صفحه اصلی / عمومی / لیگ MLS آمریکا ؛ برد لس آنجلس گلکسی و محرومیت احتمالی زلاتان ابراهیموویچ

لیگ MLS آمریکا ؛ برد لس آنجلس گلکسی و محرومیت احتمالی زلاتان ابراهیموویچ

ad banner

تیم لس آنجلس گلکسی در حالی در ۲۱ امین بازی لیگ آمریکا یا همان MSL مقابل تیم لس آنجلس اف.سی به پیروزی رسید که زلاتان ابراهیموویچ ستاره این تیم علاوه بر هتریکی که انجام داد و باعث پیروزی تیم اش شد ولی به دلیل خطای شدید و مصدومیت بازیکن تیم مقابل احتمالا با محرومیت سنگینی مواجه خواهد شد.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

حواشی ادامه دار زلاتان ابراهیموویچ در لس آنجلس گلکسی

زلاتان که قبل از این مسابقه مصاحبه های جنجالی و به اصلاح کری خوانی هایی را با تیم مقابل که در صدر جدول قرار دارد، داشت توانست با یک بازی بسیار خوب و با ثبت سه گل لس آنجلس گلکسی ، این تیم را بیش از پیش به صدر جدول نزدیک کند.

زلاتان ابراهیموویچ لس آنجلس گلکسی
در حال حاضر در لیگ آمریکا لس آنجلس اف.سی با ۲۱ بازی و ۴۶ امتیاز که شامل ۱۴ برد، ۴ مساوی و ۳ باخت است در صدر جدول و تیم فیلادلفیا یونیون با ۲۳ بازی و ۳۹ امتیاز که شامل ۱۱ برد، ۶ مساوی و ۶ باخت در رده دوم و در نهایت لس‌آنجلس گلکسی با ۲۱ بازی و ۳۷ امتیاز که شامل ۱۲ برد، ۱ مساوی و ۸ باخت در رده سوم جدول جای دارند. با توجه به این که تیم های اول و سوم دو بازی کمتر از تیم دوم برگزار کردند هر کدام فرصت این را دارند که در صدر جدول و رتبه دوم و سوم جا به جا شوند. هم اکنون زلاتان با ۱۶ گل برترین گلزن این تیم نیز محسوب می شود.
اما در جریان بازی لس آنجلس گلکسی به عنوان تیم میهمان برابر تیم اول جدول یعنی لس آنجلس اف.سی که در حضور ۲۷۰۸۸ هزار نفر ورزشگاه استاب هاب سنتر برگزار شد و با گل های زلاتان ابراهیموویچ در دقایق ۸ و ۵۶ و ۷۰ و با نتیجه ۳ بر ۲ یه سود گلکسی به اتمام رسید، زلاتان در نیمه دوم با آرنج به محمد ال منیر ضربه بدی را به گیجگاه او وارد کرد که باعث مصدومیت شدید این بازیکن شد. حتی تصاویر تلویزیونی حاکی از این است که زلاتان آگاهانه و با دو بار نگاه به این بازیکن و سنجیدن موقعیت او نسبت به خودش این ضربه را وارد کرده است. در عکس زیر از دید تلویزیون ضربه وارد شده زلاتان به منیر را مشاهده فرمایید.

11 7

این اتفاق نیز چند دقیقه بعد از آن رخ داد که داور خطای المنیر روی جو کورونا، هافبک گلکسی، را بدون جریمه باقی گذاشت و نشان می دهد زلاتان از عمد این کار را انجام داده است. این ضربه مصدومیت شدید و درد زیادی را برای منیر به همراه داشت و در پایان بازی نیز نیمکت نشینان لس آنجلس اف سی به سمت زلاتان حمله کردند و درگیری شدیدی بین آن ها رخ داد که بیشترین آن به درگیری شدید زلاتان با مربی دروازه بان های آن ها منجر گردید.

با توجه به سابقه خشونت و ضربه های عمدی ای که زلاتان ابراهیموویچ بارها به بازیکنان حریف وارد می کند، اکنون کمیته انضباطی ام ال اس در حال بررسی این خطا است که به احتمال زیاد تایید می شود و زلاتان با جریمه سنگینی مواجه خواهد شد زیرا او تا به این جا محرومیتی دو جلسه ای را به خاطر ضربه شدید و عمدی به شان جانسون، دروازه بان نیویورک سیتی متحمل شده است و این بار نیز به نظر می رسد این قضیه از چشم کمیته انضباتی دور نخواهد ماند.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *