صفحه اصلی / عمومی / یورگن کلوپ : خوشحالم که نمایندگان لیورپول ، بهترین های اروپا شدند

یورگن کلوپ : خوشحالم که نمایندگان لیورپول ، بهترین های اروپا شدند

ad banner

تیم فوتبال لیورپول مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در مرحله قرعه کشی گروهی فصل جدید با تیم های ناپولی، خنک و سالزبورگ در گروه E قرار گرفت و به نظر می رسد این تیم برای صعود از مرحله گروهی کار آسانی را در پیش داشته باشد. یورگن کلوپ نیز پس از این مراسم در مصاحبه ای در این خصوص صحبت کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در مراسم قرعه کشی گروهی لیگ قهرمانان اروپا و بهترین های اروپا ویرجیل فن دایک مدافع لیورپول بالاتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی توانست جایزه بهترین بازیکن اروپا و آلیسون بکر که سال اول حضورش را در لیورپول تجربه می کند، جایزه بهترین دروازه بان اروپا را از آن خود کنند تا در کنار قهرمانی این تیم در سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا، آن ها بتوانند کارنامه فردی بازیکنان خود را نیز تکمیل نمایند. بعد از این مراسم یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مصاحبه با وب سایت رسمی لیورپول در خصوص قرعه این تیم و کسب جایزه های بازیکناش به سوالات خبرنگار پاسخ داد که در زیر می خوانید:

یورگن کلوپ و لیورپول

نظرتان راجع به هم گروه شدن لیورپول با تیم های ناپولی، خنک و سالزبورگ؟

جالب است که برای چندمین بار است که ما با ناپولی در یک گروه قرار داریم. ناپولی از نظر من تیم با تجربه است و بازی خوبی را ارائه می دهد.خنک و سالزبورگ نیز تیم های بسیار جوان، هیجان انگیز و جدیدی هستند که از انگیزه بسیار بالایی در این رقابت ها برخوردارند زیرا همواره می خواهند خودی نشان دهند.مطمئن باشید که بازی های خوبی از آب در می آید. فکر می کنم تاکنون در مقابل این دو تیم بازی نکرده ایم بنابر این باید بسیار جالب و هیجان انگیز باشد. به نظر من گروه ما چندان ساده نیست و برای این که صعود کنیم باید به سختی تلاش کنیم تا صعود خوبی را از مرحله گروهی داشته باشیم. اما می دانیم همه آن ها در سال گذشته، فصل خوب و پر باری را گذراندند و این کار را برای ما سخت می کند. از تیم سالزبورگ می دانم که آن ها سادیو مانه و نبی کیتا و بسیاری بازیکن دیگر را کشف کردند و در حال جذب بازیکنان مطرح هستند و از این طریق بر سر زبان ها افتاده اند. حالا که متوجه شدیم با چه تیم هایی هم گروه هستیم باید تجزیه و تحلیل و تحقیقات خود را در خصوص هر سه رقیبمان انجام بدهیم تا بتوانیم با اطلاعات و آگاهی بیشتری به سراغ آن ها برویم

او در خصوص تیم ناپولی ادامه داد:

تیم ناپولی از نظر من بازیکنان خوبی دارد و ما در فصل پیش در آنفیلد در برابر آن ها قرار گرفتیم و از نظرم بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم ولی بازی بسیار سخت و سنگینی بود زیرا ناپولی در ضد حملات بسیار خطرناک و قدرتمند ظاهر شد و ما باید حواسمان بود تا اجازه ندهیم آن ها از این نقطه قوت اشان استفاده کنند. از نظر من این که مشخص است آن ها چگونه بازی می کنند بسیار خوب است.در مسابقات پیش فصل هنگامی که با نتیجه ۵-۰ در دوبلین پیروز شدیم، نتیجه بازی چندان برایم جالب نبود. اکنون امسال با نتیجه ۳-۰ شکست خوردیم و این نتیجه نیز برایم جالب نیست و به نظرم در این باره باید اندیشه های زیادی را انجام داد چرا که نه آن ها بسیار خوب بازی کردند و نه این که ما بازی قابل توجهی را ارائه دادیم. کارلو آنجلوتی مربی بسیار خوب و با تجربه ای است که این محیط را نیز تجربه کرده است.

9541d5f8e1556383ca85fd1de7cba06f 1
نظرتان در خصوص تیم های خنت و سالزبورگ که تا به حال با آن ها رو به رو نشده اید؟

می دانم. الان مردم می گویند این دو تیم، هم گروه های کوچک و آسانی برای ما هستند ولی من این نظر را ندارم. زیرا این تیم ها سرشار از انگیزه و انرژی هستند و تلاش بسیار کردند تا در این مرحله لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. در خصوص تیم خنک اطلاعات خاصی ندارم و باید کسب اطلاعات کنم ولی تیم سالزبورگ همان طور که گفتم تیم خوبی است و تلاش زیادی کردند تا به این جا برسند و سختی های زیادی را متحمل شدند. قطعا روزی که با آن ها در خانه خودشان بازی داریم ۳۰ هزار نفر به استادیوم می آیند تا از تیم اشان حمایت کنند و سال هاست منتظر هم چنین لحظه ای هستند بنابر این ما نیز باید با آمادگی کامل به مصاف آن ها برویم زیرا آن ها همان طور که گفتم سرشار از انگیزه هستند.

یورگن کلوپ و افتخار به شاگردانش در تیم لیورپول

نظرتان در خصوص آلیسون بکر و دریافت جایزه بهترین دروازه بان سال اروپا؟

دو بازیکن لیورپول را برای کسب عنوان بهترین بازیکن به موناکو فرستادیم و هر دو بازیکن موفق به کسب جایزه شدند. روز خوبی برای لیورپول بود. به آلیسون بسیار زیاد تبریک می گویم زیرا او نیز شایسته این عنوان بود و تلاش زیادی را برای کسب این عنوان مهم انجام داد. بسیار خوشحال هستم که لیورپول بازیکنانی چنین شایسته را در اختیار دارد. در اولین فصل حضورش در کنار ما بلافاصله موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شد. او سال بسیار خوبی داشت، پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا موفق به قهرمانی در کوپا آمریکا نیز شد و ۱۰۰ درصد بهترین دروازه بان سال گذشته بود. از نظر من او بهترین دروازه بان حال حاضر جهان است. ما فقط باید مطمئن شویم که روند خود را حفظ می کند. فعلاً مصدوم است، اما زمانی که بازگشت، منتظر خواهیم بود تا در کنار آدریان بهترین عملکرد را به نمایش گذارند. آلیسون توانایی و مهارت بسیار زیاد و فوق العاده ای را دارد و در بازی های مهمی نظیر فینال لیگ قهرمانان اروپا او بسیار مسلط و با تجربه عمل می کند و دروازه را از دست حریف نجات می دهد. او با تسلطی که بر اعصابش دارد می تواند آرامش داشته باشد و با این آرامش تمرکز را به دست آورد و به همین ترتیب بهترین بازی خودش را به نمایش بگذارد. باز هم جا دارد بار دیگر به او بابت عملکرد فوق العاده اش تبریک بگویم و خوشحالم که او را در اختیار داریم.

کلوپ و افتخار به شاگردانش در لیورپول
نظرتان در خصوص ویرجیل فن دایک و دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا؟

از نظر من او صد در صد بهترین مدافع جهان است و شایسته دریافت این جایزه بود. از همین جا به او و خانواده اش تبریک می گویم. بسیار برای او و برای تیم امان برای کسب این جایزه خوشحالم. می خواستم با او تماس بگیرم که او بر روی صحنه نرفت و بعدا با او صحبت می کنم و تبریک می گویم زیرا این جایزه بسیار ارزشمند است. برای تیم لیورپول نیز افتخاری بزرگ است زیرا ویرجیل می داند اگر بازیکنان دیگر نبودند او نمی توانست این جایزه را کسب کنند و همه تیم به او در این باره کمک کردند. این جایزه ای برای همه ماست، اما ما نماینده بسیار خوبمان را که تلاش زیادی کرد، برای دریافت آن فرستادیم و باز هم تاکید می کنم که این جایزه بسیار ارزشمند و بزرگ است زیرا اصولا نصیب پستی مانند کریستیانو رونالدو و مسی می شود نه یک مدافع. ولی او به حدی خوب بوده که این افتخار نصیب اش شده است. از نظر من این موضوع بسیار مهم است و نشانه جالبی برای دنیای فوتبال است. درست است که همه عاشق گل و گلزنی هستند و با این صحنه به وجد می آیند ولی این که برای یک مدافع هم چنین اتفاقی بیفتد بسیار جالب است و مطمئن هستم مردم در دنیای فوتبال از این موضوع هیجان زده شده اند.

نظرتان در خصوص لیگ قهرمانان امسال؟ همانند پارسال هیجان انگیز خواهد بود؟

من بی صبرانه منتظر شروع بازی ها هستم و به شدت از این بازی ها استقبال می کنم. بله قطعا باز هم این رقابت جذاب هیجان انگیز خواهد بود و ما در تلاشیم تا از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته دفاع کنیم. وقت کافی برای آماده کردن خود برای حضور در این رقابت ها را داریم و امیدوارم شب های زیبایی را در آنفیلد برای هوادارانمان رقم بزنیم و همه از این بابت خوشحال هستند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *