صفحه اصلی / عمومی / فوتبال جام ملت‌های آسیا ؛ پیش بازی تیم های ویتنام و یمن

فوتبال جام ملت‌های آسیا ؛ پیش بازی تیم های ویتنام و یمن

ad banner

فوتبال جام ملت‌های آسیا ؛ آخرین فرصت ویتنام و یمن برای صعود

در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در گروه D مسابقات، در دور سوم بازی‌ها، تیم‌های ویتنام و یمن به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم در این مسابقه برای کسب پیروزی به میدان می‌آیند و با توجه به اینکه در پی صعود به مرحله‌ی بعد بازی‌ها هستند، تمام تلاش‌شان را برای گرفتن سه امتیاز به کار می‌گیرند. ویتنام با صفر امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد و یمن نیز با صفر امتیاز اما با تفاضل گلی بسیار پایین‌تر در رتبه‌ی چهارم جدول رده‌بندی جای دارد. با این اوصاف پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا به موضوعی بسیار سخت بدل می‌شود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

ویتنام: هنوز برای کنار رفتن از مسابقات زود است

تیم ویتنام در مسابقات  جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از همان ابتدای کار در گروه بسیار مشکلی قرار گرفت و پیش‌بینی می‌شد که کار صعود آنها به بازی پایانی و دیدار برابر یمن برسد. ویتنام در دیدار اخیرش پیش از این مسابقه در برابر تیم پر قدرت ایران قرارگرفت. آنها در مسابقه‌ای که می‌توانست به شکستی سنگین برای‌شان تبدیل شود با عملکرد خوب خط دفاعی‌شان و بی‌دقتی مهاجمان‌ ایران با حساب ۲-۰ مغلوب شدند. پیش از آن نیز، ویتنام در برابر عراق شکست را پذیرفته بود. البته که عملکرد آنها در برابر عراق متفاوت از بازی با ایران بود و همین مسئله باعث می‌شود کفه‌ی ترازو در این مسابقه‌ی پایانی به سود ویتنام سنگینی کند. بر خلاف دو بازی قبلی، ویتنام اکنون دست بالا را دارد و آمارهای این تیم چه در دفاع و چه در حمله نشان از قدرت بیشتر آنها نسبت به یمن دارد. علاوه بر این حضور بازیکن موثری چون هوانگ در خط حمله‌ی این تیم کار را برای هر رقیبی مشکل می‌سازد و پیش‌بینی جام آسیا را به موضوعی مهم و جذاب تبدیل می‌کند.

 جام ملت‌های آسیا

یمن: تلاش کردن ضرری ندارد، پس برای پیروزی بجنگید

یمن نیز به مانند ویتنام در گروه D بازی‌ها دو شکست را در کارنامه‌ی خود در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات دارد. آنها برای اولین بار در این مسابقات حاضر می‌شدند و پیش‌بینی‌ها از همان ابتدا بر این بود که یمن در این گروه تیم چهارم جدول رده‌بندی می‌شود. موردی که اکنون شاهد آن هستیم اما یمنی‌ها هم‌چنان فرصت دارند تا این مسابقات را خیلی زود ترک نکنند. یمن در دو بازی قبل ۸ گل دریافت کرد و هیچ گلی به ثمر نرساند. اما آنها با یک نتیجه پیروزی برابر ویتنام می‌توانند به عنوان تیم سوم راهی مرحله بعد شوند و همین مسئله پیش‌بینی مسابقات جام ملت‌های آسیا را از قبل، سخت‌تر می‌کند. یمن در این دیدار به بازی تهاجمی روی خواهد آورد و با توجه به اینکه نتیجه تساوی باعث حذف کامل آنها از بازی‌ها می‌شود، پس دفاع کردن بی‌معنا است. نقطه ضعفی که یمن در این مسابقات دارد عملکرد نامطمئن خط دفاعی است. حتی در زمان حمله کردن هم بازیکنان تهاجمی یمن خیال‌شان از خط دفاع آسوده نیست و همین مورد یکی از مهم‌ترین عوامل اصلی دو شکست اخیر آنها است.

مشخصات بازی

ورزشگاه: حائز بن زائد (امارات)

تاریخ: چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷- ۱۶ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۱۹:۳۰

 جام ملت‌های آسیا

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *