صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ دیدار رقابت نیویورک نیکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ دیدار رقابت نیویورک نیکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ بحران زده‌های نیویورک نیکس، در خانه پذیرای فیلادلفیا سونی سیکسرز

از سری رقابت‌های بسکتبال NBA، دو تیم نیویورک نیکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز در برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. این رقابت‌ها هر شب با یک یا چند شگفتی همراه است که از جمله آن‌ها می‌توان به باخت خانگی فیلادلفیا سونی سیکسرز مقابل آتلانتا هاوکس اشاره کرد. فیلادلفیایی‌ها حالا به دنبال پیروزی مقابل نیویورک نیکس بحران‌زده هستند تا از غافله رقابت برای صدرنشینی در کنفرانس شرق عقب نمانند. در طرف دیگر نیز نیویورک نیکس، اصلا حال و روز خوشی ندارد.

پیش‌بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

نیویورک نیکس: یک برند بی‌نظیر و تیمی که تعریفی ندارد

نیویورک نیکس و نامش ما را یاد تیم رویایی آن‌ها در دهه ۹۰ می‌اندازد اما چند سالی است که آن‌ها در حد نام بزرگ خود عمل نمی‌کنند. سه باخت متوالی و قرار داشتن در قعر جدول کنفرانس شرق، نشان می‌دهد این تیم با نام بزرگ خود فاصله زیادی دارد. نیکس در یک بازی خانگی مقابل ایندیانا پیسرز تن به شکست داد و حالا پیش‌بینی بسکتبال NBA درباره بازی‌های آن‌ها چندان سخت نیست. با این حال نیویورک نیکس مانند گذشته هواداران پرشور خودش را دارد و شاید در خانه اوضاع مقابل ستارگان فیلادلفیا سونی سیکسرز کمی تغییر کند.

پیش‌بینی بسکتبال

فیلادلفیا سونی سیکسرز: کمبود نیمکت نشین

مصدومیت جوئل امبید و ترید دو بازیکن به مینه‌سوتا تیمبروولوز باعث شده تا حالا فیلادلفیا سونی سیکسرز از کمبود بازیکن رنج ببرد. موضوعی که در بازی گذشته مقابل آتلانتا هاوکس باعث شد تا چند بازیکن این تیم بیش از حد توان خود بازی کنند و این مسئله قطعا در ادامه فصل به آن‌ها ضربه خواهد زد. با این حال فیلادلفیا سونی سیکسرز از لحاظ داشتن ستاره، چیزی کم ندارد و مهره قابل اتکایی چون جیمی باتلر همواره می‌تواند کارساز باشد. دو شکست پیاپی مقابل آتلانتا هاوکس و واشنگتن ویزاردز، زنگ‌های خطر در ولز فارگو سنتر را به صدا درآورده است. تنها داشتن ستاره کافی نیست و مسئله مهم‌تر، مدیریت آن‌ها در راستای یک هدف درست است. چیزی که به نظر فیلادلفیا سونی سیکسرز هنوز به آن نرسیده است. با این حال پیش‌بینی بسکتبال NBA، شانس برد آن ها را در بازی فردا شب بیش‌تر می‌داند. جوئل امبید در بازی گذشته اهالی فیلادلفیا غایب بود و شاید در بازی مقابل نیویورک نیکس نیز حضور نداشته باشد.

 

پیش‌بینی بسکتبال

مشخصات بازی

ورزشگاه: مدیسون اسکوئر گاردن (استادیوم خانگی نیویورک نیکس)

تاریخ: یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷- ۱۳ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۲۱:۳۰ شب

پیش‌بینی مسابقه نیویورک نیکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *