صفحه اصلی / عمومی / 10 بازی پولساز ایرانی و خارجی با درآمد دلاری

10 بازی پولساز ایرانی و خارجی با درآمد دلاری

ad banner 10 بازی پولساز ایرانی

بازی‌های‌ پولساز ایرانی مختلفی وجود دارند که افراد با انجام آن‌ها به درآمد مورد نظر خودشان می‌رسند. این بازی‌ها می‌توانند شامل بازی‌های ویدئویی، بازی‌های پلی استیشن، بازی‌های موبایل و اندرویدی، بازی‌های کازینویی و آنلاین باشند. بعضی افراد در این بازی‌ها به تبحر بالایی رسیده‌اند و حتی آن‌ها را به عنوان حرفه خودشان برای پول درآوردن انتخاب کرده‌اند.

در این مقاله از بتکارت 10 بازی پولساز ایرانی از انواع مختلف را انتخاب کرده‌ایم تا آشنا شوید. ممکن است شما هم بخواهید به بازی و کسب درآمد بپردازید. دقت کنید که در این مقاله، منظور از بازی پولساز ایرانی بازی‌‌های پولسازی هستند که بین ایرانی‌ها رواج دارند. نه بازی‌هایی که ساخت ایران باشند.

بازی پولساز ایرانی به چه معناست؟

احتمالا همه شما مربوط به نسل‌های مختلف چند دهه اخیر که باشید، بچگی‌های خودتان را با بازی‌های قدیمی کنسولی یا رایانه‌ای شروع کرده‌‌اید. این بازی تا ساعت‌ها می‌توانستند ما را سرگرم و میخکوب دستگاه الکترونیکی و رایانه کنند. عمدتا این بازی‌ها صرفا برای سرگرمی بازی می‌شدند.

امروزه بازی‌ها به شکلی ارائه شده‌اند که حتی می‌توان از آن‌ها، درآمدهای قابل اتکایی کسب کرد. به همین دلیل از این سری بازی‌ها به عنوان بازی پولساز ایرانی نام می‌بریم که بین ایرانی‌ها متداول شده‌اند. این بازی‌ها ممکن است برای اندروید، ios، ویندوز ارائه شده باشند یا در فضای آنلاین و وب بازی شوند.

در ادامه با 10 بازی پولساز ایرانی بیشتر آشنا خواهیم شد.

آیا بازی پولساز ایرانی ما را پولدار می‌کنند؟

باید همین اول خیال‌تان را راحت کنیم که پاسخ قطعی به این سوال وجود ندارد. امروزه بازی‌هایی زیادی در بازار بازی وجود دارند که شما آن‌ها را خریداری می‌کنید یا به صورت رایگان می‌توانید نصب کنید و در آن‌ها بازی کنید و پول به دست آورید.

اما اینکه بوسیله یک بازی بخواهید پولدار شوید به موارد مختلف بستگی دارد. مهم‌تر از همه این است که بازی درستی را برای این کار انتخاب کرده باشید. به آن بازی کاملا علاقمند باشید چون ساعت‌هایی زیادی از روز را ممکن است مجبور شوید به آن اختصاص دهید. همچنین مهم است که در بازی به اندازه کافی مهارت پیدا کنید تا به سود برسید.

در یک کلام، راه پولدار شدن از طریق بازی پولساز ایرانی وجود دارند به شرط اینکه به آن به عنوان یک کار بلندمدت فکر کنید و به صورت مقطعی و سریع به دنبال نتیجه نباشید.

کلش آف کلنز (Clash of Clans)

02 7 10 بازی پولساز ایرانی

احتمالا در یکی از عناوین صدر بازی پولساز ایرانی باید به بازی  بازی کلش آف کلنز از سال 2012 که وارد بازار شد، به سرعت پله‌های محبوبیت را طی کرد. کافی بود سر برگردانید و در هر جمع عمومی مانند مترو و اتوبوس و دانشگاه، جوانانی را ببینید که مشغول این بازی هستند.

در سطح جهان این بازی، یکی از بازی‌های محسوب می‌شود. این بازی تالارها با سطوح مختلفی دارند و همینطور سربازهایی که در سطح‌های مختلف برای شما باز می‌شود. شما می‌توانید از طریق این بازی، درآمد خوبی کسب کنید.

بازی کلش آف کلنز برای اندروید

بازی کلش آف کلنز برای آیفون

سری بازی‌های فیفا (Fifa)

03 5 10 بازی پولساز ایرانی

این بازی قدیمی را می‌توانیم به عنوان یک بازی پولساز ایرانی معرفی کنیم که مدت‌هاست هر سال بیشتر از سال قبل رشد می­‌کند. امروزه فیفا و رقیبش PES طرفداران دوآتشه‌ای دارند که ساعت‌ها سر خوب بودن بازی محبوب‌شان با هم بحث می‌کنند.

اگر تا امروز به این بازی فقط به چشم سرگرمی صرف نگاه می‌کردید، وقت آن رسیده که دیدگاهه خودتان را عوض کنید. بازی فیفا که بازیکنان را برای انجام یک بازی فوتبال هیجان‌انگیز در کنار هم جمع می‌کند، یک راه خوب کسب درآمد از راه بازی است.

قیمت اکانت شما بر اساس سکه‌هایی که در بازی کسب می‌کنید، تعیین می‌شود. قیمت های متفاوتی برای اکانت فیفا در نظر گرفته می‌شود. در کمترین حالت با ۴۰ هزار سکه، می‌توانید اکانت خود را تا ده دلار به فروش برسانید. در اکانت‌های پر سکه‌تر قیمت تا ۴۰ دلار هم می‌رسد.

بازی زولا (Zula)

04 6 10 بازی پولساز ایرانی

دیگر بازی پولساز ایرانی، یک بازی ویدئویی آنلاین به نام زولا است. زولا یک بازی در ژانر تیراندازی اول شخص است که توسط مدبایت گیمز توسعه یافته و به وسیله لوکوم گیمز توزیع شده ‌است. این اولین بازی تیراندازی اول شخص ساخت ترکیه است که در فوریه 2015 عرضه شد.

یکی از راه‌های کسب درآمد در بازی زولا، خرید و فروش اسلحه به صورت مجازی است.  در این بازار می‌توان پول خوبی به دست آورد. با ارتقا اسلحه‌ها و فروش ‌آن‌ها در این سایت، می‌توانید ماهیانه 2 تا 3 میلیون تومان درآمد داشته باشیم. فقط با خرید و فروش اسلحه در یک بازی که هم تفریح هست و هم کسب درآمد قابل دسترسی خواهد بود.

ورود به سایت زولا

بازی شکار سکه‌ها Coin Hunt World

coin hunt world 10 بازی پولساز ایرانی

بازی شکار سکه‌ها که بین علاقمندان یک بازی پولساز ایرانی محسوب می‌شود، ترکیب عناصر بازی‌های آنلاین مختلف با تکیه بر دنیای رمزنگاری ارزهای دیجیتال است. اگر احتمالا وارد این بازی شده باشید در نگاه اول متوجه شباهت‌های آن با بازی معروفPokémon Go  خواهید شد. بازیکن در این بازی در یک فضای فانتزی می‌تواند به درآمد ارزی از طریق کشف دنیاهای جدید بپردازد.

در بازی شکار سکه‌ها، کافی است در محیط بازی، به تعقیب پوکون‌های جدید بپردازید و از این طریق بیت کوین به دست آورید. ارزهای دیجیتالی که از طریق بازی Coin Hunt World به دست می‌آیند، در انواع و اقسام اپلیکیشن‌های صرافی معامله می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به راحتی به پول نقد تبدیل کرد.

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

promotion 1 10 بازی پولساز ایرانی

بازی InboxDollars

InboxDollars بازی پولساز ایرانی

بازی InboxDollars از انواع بازی است که بوسیله گوشی تلفن خودتان می‌توانید در فعالیت‌هایی مشارکت کنید که به شما امتیاز تعلق می‌گیرد. شما با جمع آوری این امتیازها می‌توانید آن را به پول واقعی تبدیل کنید. در واقع این بازی، یک باشگاه پاداش‌دهی آنلاین است که به شما این امکان را می‌دهد که با شرکت در نظرسنجی، بازی، تماشای فیلم یا جست‌وجو در وب درآمد داشته باشید.

این بازی پولساز ایرانی دارای ویژگی‌های مشابه بازی Swagbuck است، اگر با این بازی آشنایی داشته باشید. این بازی محبوب، به شما این امکان را می‌دهد که با دعوت از دوستان خود به برنامه، با برقراری تماس یا تکمیل نظرسنجی تعادل کسب کنید. در یک نگاه کلی این سایت از نظر کسب درآمد روش خوبی محسوب می‌شود. می‌توان گفت به اندازه سایت‌هایی که در حوزه مشابه فعالیت می‌کنند، قدرتمند است.

دانلود از گوگل پلی

بازی ماینکرافت (Minecraft)

در بین 10 بازی پولساز ایرانی که محبوبیت بالایی در حال حاضر دارند، به دیگر بازی که می‌توان اشاره کرد، بازی ماینکرافت است. .این بازی توسط استودیو سوئدی Mojang ساخته شده و توسط همین استودیو برای کامپیوتر و موبایل منتشر شده‌ است. روش‌های خلاقانه و قابلیت‌های ساخت و ساز در Minecraft به بازیگران این امکان را می‌دهد که به وسیله مکعب‌هایی در بافت‌های مختلف سازه مجازی بسازند.

فعالیت‌های دیگر در بازی شامل اکتشاف، جمع‌آوری منابع، صنعت‌گری و مبارزه می‌شوند. نسخه تجاری بازی، شامل دو حالت اصلی است: حالت بقاء، که بازیکنان در آن به جمع‌ آوری منابع پرداخته و برای حفظ و نگهداری میزان سلامتی و گرسنگی خود تلاش نمایند. حالت خلاقانه که در آن بازیکنان موجودی نامحدودی از منابع را در اختیار دارند، آزادانه می‌توانند فعالیت کنند.

این بازی در سال 2009 عرضه شده و تا پایان سال 2019، 112 میلیون عضو فعال داشته است. برای اینکه از بازی ماینکرفت بتوانید به درآمد برسید، 6 روش متنوع وجود دارد.

دانلود برای آیفون

دانلود برای اندروید

بازی زندگی دوم (Second Life)

08 2 10 بازی پولساز ایرانی

بازی پولساز ایرانی دیگری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، بازیSecond Life است. این پلتفرم، یک شبیه‌ساز آنلاین معروف دنیای مجازی است که به کاربران امکان می‌دهد، آواتارهایی ایجاد کنند. آن‌ها با افراد دیگر، مکان‌ها و مواردی مانند زندگی واقعی تعامل دارند.

این بازی ارزی  را به نام دلار Linden ارائه می‌دهد که می‌تواند به پول واقعی تبدیل شود. کاربران می‌توانند با انجام شکار یا مسابقه، فروش اشیا یا محتوا به سایر کاربران و اسباب بازی‌ها، از Second Life پول دربیاورند. از طریق پورتال پی پل می‌توانید پول به دست آورده را برداشت کنید.

ورود به سایت

بازی World Winner

09 1 10 بازی پولساز ایرانی

بازی پولساز ایرانی دیگر که البته یک بازی پولساز در همه جهان شناخته می‌شود، بازی از طریق World Winner است. به طور خلاصه، یک بستر بازی مبتنی بر وب و برنامه است که از طریق آن می‌توانید وارد مسابقات مختلف بازی شوید و پول نقد به دست بیاورید. در واقع، شما سپرده‌گذاری می‌کنید، یک تورنمنت را انتخاب می‌کنید، بازی می‌کنید و منتظر نتایج برای برداشتن درآمد خود هستید.

مسابقات بازی های موجود شامل Spades، Super Plinko  و Angry Birds است. حداقل هزینه ورود ۰٫۲۵ دلار است و سایت به شما اجازه می‌دهد قبل از تعهد به مسابقات به صورت رایگان تمرین کنید. برای پرداخت هزینه های خود فقط می‌توانید از PayPal یا کارت اعتباری و نقدی استفاده کنید.

ورود به سایت

بازی Fortnite

10 1 10 بازی پولساز ایرانی

حالا به یک بازی پولساز ایرانی می‌رسیم که در دو سال اخیر، به بازی محبوب Fortnite می‌رسیم که افرادی را از سنین مختلف به خودش مشغول کرده است. بازی فورتنایت، از بازی‌های آنلاین با ساختار بتل‌گراند است که در سال 2017 وارد بازار بازی‌ها شد.

این بازی از دسته بازی‌های سبک بقا حساب می‌شود. به طوری که در یک در محیط بازی که رفته رفته کوچک و کوچک‌تر می‌شود، باید به بازی و زنده ماندن بپردازید.

بازی فورتنایت برای سیستم‌هایWindows  ، macOS  ، PlayStation 4 ، Xbox One ، Nintendo Switch و Android و iOS ساخته شده است و همچنین سری جدید ایکس باکس و ps5 هم از ان پشتیبانی می‌کند.

درآمد از این بازی با توجه به حضور افراد زیادی در آن، بالا و قابل توجه است. همچنین خرید اکانت در این بازی قابل انجام است. بدین ترتیب می‌توانید یک سال بازی کردن یک فرد را خریداری کنید و در بازی جلو بیفتید.

ورود به سایت

بازی Pokemon Go

11 1 10 بازی پولساز ایرانی

بازی پوکمون گو، بازی جنجالی سال‌های اخیر که بسیار اعتیادآور و البته جذاب است. در واقع در لیست، بهترین بازی پولساز جزو محبوب‌ترین‌ها به حساب می‌آید که به صورت آنلاین قابل انجام است.

از نکاتی که باید بدانید این است که به دلیل تحریم‌های کشور ایران، در این بازی با  IP ایرانی نمی‌توانید وارد شوید. بنابراین پیش از حضور در بازی بهتر است از یک وی پی ان برای اتصال استفاده کنید. اگر لوکیشن خودتان را کشورهایی مانند آمریکا و استرالیا انتخاب کنید، مشکلی برای بازی نخواهید داشت.

سعی کنید این بازی مهیج را در محیطی به غیر از محل خانه یا محیط کاری خود انجام دهید به دلیل اینکه در حین بازی این بازی لذت‌بخش، باید در مکان‌های امن و خلوت باشید. کنید چون نیاز به قدم زدن های بیشتری با پوکمن خود خواهید داشت تا چیز های جدیدتری پیدا کنید و به عنوان آیتم به بازی اضافه شود. با در دست داشتن آیتم های مختلف میتوانید آن ها را به بقیه بفروشید و کسب درآمد کنید.انفجار، رولت، پوکر یا حتی منچ را انتخاب کرده باشید و روی آن کار کنید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

bomb 5 10 بازی پولساز ایرانی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره Sam

آواتار Sam

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *