثبات، مهم ترین مسئله گم شده در میان سبز و سفید پوشان ماساچوست است. ستاره آن ها یعنی کایری اروینگ که در بازی مقابل یوتا جاز غایب بود، به احتمال زیاد در برابر پورتلند بازی خواهد کرد. سرمربی بوستونی ها، یعنی برد استیونز که بدون شک یکی از بهترین سرمربیان حال حاضر لیگ است، با بازگشت گوردون هیوارد، کمی در تاکتیک های خود دچار مشکل شده است که به نظر نمی رسد این برای او مشکلی جدی باشد. بوستون امسال خوب دفاع می کند و در حمله به کار بیشتری نیاز دارد. قطعا با حضور کایری اروینگ، خط حمله بوستون نسبت به بازی مقابل یوتا جاز بهتر عمل خواهد کرد. آیا این موضوع برای پیروزی در خانه پورتلند کافی خواهد بود؟ در رقابت‌‌های بسکتبال آمریکای شمالی زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

بسکتبال آمریکای شمالی
مشخصات بازی
ورزشگاه: مودا سنتر (استادیوم خانگی پورتلند)
تاریخ: دوشنبه ۲۱ آبان- ۱۲ نوامبر ۲۰۱۸
ساعت: ۵:۳۰ بامداد

پیش بازی پورتلند تریل بلیزرز- بوستون سلتیکس

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *