صفحه اصلی / عمومی / اسنوکر قهرمانی بریتانیا ؛ بینگام و ویلسون به هم رسیدند

اسنوکر قهرمانی بریتانیا ؛ بینگام و ویلسون به هم رسیدند

ad banner

اسنوکر قهرمانی بریتانیا ؛ بینگام و ویلسون به هم رسیدند

با پایان بازی‌های دور چهارم اکنون رقابت‌های اسنوکر قهرمانی بریتانیا به مرحله‌ی یک چهارم رسیده‌است و ِاستوارت بینگام برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی کار سختی را در مقابل کایرِن ویلسون جوان خواهد داشت. هردو به لحاظ شیوه‌ی بازی از منظم‌ترین اسنوکربازان جهان به حساب می‌آیند و همین مسئله باعث شده این مسابقه بسیار حساس و نفسگیر دنبال شود.

دور چهارم رقابت‌ها امروز با شکست جاد ترامپِ مدعی و شکستِ مارک ویلیامز آغاز شد و در ادامه نیز دینگ جونهوی که بهترین اسنوکرباز چین است بازی را به مارتین اُدانل واگذار کرد و از دور رقابت‌ها حذف شد.اسنوکر قهرمانی بریتانیا

کایرِن ویلسون؛ به دنبال جایگاهی در میان بزرگان

کایرن ویلسون، اسنوکرباز جوان انگلیسی که با بازی‌های درخشان خود در تورنومنت قهرمانِ قهرمانان تحسین همه را برانگیخت، اکنون آمده تا در مسابقات معتبر دیگری نیز خود را اثبات کند تا نشان دهد آن تنها یک موفقیت اتفاقی نبوده‌است. رانی اُسالیوان بهترین اسنوکرباز تاریخ چند روز قبل در مصاحبه‌ی خود کایرن ویلسون را الگویی برای بازیکنان جوان خواند و گفت که او قهرمان آینده‌ی جهان خواهد بود.

کایرن ویلسون پس از دو تورنومنت موفق در این فصل با فرم خیلی خوبی وارد رقابت‌های اسنوکر قهرمانی بریتانیا شده‌است. او در این رقابت‌ها نیز بسیار عالی عمل کرده است و توانسته اَندی لی، بینگ تائو و مایک دان را در سه دور ابتدایی شکست دهد. او سپس در دور چهارم در مقابل بَری هاوکینز، مرد شماره ۶ اسنوکر جهان قرار گرفت و درحالی که همه هاوکینز را شانس اول پیروزی در این مسابقه می‌دانستند، ویلسون با یک نمایش بی‌نقص توانست هاوکینز را ۶-۲ از پیش رو بردارد و به مرحله‌ی یک چهارم نهایی برسد. با فرم فوق العاده‌ای که ویلسون در آن قرار دارد بدون شک می‌تواند استوارت بینگام با تجربه را به دردسر بیاندازد.

اسنوکر قهرمانی بریتانیا

استوارت بینگام؛ قهرمان جهان و چالشِ ویلسون

مرد ۴۲ ساله‌ی انگلیسی که سال‌ها برای کسب عنوانی مهم در اسنوکر صبر کرده بود، در مهمترین عنوان دوران حرفه‌ای خود توانست در سال ۲۰۱۵ قهرمان جهان شود. بینگام تا کنون موفق به فتح ۱۶ عنوان مختلف در اسنور شده‌است که از مهمترین آن‌ها می توان به قهرمانی در رقابت‌های مَسترز شانگهای و مسابقات آزاد ولز اشاره کرد.

او همچنین موفق به ثبت ۳۷۶ بِرِیک صد امتیازی نیز شده‌است که او را در میان سایر بازیکنان در جایگاه خوبی قرار می‌دهد.

بینگام در رقابت‌های امسال اسنوکر قهرمانی بریتانیا نیز عملکرد خوبی داشته و در سه دور ابتدایی موفق به شکست جییمز واتانا، کِرت مافلین و دیوید گیلبِرت شد و در دور چهارم نیز توانست سانی آکانی، اسنوکرباز با استعداد چینی را از پیش رو بردارد و به دور یک چهارم نهایی صعود کند. بینگام اکنون در رنکینگ جهانی در رتبه‌ی ۱۴ قرار دارد و در صورت کسب نتیجه‌ی مطلوب در این رقابت‌ها می تواند جایگاه خود را بهبود ببخشد.

بینگام و ویلسون تا کنون۶ بار درقابت‌های مختلف در مقابل هم قرار گرفته‌اند که کایرن ویلسون جوان هر ۶ مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشته و بدین ترتیب بینگام به دنبال نخستین پیروزی خود در مقابل ویلسون است.

اسنوکر قهرمانی بریتانیا

این بازی ساعت ۲۲:۴۵ روز جمعه در سالن باربیکِن سِنتِر برگزار می‌شود.

پیش‌بینی مسابقه بینگام – ویلسون در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *