صفحه اصلی / عمومی / بوندسلیگا آلمان : اوج حساسیت در دربی دورتموند و شالکه

بوندسلیگا آلمان : اوج حساسیت در دربی دورتموند و شالکه

ad banner

بوندسلیگا آلمان : اوج حساسیت در دربی دورتموند و شالکه

روز شنبه ۱۷ آذر در چارچوب هفته چهاردهم بوندسلیگا آلمان دربی دورتموند شالکه معروف به دربی «روهر» از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فلتنیس آرنا شهر گلزنکرشن به میزبانی تیم شالکه ۰۴ برگزار خواهد شد. بیش بینی می‌شود جدال صدرنشین جدول فوتبال بوندسلیگای آلمان با شالکه رقیب سنتی‌اش، دیداری حساس و پربرخورد باشد.

تیم دورتموند ۲۰۱۸ لوسین فاوره در حال حاضر بعد از انجام ۱۳ بازی توانسته است ۳۳ امتیاز کسب کند و صدرنشین مقتدر جدول فوتبال بوندسلیگای آلمان باشد. در طرف مقابل تیم شالکه از انجام ۱۳ مسابقه خود ۱۴ امتیاز اندوخته است و در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد؛ اما نباید فراموش کرد که دربی روهر همیشه دیداری جنجالی و جذاب بوده است و جایگاه دو تیم در جدول چیزی از هیجان و حساسیت این دیدار کم نخواهد کرد.

شاگردان دومنیکو تدسکو در شالکه ۰۴ دو دیدار قبلی خود در بوندسلیگا را با نتایج مناسب به پایان رسانده‌اند. آن‌ها ابتدا مهمانشان تیم نورنبرگ را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دادند سپس در برابر میزبانشان هافن‌هایم به نتیجه تساوی یک – یک رسیدند. بین این دو دیدار هم در لیگ قهرمانان اروپا در خانه پورتو پرتغال سه بر یک شکست خوردند اما بازهم به‌عنوان تیم دوم موفق شدند از گروه خودشان صعود کنند.

بوندسلیگا آلمان

تیم دورتموند ۲۰۱۸ یاد دورتموند یورگن کلوپ را زنده می‌کند؟

اما تیم دورتموند ۲۰۱۸ برخلاف چند فصل گذشته بوندسلیگا آلمان در این فصل عالی نتیجه گرفته است. آن‌ها ۴ دیدار پیاپی است که در لیگ پیروز شده‌اند. در دو دیدار اخیر هم ابتدا ماینتس را در خانه‌اش دو بر یک مغلوب کردند سپس در خانه، فرایبورگ را با دو گل بردند. بین این دو دیدار هم در لیگ قهرمانان اروپا در خانه مقابل کلوب بروژ بلژیک با نتیجه تساوی صفر – صفر متوقف شدند اما صعودشان را به دور بعد حتمی کردند. زنبورها در این فصل در لیگ داخلی باختی نداشته‌اند و با ۳۷ گل زده بهترین خط حمله و با ۱۳ گل خورده دومین خط دفاعی برتر را داشته‌اند. در این تیم پاکو آلکاسر با ۱۰ گل زده، مارکو رویس با ۹ گل زده و ۴ پاس گل و جیدن سانچو با ۴ گل زده و ۶ پاس گل می‌توانند جزو ستاره‌های دربی باشند. عملکرد صدرنشین جدول فوتبال بوندسلیگای آلمان همگان را به یاد تیم طوفانی یورگن کلوپ انداخته است. باید دید زرد پوشان می‌توانند در انتهای این فصل و با کسب جام این پیش بینی و انتظار را محقق کنند یا نه؟

در تیم آبی‌پوش اما نبیل بن‌طالب با ۳ گل زده و دنیل کالیجوری با ۲ پاس گل، نقطه امیدواری هوادارانشان در دربی دورتموند شالکه هستند.

بنا به تحلیل پیش از بازی سایت رسمی بوندسلیگا آلمان جدال‌های مهم این دیدار بین وستون مک‌کنی با مارکو رویس، سلیف سانه با پاکو آلکاسر، حمزه مندیل با جیدن سانچو و نبیل بن‌طالب با اَکسِل ویتسل خواهد بود.

تیم دورتموند ۲۰۱۸ اگر می‌خواهد با خیال راحت به مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بپردازد باید در این دیدار پیروز شود و فاصله‌اش را به رقیبان در لیگ داخلی افزایش دهد.

بوندسلیگا آلمان

پیش‌بینی مسابقه دورتموند – شالکه در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *