صفحه اصلی / عمومی / ۱۰ باشگاه پرافتخار دنیای فوتبال

۱۰ باشگاه پرافتخار دنیای فوتبال

ad banner

فوتبال سالیان سال است که به ورزش اول اکثر مردم دنیا تبدیل شده است. در طول این سال ها باشگاه های زیادی تأسیس شده اند و به افتخارات داخلی و اروپایی زیادی دست یافتند اما در این بین تنها ۱۰باشگاه به عنوان پرافتخارترین باشگاه های دنیای فوتبال شناخته میشوند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

۱۰ باشگاه پرافتخار دنیای فوتبال

۱۰- تیم میلان

میلان که در سال ۱۸۹۹ تاسیس شد، یکی از پرافتخارترین باشگاه های ایتالیایی به شمار می رود. از نظر افتخارات داخلی در کشور ایتالیا، این تیم ۱۸ عنوان قهرمانی در سری آ کسب کرده است. ۵ کوپا ایتالیا و ۷ قهرمانی در سوپرکاپ این کشور از جمله دیگر عناوین داخلی روسونری محسوب می شود. آمار اروپایی میلان نیز فوق العاده است؛ این تیم با کسب ۷ عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (و جام باشگاه های اروپا)، پس از رئال مادرید، دومین تیم پر افتخار این رقابت ها تلقی می شود. ۵ قهرمانی در سوپر کاپ اروپا و ۲ عنوان نخست در جام برندگان جام از دیگر افتخارات اروپایی میلان محسوب می شود. ۳ قهرمانی در جام بین قاره ای و یک قهرمانی در جام باشگاه های جهان را نیز به عنوان افتخارات بین المللی این تیم به لیست اضافه می کنیم.

تیم میلان دنیای فوتبال
ویترین افتخارات میلان

۹- تیم چلسی

اگر برای سنجش یک تیم، تنها میزان تعداد هواداران و محبوبیت را مدنظر قرار دهیم، باشگاه چلسی در رده های بالای برترین های جهان قرار خواهد گرفت. چلسی که در سال ۱۹۰۵ تاسیس شد، تنها باشگاه لندنی محسوب می شود که موفق شده است در رقابت های با پرستیژ اروپایی، یعنی لیگ قهرمانان اروپا به مقام قهرمانی دست یابد. به علاوه، این تیم در اروپا دو عنوان قهرمانی در جام برندگان جام، یک قهرمانی در جام یوفا و یک سوپرکاپ اروپا نیز کسب کرده است. در انگلستان این تیم موفق به کسب ۵ قهرمانی در لیگ برتر، ۷ قهرمانی جام حذفی و ۵ لیگ کاپ شده است. آبی های لندن همچنین ۴ عنوان قهرمانی نیز در جام خیریه به دست آورده اند.

4789d14ed289c436496c6bcde37df2af
ویترین افتخارات چلسی

۸- تیم دورتموند

حتی اگر کمی هم فوتبال را دنبال کنید، امکان ندارد که چیزی از زرد و سیاه ها نشنیده باشید. باشگاه دورتموند که در سال ۱۹۰۹ تاسیس شد، یکی از موفق ترین و بزرگ ترین باشگاه های فوتبال آلمان به شمار می رود. همیشه این احساس وجود دارد که لیاقت این باشگاه بسیار بیشتر از چیزی است که تا کنون به دست آورده است! با این وجود، تعداد قهرمانی های دورتموند همچنان عدد بزرگی است. در عرصه داخلی آن ها ۱۶ بار به مقام قهرمانی در رقابت های مهم فوتبالی در کشور آلمان دست یافته اند: ۸ قهرمانی در بوندس لیگا، ۳ قهرمانی در جام حذفی آلمان و ۵ قهرمانی در سوپر کاپ این کشور از جمله افتخارات مهم این تیم در عرصه داخلی است. در سطح اروپایی و جهانی نیز می توان به یک قهرمانی ان ها در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در جام برندگان جام و نیز قهرمانی در جام بین قاره ای اشاره کرد.

8eb8c08982ade092b0da78a3854a83b2
ویترین افتخارات دورتموند

7-تیم آژاکس

باشگاه آژاکس که در سال ۱۹۰۰ تاسیس شد، یکی از ۳ باشگاه برتر فوتبال هلند محسوب می شود. آژاکس یکی از معدود باشگاه هایی است که موفق شده در تمامی رقابت های مهم اروپا به مقام قهرمانی دست یابد. مهمترین آن ها نیز کسب ۴ عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. آن ها دو بار نیز موفق به کسب قهرمانی در رقابت های بین قاره ای شده اند. با این وجود، دستاورد اصلی ان ها در کشور هلند است؛ آژاکس ۳۴ بار در لیگ و ۱۹ بار نیز در رقابت های حذفی کشور هلند به عنوان نخست دست یافته است.

d689046ac3dcf253feee2ea61ad55756
ویترین افتخارات آژاکس

۶- تیم لیورپول

باشگاه لیورپول از زمان تاسیسش در سال ۱۸۹۲ همواره یکی از قدرت های برتر فوتبال انگلستان و اروپا بوده است. لیورپول در تمامی جام های معتبر داخلی کشور انگلستان افتخارآفرینی کرده است؛ ۱۸ عنوان قهرمانی در لیگ برتر، ۷ جام حذفی، ۸ لیگ کاپ، ۱۵ جام خیریه و یک سوپرکاپ، قهرمانی های لیورپول در عرصه داخلی است. در اروپا آن ها 5 بار در لیگ قهرمانان به مقام نخست دست یافته اند، ۳ جام یوفا و ۳ سوپرکاپ اروپا از دیگر افتخارات اروپایی این تیم محسوب می شود. یک باشگاه عجیب با هوادارانی بی شمار در سراسر جهان.

775ddb89e30020b937daf2225ac0df97
ویترین افتخارات لیورپول

۵- تیم یوونتوس

باشگاه یوونتوس که در سال ۱۸۹۷ تاسیس شد همیشه یکی از تیم های قدرتمند فوتبال ایتالیا بوده است. تمام دنیا بیانکونری را ستایش می کند. یوونتوس در ایتالیا و اروپا تا کنون ۶۱ عنوان قهرمانی به دست آورده است. این تیم ۳۵ بار به مقام قهرمانی رقابت های سری آ دست یافته و ۱۳ بار نیز قهرمان کوپا ایتالیا (رقابت های حذفی کشور ایتالیا) شده است. ۲ لیگ قهرمانان و دو قهرمانی در جام بین قاره ای نیز از جمله افتخارات فراملی این تیم است. این تیم تنها به دلیل تعداد بی شمار هوادارانش در کانون توجه نیست، بلکه یوونتوس بیشتر از هر تیم دیگری در تیم ملی ایتالیا بازیکن دارد. گورخرها از هر نظر در رده اول هستند!

cd7962681eacb85503358c3c58c82d99
ویترین افتخارات یوونتوس

4- تیم بایرن مونیخ

باواریایی ها، چیزی که هوادارانش آن را صدا می کنن، نه تنها در آلمان، که در سطح دنیای فوتبال نیز یکی از موفق ترین باشگاه های فوتبال به شمار می رود. این باشگاه مونیخی که در سال ۱۹۰۰ تاسیس شد، ۲۹ بار به مقام قهرمانی بوندس لیگا دست یافته است، ۱۸ بار قهرمان جام حذفی فوتبال آلمان شده و ۷ بار نیز دیدار سوپرکاپ کشور را به سود خود پایان داده است. در اروپا نیز آن ها افتخارات زیادی را کسب کرده اند؛ ۵ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی نیز در رقابت های لیگ اروپا در کنار نام ان ها دیده می شود. ۲ قهرمانی در جام بین قاره ای و یک قهرمانی در جام باشگاه های جهان نیز از افتخارات بین المللی این باشگاه بزرگ آلمانی است.

ac690eb1835c9a4b33805fe98976c2a9
ویترین افتخارات بایرن مونیخ

۳- تیم منچستریونایتد

جای تعجب نیست که شیاطین سرخ، ارزشمندترین برند فوتبالی جهان به شمار می رود. حتی کسانی که اطلاعات زیادی از فوتبال ندارند نیز حتما چیزهایی در مورد باشگاه منچستریونایتد شنیده اند. در کنار هواداران بسیار زیاد این تیم در کل جهان، رکوردهای این باشگاه نیز حائز اهمیت است. منچستریونایتد که در بدو تاسیس خود در سال ۱۸۷۸ با نام دیگری فعالیت می کرد، ۲۰ بار قهرمان لیگ برتر شده است. ۱۲ جام حذفی، ۵ لیگ کاپ و ۲۱ قهرمانی در جام خیریه نیز از جمله افتخارات داخلی این تیم محسوب می شود. آن ها در اروپا و جهان نیز تیم موفقی نشان داده اند؛ ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک جام برندگان جام و یک سوپر کاپ اروپا در کنار یک قهرمانی در جام باشگاه های جهان و یک قهرمانی در جام بین قاره ای از افتخارات این تیم در عرصه فراملی محسوب می شود. آن ها همیشه تیم خوبی بوده اند!

4d42facf7014fa59ee1bd0b56330ecbd
ویترین افتخارات منچستریونایتد

۲- تیم بارسلونا

باشگاه کاتالانی از سوی هوادارانش به چیزی “فراتر از یک باشگاه” می ماند. دلیل این مساله هم این است که بارسلونا در مالکیت هوادارانش است و توسط آن ها اداره می شود. این باشگاه که کار خود را در سال ۱۸۹۹ آغاز کرد، یکی از پرهوادارترین تیم های ورزشی جهان به شمار می رود. آن ها در اسپانیا و اروپا و جهان، افتخارات فوق العاده ای به دست آورده اند. ۲۶ قهرمانی در لالیگا و رکورد ۲۸ قهرمانی در کوپا دل ری (رقابت های حذفی فوتبال کشور اسپانیا) در کنار نام این تیم دیده می شود. در اروپا، بارسلونا ۱۴ عنوان قهرمانی در رقابت های مهم این قاره کسب کرده است؛ ۵ قهرمانی در لیگ قهرمانان و ۵ سوپر کاپ اروپا از جمله افتخارات مهم این تیم به شمار می رود. بارسلونا با ۳ عنوان قهرمانی، بیشتر از هر تیم دیگری در رقابت های جام باشگاه های جهان قهرمان شده است.

444975fcbb9b269d5ebbedea5f26a177
ویترین افتخارات بارسلونا

1- تیم ئال مادرید

در صدر گروه ۱۰ باشگاه موفق دنیا، نام کهکشانی ها می درخشد. هر چیزی که از یک باشگاه ایده آل و کامل در نظر دارید در رئال مادرید یافت می شود: بیشترین درآمد، محبوبیت جهانی، بیشترین ارزش در برند و رکورددار حضور ستارگان دنیای فوتبال. آن ها در دشوارترین و با پرستیژترین رقابت های باشگاهی دنیا، لیگ قهرمانان اروپا، حاکم بلامنازع هستند. ۱۳ قهرمانی و ۶ قهرمانی بیشتر از میلان رده دومی! در اسپانیا نیز آن ها بیشتر از هر تیم دیگری در رقابت های لیگ قهرمان شده اند. ۳۲ قهرمانی در لالیگا و ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری از جمله مهمترین افتخارات کهکشانی ها در عرصه داخلی محسوب می شود. رئالی ها در رقابت های بین المللی نیز تیم موفقی بوده اند؛ ۳ قهرمانی در جام بین قاره ای و ۲ عنوان قهرمانی در جام باشگاه های جهان در کنار نام غول های مادریدی دیده می شود.

f267b4469c9a096f01be7481df8ee329
ویترین افتخارات رئال مادرید

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *