صفحه اصلی / عمومی / لس آنجلس لیکرز-آتلانتا هاوکس در لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا

لس آنجلس لیکرز-آتلانتا هاوکس در لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا

ad banner

بسکتبال: پیش بازی لس آنجلس لیکرز-آتلانتا هاوکس در لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا

لس آنجلس لیکرز و آتلانتا هاوکس در ادامه دیدارهای لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا آمریکای شمالی بامداد دوشنبه و از ساعت ۶:۰۰ رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. لبران جیمز و یارانش به دنبال سومین پیروزی متوالی در برابر تیمی هستند که این روزها حال و روز خوشی ندارد.

لس آنجلس لیکرز: با امید برای حضور در پلی آف
لس آنجلس لیکرز حالا دو پیروزی پیاپی کسب کرده است. جوانان لیکرز با رهبری لبران جیمز، بیش از هر زمان دیگری تشنه رسیدن به پلی آف هستند. با این حال کار راحتی پیش روی آن ها نیست. اکثر تیم های کنفرانس غرب، به این راحتی اجازه عرض اندام به رقبا را نمی دهند. پادشاه بسکتبال، هر زمان که لازم باشد با رهبری خود لیکرز را به جلو حرکت می دهد و دیگر بازیکنان زرد و بنفش پوش، به حضور او دل گرم هستند. هر چه از لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا می گذرد، تجربه لیکرز بیشتر می شود و به طبع آن، بازی های بهتر و جذاب تری نیز از این تیم شاهد هستیم. لیکرزی ها به خوبی فهمیده اند که برای پیروزی تنها حضور لبران جیمز کافی نیست و باید خودشان نیز دست به کار شوند. در یک بازی خانگی، سومین پیروزی پیاپی در انتظار پادشاه و یارانش است.

لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا

آتلانتا هاوکس: اوضاع در میان عقاب ها خوب نیست
آتلانتا هاوکس در سه دیدار پیاپی لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا، چیزی جز شکست را تجربه نکرده است. نکته ناامیدکننده اینجاست که دو دیدار از این سه شکست، در خانه و مقابل دیدگان هواداران هاوکس رقم خورده است. ستاره عقاب ها یک بازیکن سال اولی به نام تری یانگ است. آتلانتا که حالا ترکیبی ضعیف تر از سال های گذشته خود دارد، به نظر امید چندانی به ادامه فصل لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا NBA ندارد. آن ها در ابتدای فصل و در مقطعی خوب عمل کردند اما ترکیب آن ها بی تجربه تر از آن است تا یک عملکرد پایدار را به نمایش بگذارد. در ادامه رقابت‌های لیگ ان‌ بی‌ ای پیروزی مقابل لیکرز شاید بتواند اوضاع را کمی تغییر دهد. موضوعی که قطعا رسیدن به آن اصلا آسان نیست.

لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا
مشخصات بازی
ورزشگاه: استاپلس سنتر (ورزشگاه خانگی لیکرز)
تاریخ: دوشنبه ۲۱ آبان- ۱۲ نوامبر ۲۰۱۸
ساعت: ۶:۰۰ بامداد

پیش بازی لس آنجلس لیکرز-آتلانتا هاوکس

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *