صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ قرعه کشی مسابقات یورو ۲۰۲۰

تحلیل شرط‌بندی؛ قرعه کشی مسابقات یورو ۲۰۲۰

ad banner

مراسم قرعه‌کشی یورو ۲۰۲۰ برگزار شد و ۲۰ تیم راه‌یافته به این رقابت‌ها حریفان خود در مرحه گروهی را شناختند. بر این اساس، تیم‌های ملی فوتبال آلمان، فرانسه و پرتغال در گروه مرگ قرار گرفتند. دیگر گروه‌ها نیز نشان از بازی‌های جذابی دارند که در این مرحله از یورو شاهد آن خواهیم بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تیم‌های اروپایی با شناختن رقبای خود، رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ را جذاب‌تر از همیشه برگزار خواهند کرد

مراسم قرعه‌کشی یورو ۲۰۲۰ شب گذشته در بخارست رومانی برگزار شد.۲۰ تیمی که به مرحله نهایی صعود کردند حریفانشان را در این مراسم شناختند و ۱۶ تیم دیگر حاضر در پلی‌آف امیدوار هستند تا چهار سهمیه دیگر را به دست آورند. مرحله نهایی برای نخستین‌بار در ۱۲ کشور مختلف اروپایی برگزار می‌شود و به همین خاطر سرگروه‌ها پیش از قرعه‌کشی مشخص شده بودند. همچنین به دلایل مسائل سیاسی، اوکراین و روسیه در یک گروه قرار نگرفتند. دیدار افتتاحیه این رقابت ها در ورزشگاه المپیکو و بازی فینال در ورزشگاه ومبلی لندن است. بر اساس قرعه کشی انجام شده، تیم ملی ایتالیا در گروه اول یورو ۲۰۲۰ با ترکیه، سوئیس و ولز هم گروه است. بازی افتتاحیه این رقابت ها ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۹۹) بین ایتالیا و ترکیه در شهر رم برگزار می شود. بد نیست بدانید تیم ملی آلمان با ۴ قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی در جام جهانی، ۳ قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی در تاریخ یورو و ۱ قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها پرافتخار ترین تیم تاریخ اروپا محسوب می‌شود.

یورو ۲۰۲۰

وضعیت گروه‌بندی تیم‌ها بدین شرح است:

گروه A (میزبان رم و باکو)

ایتالیا
سوییس
ترکیه
ولز

گروه B (سن پترزبورگ و کپنهاگ)

بلژیک
روسیه
دانمارک
فنلاند

گروه C (آمستردام و بخارست)

اوکراین
هلند
اتریش
برنده پلی‌آف D

گروه D (لندن و گلاسکو)

انگلیس
کرواسی
چک
برنده پلی‌آف C

گروه E (بیلبائو و دوبلین)

اسپانیا
لهستان
سوئد
برنده پلی‌آف B

گروه F (مونیخ و بوداپست)

آلمان
فرانسه
پرتغال
برنده پلی‌آف A

7974d73fb0f065bf1bd85e3566e7b857
بیشترین بحث مطرح شده که بیش از پیش بر جذابیت‌های فوتبال می‌افزاید گروه F این دوره از رقابت‌های یورو است که به گروه مرگ معروف شده است. به این خاطر که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ یعنی آلمان، قهرمان یورو ۲۰۱۶ یعنی پرتغال و فاتح رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ یعنی تیم فرانسه با یکدیگر مصاف خواهند کرد و احتمال دارد یکی از مدعیان خیلی زود با این رقابت‌ها خداحافظی کند. در دوره قبلی یورو در فرانسه، فینال بین این تیم و تیم ملی پرتغال برگزار شد و حالا آنها باید در مرحله گروهی به مصاف یکدیگر بروند. اما لحظه‌ای که فیلیپ لام با درآوردن نام تیم ملی پرتغال نشان داد که چه رقابت دشواری در گروه ششم ایجاد شده، چهره فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال، یوواخیم لوو سرمربی آلمان و دیدیه دشان سرمربی فرانسه دیدنی بود. حالا آنها می‌دانند که در تابستان بعد چه روزهای دشواری را پیش رو خواهند داشت و باید از همین حالا آماده رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ باشند و البته خود را برای گروه مرگ آماده کنند.
تنها تیم‌های سید یک که فرصت میزبانی ندارند، تیم‌های بلژیک و اوکراین هستند. این دو تیم فقط می‌توانستند در گروه‌های B یا C قرار بگیرند (بقیه سرگروه‌ها باید در گروه‌هایی قرار بگیرند که امکان میزبانی داشته باشند) و با توجه به اختلافات سیاسی اوکراین و روسیه، مشخص بود که شاگردان آندری شوچنکو با هلند در گروه C قرار می‌گیرد و بلژیک با روسیه و دانمارک در گروه B؛ موضوعی که باعث عصبانیت بلژیکی‌ها شده بود زیرا بلژیک که یکی از بهترین آمارها در مرحله مقدماتی را داشت، نه تنها امکان میزبانی را ندارد، بلکه باید یک سفر طولانی به سن پترزبورگ داشته باشد.

لازم به ذکر است شش تیم ایتالیا، دانمارک، هلند، انگلیس، اسپانیا و آلمان بازی‌های مرحله گروهی خود را که از دوازدهم ژوئن (۲۳ خرداد) شروع می‌شود در خانه برگزار می‌کنند. بازی‌های پلی‌آف یورو در روزهای بیست و ششم و سی و یکم مارس ۲۰۲۰ (هفتم و دوازدهم فروردین ۱۳۹۹) انجام می‌شود و تیم‌ها به صورت نیمه‌نهایی و فینال در چهار گروه به رقابت می‌پردازند.

گروه A: ایسلند – رومانی/ بلغارستان – مجارستان
گروه B: بوسنی – ایرلندشمالی/ اسلواکی – ایرلندجنوبی
گروه C: اسکاتلند – رژیم صهیونیستی/ نروژ – صربستان
گروه D: گرجستان – بلاروس / مقدونیه شمالی – کوزوو

برخی سرمربیان تیم‌ها واکنش‌هایی را نسبت به گروه خود نشان دادند که در زیر می‌خوانید:

b2189cf479ace058b343f8a6c651ff51
یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان در واکنش به قرعه تیمش گفت:

همانطور که از نام گروهمان مشخص است در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم. دیدارهای بعدی ما در مونیخ همچون یک جشنواره زیبای فوتبالی خواهند بود. ما تیم جوانی داریم و انتظارات از این تیم جوان بسیار بالا است. این رقابت‌ها یک چالش بزرگ برای ما به شمار می‌آید. رقابت‌های یورو انگیزه بسیار خوبی برای بازیکنان است تا خود را ثابت کند. ما به عنوان صدرنشین به مرحله بعد راه پیدا کرده‌ایم و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. در هر گروه دو تیم اول و دوم به دور بعد راه پیدا خواهند کرد و ۴ تیم سوم  هم که بهترین عملکرد را داشته باشند به دور بعد راه پیدا می‌کنند. امیدوار هستم بتوانیم در این گروه موفق شویم.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه به قرعه کشی تیمش اینگونه واکنش نشان داد:

گروه ما بسیار سخت است و همینطور کار سختی در پیش داریم. باید با تیم‌های قدرتمندی رقابت کنیم و این یعنی اینکه باید خود را به خوبی آماده این رقابت بزرگ کرد. او درباره شکست برابر پرتغال در فینال یورو ۲۰۱۶ گفت: بازی تلخی بود اما آن را فراموش کرده‌ایم. به دنبال انتقام نیستیم. شرایط تغییر کرده است و می‌خواهیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم. ما قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ هستیم و توانایی خود را نیز اثبات کرده‌ایم به همین خاطر امیدوار هستم که بتوانیم در این گروه موفق شویم.

لوییس انریکه نیز که حالا دوباره سرمربی تیم ملی اسپانیا شده بعد از قرعه تیمش با لهستان، سوئد و تیم چهارم از پلی آف گفت:

باید تلاش خود را بیشتر کنیم چون تیم‌های خوبی در گروه ما قرار دارند. علیرغم دستاوردهای سال‌های اخیر اسپانیا، ما در آخرین تورنمنت موفق نبودیم و اسپانیا نیز در بین تیم‌های مدعی قرار دارد. ما باید نشان دهیم که اعتماد به نفس داریم و من این ویژگی را به بازیکنان تزریق خواهم کرد. از اشتباهات گذشته سعی داریم درس بگیریم و از تجربیات قبلی برای بهبود وضعیت آینده استفاده کنیم. امیدوار هستیم بتوانیم در یورو ۲۰۲۰ موفق شویم.

63641f5cf9cde07f1e57c956cd7a9592
رونالد کومان، سرمربی تیم هلند در مورد قرعه اوکراین، اتریش و تیم چهارم از پلی آف گفت:

قرعه خوبی است و من اتریش را به پرتغال ترجیح می‌دهم. با احترام کامل، می‌دانیم پرتغال چقدر حریف دشواری است. من دوست دارم که مقابل تیمی بازی کنیم که مدتی بوده مقابل آن بازی نکرده بودیم. تعدادی از بازیکنان این تیم را می‌شناسم و البته قبل از آغاز بازی ما خود را به بهترین شکل ممکن آماده خواهیم کرد و امیدوار هستم بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

گرت ساوتگیت در مورد قرعه تیم ملی انگلیس و مصاف با کرواسی، جمهوری چک و تیم چهارم از پلی آف گفت:

قرعه خوبی به نظر می‌رسد و تقریبا شناخت خوبی از رقبایمان داریم. آنها می‌توانند در کریسمس استراحت کنند. ما در مقابل این رقبا بازی‌هایی انجام داده و گاهی مغلوب شده و گاهی نیز به پیروزی رسیده‌ایم. نمی‌توان از این قرعه خوشنود بود و باید دید تیم چهارم گروه چه تیمی است. ما تیم‌های کرواسی و چک را در سال‌های اخیر شکست داده‌ایم. اما ما از کیفیت کرواسی اگاهیم و می‌دانیم که چک از زمانی که مقابل ما در ومبلی و پراگ بازی کرد، پیشرفت زیادی داشته است ولی به خودمان باور داریم و قصد نداریم شروع ناامید کننده‌ای را داشته باشیم.

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک بعد از قرعه کشی و رویارویی با روسیه، دانمارک و فنلاند گفت:

بیشترین مسئله مطرح شده در مورد قرعه کشی این گروه مسافتی است که باید داشته باشیم و این کار ما را سخت کرده است. بازی کردن روسیه در سن پترزبورگ در بازی اول، سپس رویارویی با دانمارک در کپنهاگ و سپس بازگشت به سن پترزبورگ مسافت بسیار زیادی است. باید اطمینان حاصل کنیم تدارکات خوبی برای این بازی‌ها خواهیم داشت. بازی کردن در مقابل ولز فوق العاده خواهد بود، اما فنلاند برای اولین بار در تاریخ خود به یورو رسیده و احساسات و هیجان شرکت این تیم در مسابقات بزرگ، چاشنی اضافه گروه ما خواهد بود که نشان می‌دهد آنها غیرقابل پیش بینی هستند.

a7b52625840d2136e6b4f6df391f8a32
فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در مورد قرار گرفتن در گروه مرگ گفت:

برنده سه رقابت ملی اخیر دنیای فوتبال در این گروه قرار گرفتند. دو مدعی قهرمانی در کنار یکی از تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارد در این گروه قرار گرفتند. با تمام اینها ما به خودمان باور داریم و مطمئن هستم باز هم می‌توانیم شگفتی ساز باشیم چون بازیکنان خوب و باکیفیتی در تیم ما بازی می‌کنند.

رایان گیگز پس از مشخص شدن قرعه ولز مصاحبه‌ای انجام داد و گفت:

در گروه سختی قرار گرفته‌ایم ولی معتقد هستم می‌توانیم موفق شویم. ما قصد داریم مانند یورو ۲۰۱۶ در این رقابت‌ها نیز شانس خود را امتحان کنیم. اصلا کار آسانی نداریم اما امیدواریم که در ماه ژوئن بازیکنان ما از نظر مصدومیت مشکلی نداشته باشند تا بتوانیم انتخاب‌های خوبی داشته باشیم. ایتالیا قوی‌ترین تیم گروه ما به حساب می‌آید و امیدوار هستم که آن ها با ۶ امتیاز به مصاف ما بیایند تا با بازیکنان ذخیره خود در مقابل ما حاضر شوند و از این حیث بتوانیم شانسی برای پیروزی داشته باشیم.

روبرتو مانچینی بعد از انجام قرعه کشی گفت:

بدون شک در گروهی قرار گرفته‌ایم که همه تیم‌ها برای صعود مبارزه خواهند کرد و با تیم‌هایی همگروه شده‌ایم که به دنبال موفقیت هستند. ما در مرحله مقدماتی عملکرد خوبی از خود نشان دادیم اما تا آغاز رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ باید به همین روند ادامه داده و پیشرفت کنیم. از اینکه می‌توانیم برخی از بازی های خود را در ایتالیا انجام دهیم بسیار خوشحالیم. از نظر من همه تیم‌ها در این دوره از آمادگی بالایی برخوردار هستند و این کار همه را سخت خواهد کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *