صفحه اصلی / عمومی / یواخیم لو : مانوئل نویر هم چنان دروازه بان شماره یک تیم ملی آلمان است

یواخیم لو : مانوئل نویر هم چنان دروازه بان شماره یک تیم ملی آلمان است

ad banner

تیم ملی آلمان امشب در دور ششم بازی‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ در بلفاست به مصاف به ایرلند شمالی می‌رود به این امید که باخت ۴ بر ۲ بازی قبل در خانه مقابل هلند را جبران کند. یواخیم لو سرمربی این تیم پیش از این بازی صحبت هایی را در مورد وضعیت تیم ملی آلمان ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تغییر رویه یواخیم لو برای بازی تیم ملی آلمان مقابل ایرلند شمالی

پس از شکست سنگین تیم ملی آلمان در برابر تیم ملی هلند چیزی که مشخص است این بود که  مدافعان مانشافت برابر خط حمله هلند کم آوردند و در یک نیمه تیم‌ شان ۴ گل دریافت کرد. عملکرد ضعیف خط دفاعی را لو سرمربی این تیم قبول ندارد و می‌گوید این مدافعان (تا و زوله) کیفیت خودشان را نشان داده‌اند و باید رویه تیم تغییر پیدا کند تا به یک عملکرد ثابت رسید. در حال حاضر ایرلندشمالی صدرنشین است و آلمان با شکست آن ها می‌تواند به رده نخست جدول برود. ۱۱ برد، ۴ تساوی و ۲ شکست حاصل کار ژرمن‌ ها در جدال با ایرلندشمالی بوده است. ۷ بازی آخر را هم آلمان از این رقیب برده است و می تواند به برد هشتم امیدوار باشد.

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:

ما ۴ بازی انجام داده‌ایم که سه تای آن را برنده شدیم. با وجود باخت اخیر ما هنوز هم در مسیر رسیدن به هدف مان هستیم. من به بازیکنانم اعتماد دارم و مطمئن هستم که آن ‌ها در ماه‌ ها و سال ‌های پیش رو می‌توانند از پس مسئولیتی که به آن‌ها محول می‌شود برآیند. بدون شک بازی بسیار مهمی است. وقتی شما در خانه می‌بازید، باید با تمام انرژی و انگیزه برای گرفتن سه امتیاز بازی بعدی تلاش کنید. ایرلند شمالی صدرنشین گروه است. تنها کاری که ما بایدانجام دهیم این است که هر کاری امکان دارد انجام دهیم تا بازی فردا را ببریم. بازی سختی خواهد بود. ایرلند شمالی در خانه ‌اش تیم سرسختی است، اما تیم ما می‌داند که نتیجه بازی فردا چقدر برای اش اهمیت دارد.

یواخیم لو و تیم ملی آلمان
وی در ادامه در خصوص وضعیت بازیکنان گفت:

گوندوگان مقابل ایرلند شمالی بازی نمی‌کند. او دچار آنفولانزا شده است. نیکو شولز هم دیروز رفت. وضعیت ما جالب نیست. برای یک چنین تیم جوانی، این تعداد تغییر درست نیست، اما ما به اندازه کافی برای بازی فردا بازیکن داریم. خب ناچاراً تغییراتی خواهد بود. برنامه‌ مان این بود که ایلکای گوندوگان را بازی بدهیم، اما او نمی‌تواند. با وضعیت فعلی باید تغییراتی در تیم اعمال کنیم. کای هاورتس یکی از گزینه‌های ترکیب اصلی است. درون دروازه مانوئل نویر بازی خواهد کرد. در پست نیوک شولز هم دو گزینه هست. مارسل هالستنبرگ که این فصل در لایپزیگ عملکرد خوبی داشته است. یوناس هکتور هم شیوه بازی ما را می‌شناسد. انتخاب یکی از آن‌ها تصمیم سختی است، چون هردوی‌ شان در تمرینات خوب بوده‌اند.

سرمربی ژرمن‌ها با اشاره به باخت خانگی تیمش مقابل هلند، تأکید کرد:

از بازی ‌مان مقابل هلند، من به نتایجی دست پیدا کرده‌ام که البته تصمیم گرفته ‌ام که درباره آن ‌ها خیلی با بازیکنان حرف نزنم. داستان بازی مقابل ایرلند شمالی خیلی متفاوت خواهد بود، چون تاکتیک ‌هایشان کاملاً با تاکتیک ‌های هلند فرق دارد. ما باید رویه های مختلف را امتحان کنیم تا به یک ترکیب ثابت دست پیدا کنیم چون بازی با هلند همه چیز را عوض کرد.

همان طور که در خبرهای قبلی خواندید، آندره تراشتگن دروازه بان اول تیم بارسلونا و دروازه بان دوم تیم ملی آلمان پس از باخت آلمان مقابل هلند به نیمکت نشینی اش اعتراض کرده بود و انتظار داشت که او پس از این همه موفقیت اینبازی او در درون دروازه بایستد که یواخیم لو در خصوص دروازه بان شماره یک تیم ملی آلمان گفت:

مانوئل نویر دروازه بان شماره یک تیم ملی آلمان است و امیدوارم عملکرد خوبی را از او شاهد باشیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *